Pentru cei dispuși să zâmbească

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Un tătic la farmacie:
– Mai dați-mi, vă rog, un sirop de tuse!
– Dar parcă ați mai cumpărat unul, acum o jumătate de oră!
– Da, e adevărat, dar pentru ca băiatul nostru să ia o linguriță de sirop, trebuie să beau eu și soția, bunicul, două mătuși, pisica, ba chiar și câțiva vecini…

* Dinții către limbă:
– Dacă te presăm mai tare te putem tăia!
– O singură înjurătură dacă rostesc, zburați toți!

* L-am sunat pe șeful meu:
– Șefu, astăzi nu vin la muncă.
– Știu.
– De unde naiba știi?
– Știu, pentru că te-am dat afară acum două săptămâni, mama ta de bețivan împuțit!

* M-am dus la morgă să identific cadavrul soției mele.
– Ești sigur că e ea?, m-a întrebat polițistul.
– Da, i-am răspuns. E rece și nu vorbește cu mine, ce vrei mai mult de atât?

* O bătrână, pe la 65 de ani, își dă seama că a trecut prin toate în viața ei. Așa că se decide să își pună capăt vieții.
Îl sună pe doctorul ei pentru a-l întreba care este cel mai bun loc în care se poate împușca pentru a muri din prima încercare, iar acesta îi răspunde că la doi centimetri sub sânul stâng este cea mai bună opțiune.
Așa că bătrâna s-a împușcat în genunchi.

* Te-ai distrat ieri cu noua ta prietenă?
– Nu prea. În momentul culminant, a început să-mi curgă sânge din nas.
– Tensiunea?
– Nu, soțul din deplasare.

* Dorind să facem o schimbare, eu și nevastă-mea ne-am „jucat” aseară în dormitor de-a „doctorul și asistenta”.
N-a mers totul chiar cum ar fi trebuit.
Mai ales după ce-am diagnosticat-o ca fiind obeză…

* Doi bătrânei, discutând:
– Auzi, tu în pat mai faci ceva?
– Da. Mă piș.

* O blondă la vulcanizare:
– Cum ai reușit să spargi pneul în halul ăsta?, întreabă muncitorul din atelier.
– Am călcat pe o sticlă!
– N-ai văzut-o?
– Nu, tâmpitul dracu’ o avea în buzunar!

* – Ce faci, măi… de ce modifici nota din carnet?
– Păi, doamna profesoară, nu dvs. mi-ați zis adineaori să fac tot posibilul ca s-o corectez?

* Baba Azara avea un obicei tare ciudat: în fiecare dimineață ieșea la ușă și striga, să audă vecinii, „Lăudat fie Domnul!”, după care, foarte mulțumită de sine, închidea ușa și își vedea de treabă. Scos din sărite, după mai multe discuții pe teme religioase, văzând că nu are nicio șansă să convingă baba să o lase mai moale, un ateu s-a gândit să-i facă o farsă, sperând că o va potoli. Astfel, s-a dus omul la cumpărături și a luat o mulțime de alimente, pe care le-a împachetat frumos. A doua zi dimineață, a pus coșul cu bunătăți la ușa babei, știind că aceasta va ieși să urle, ca de obicei. După ce scoate capul pe ușă, înainte să strige, a observat coșul, pe care l-a examinat imediat. Bucuroasă din cale-afară, ia baba coșul și apoi strigă: „Lăudat fie Domnul pentru că mi-a dat aceste bunătăți!” Ateul, așteptând acest moment, deschide ușa și-i spune, pe un ton superior, babei:
– Ha! Nu a fost Domnul, eu am fost cel care ți-am cumpărat astea!
Baba, părând să-l ignore pe ateu, nu stă mult pe gânduri și strigă din nou:
– Lăudat fie Domnul pentru toate aceste bunătăți… și pentru că l-a făcut pe ateu să plătească pentru ele!

* Azi mi-a picat netul și a trebuit să petrec ceva timp cu familia mea. Par oameni de treabă…

19 thoughts on “Pentru cei dispuși să zâmbească

  1. Vine un mosulet de 80 de ani la doctor.
    – Domnule doctor, maine o sa ma insor!
    – Bine, mosule, citi ani are mireasa?
    – 21…
    – Doamne, trebuie sa va avertizez, orice activitate sexuala ar putea fi mortala!!
    Mosuletul sta un pic pe ganduri si raspunde:
    – Bine, daca moare… moare! Zambete si buna dispozitie…iti multumesc! O duminica frumoasa iti doresc!

  2. Stiam eu ca Duminica dupamiaza am sa ma umplu de voie buna daca intru pe pagina cu bancurile postate de tine. Bafta Diana, sper sa-ti faci multi prieteni ❤

  3. Salut Petru !
    Bancurile-s bune
    dar EU n-am zambit
    caci Simonanoastra, pusa pe glume
    din nou m-a dezamagit ! 😦
    ” Pentru cei dispusi sa zambeasca”
    uite o postare spanioleasca !!! 🙂 🙂 🙂

    O saptamana cu zambete 🙂
    dar fara trasnete ! 😦
    Aliosa.

  4. Vin din nou și-ți spun să nu fim prea triști, că e bine și locul doi în lume, deocamdată. Serena are o forță nativă pe care e greu să o contracareze orice altă tenismenă.
    Mulțumesc pentru ritmurile latine și-ți doresc o săptămână magnifică, Sandule! 🙂

  5. Ha, ha! Mulţumesc tare pentru porţia de râs şi voie bună, dragă Petru! Cel cu băbuţa sinucigaşă şi cu bătrâneii…m-au făcut să râd cu hohote. 😀
    Multă veselie să ai în toate zilele!

    1. Să râdem până putem, chiar și de bătrânei. În curând le vom lua locul și vor râde alții de noi, da’ nu ne-om sinucide pentru asta! 😉
      Să ai parte de zâmbete și ploaie, aducătoare de vioiciune, dragă Alex! 🙂

Leave a Reply

