Minciunile bărbaților și ale femeilor

Top 8 minciuni ale bărbaților:

  1. Tu ești unica (care-mi crede poveștile)
  2. Mă gândesc la tine (când sunt cu altele)
  3. Am ieșit la o bere cu prietenul meu (și prietenele lui)
  4. Este doar o amică (cu drepturi la alte alea)
  5. Am nevoie de tine (departe)
  6. Sunt fidel (numai când sunt cu tine)
  7. M-am lăsat dus de val (cu toate)
  8. S-a întâmplat doar o singură dată (asta că ai aflat tu)..

Top 10 minciuni ale femeilor:

  1. Nu mărimea contează.
  2. Nu sexul contează.
  3. Nu am fantezii.
  4. Era la reducere.
  5. Nu îmi plac cuvintele murdare.
  6. Mă doare capul.
  7. Sunt obosită,
  8. E doar un prieten.
  9. Nu aș schimba nimic la tine.
  10. Sunt gata în 5 minute!

 

27 thoughts on “Minciunile bărbaților și ale femeilor

  1. Hai sa las pudoarea deoparte… e bine aici? nu incurca? Si sa comentez. Sustin pana in panzele albe, marimea nu conteaza. Conteaza ce faci, cum faci, de ce faci…
    Bon, ma duc. Unde mi-ati pus pudoarea??? 😆

      1. Asta imi aduce aminte ca, oricat s-ar stradui cineva sa ne schimbe ideile, noi tot cu ale noastre murim de gat. Dar daca ceva te racaie si te roade pe suflet, te schimbi tu singur daca ai curajul de a incerca sa fii altfel, sa vezi daca nu cumva drumul pe care erai, era infundat. 🙂

      2. experiența mi-a arătat că oricât de mult m-aș strădui, aș încerca, m-aș adapta, EA, tot nemulțumită va fi… deci, întrebarea e… de ce să ne mai batem capul?

      3. De… locul unde scrie “loc de dat cu capul”. 😆 Dar redevenind serioasa si impudica, zic ca femeile au nevoie de libertate. Si barbatii, desigur! 🙂

      4. armonie si pace… oameni cumsecade, saritori, benevoli cu strainii, harnici, multumiti, femei cuminti, barbati curati spiritual si sufleteste. lansarea acestui sf va avea loc… pe alta planeta.

    1. Dragostea fără minciuni e ca nunta fără lăutari. 😉 Nu poți să-ți vrăjești partenerul doar cu adevăruri, iar fardul e prima minciunică la o femeie.
      Să ai un sfârșit de săptămână tihnit, Ileana! 🙂

    1. Asta nu înseamnă că nu mai există adevăr și nici amice nu poate să mai aibă un bărbat. Articolul e umoristic și trebuie tratat ca atare.
      Zile frumoase și răcoroase să ai, că pe aici a sosit ploaia, dragă Gabi! 🙂

  2. Ha, ha! Până la urmă, şi unii şi alţii se cam întrec în minciunele. Aşa-i natura umană. N-ar fi nimica, dacă unele nu ar face tare mult rău. Cele “glumeţe”…. mai treacă-meargă! 😀

Leave a Reply

