O toamnă cu năbădăi

Venit-a toamna nervoasă,
Că prea a lipsit de-acasă,
A tunat și-a fulgerat
Și cu furtuni ne-a tratat.

Ne-a găsit pe unii seci,
Suflecați pe la mâneci,
De la treabă și căldură,
Ultima fără măsură.

Pe-alții ne-a certat mai tare
Că punem prea mult avânt
Admirându-i pe cei care
Nici măcar nu au pământ.

Adică, zice tomnița,
Că suntem mult prea distrați,
Și o să ne facă fița,
Lăsându-ne ocupați.

Astfel, ploaia ce se-arată
Nu e doar o recompensă,
Ci și o pedeapsă dată
Pentru cei plecați de-acasă.

18 thoughts on “O toamnă cu năbădăi

  1. Frumoase versuri, n-am ce zice
    Dar nu-mi lua dreptul de-a te contrazice ! 🙂
    La mine TOAMNA e FRUMOASA
    Cu VIN si PASTRAMA pe masa
    Iar MUSTU’-n VIN s-a transformat
    Si-i tare bun de ” descantat” ! 🙂

    O TOAMNA cat mai frumoasa , Petru ! 🙂
    Aliosa.

    1. Nici la mine nu-i toamnă urâtă, doar că m-a supărat duminică și atunci mi s-a năzărit să mă descarc prin câteva versuri. Duminică o să gust și eu mustul. 😉
      Toate cele bune, Sandule! 🙂

    1. E firesc ca nu în fiecare zonă a țării să se manifeste toamna la fel, și chiar mă bucur dacă nu a fost peste tot la fel de nebunatică. Îți doresc să nici nu-i cunoști partea neplăcută, Ileana! 🙂

    1. Ai vorbit ca un înțelept și respect pe deplin judecata ta, dovadă fiind faptul că nu am niciun fel de supărare pe toamna cea darnică. Sunt sigur că ne va aduce încă multe bucurii, din care îți doresc să te bucuri din plin, dragă Gabi! 🙂

  2. Buna dimineata Petru !
    In urma cu ceva timp, o vizitatoare fidela blogului tau,
    a postat pe blogul ei, un comentariu in care ma CRITICA DUR
    vs. postarile mele anterioare despre dictatura basista din ultimii ZECE ani afirmand :
    – ” indoctrinat mai e asta, frate ….”
    adica, am ceva personal cu fostul presedinte al Romaniei, Traian Basescu .

    Iata si parerea fostului sef DIE, Silvian Ionescu, seful ierahic al TURNATORULUI-INFORMATOR securist, Basescu Traian pe vremea cand marinarul constantean
    era seful reprezentantei NAVROM la Anvers
    ” javră,
    ciumpalac,
    jigodie,
    bețiv ordinar,
    golan sau
    impotent”.
    Sursa: Facebook,blogul fostului spion DIE, Silvian Ionescu.
    Mai multe pe :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2015/09/17/

    O zi de TOAMNA cat mai frumoasa Petru ! 🙂
    Aliosa.

    1. Nu-mi prea place să polemizez în politică . Este un subiect care ne dezbină și le face bine doar celor care ne conduc, așa că nu vreau să cad și eu în plasa lor. Orice prieten e binevenit la comentarii dacă nu-l atacă pe altul, iar eu nu vreau să mă erijez în albitru.
      Numai bine și frumos, Sandule!

      1. Stiam ca nu-ti place sa polemizezi in politica dar, am postat intentionat cele de mai sus ,
        NU pentru tine ,
        ci pentru prietena ta virtuala basista care deranjata de faptul ca-i DEMASCAM apucaturile neortodoxe ale iodului ei,” m-a atacat” gratuit iar acum, cele spuse de mine atunci, sunt SPUSE si de fostul sef al TURNATORULUI ce se uita chioras la toti adversarii politici cand acestia ii spun adevarul despre matrapazlacurile facute ca ministru al transporturilor,primar general si presedinte al Romaniei ! 😦
        Voi tine cont de dorinta ta ! 🙂
        Weekend placut Petru ! 🙂
        Aliosa.

Leave a Reply

