Io zâc să râdem

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* – Ce ai pățit la ochi?
– Era să mi-l scoată ginerele meu cu o andrea.
– În timp ce tricotai?
– Nu, în timp ce mă uitam pe gaura cheii.

* – Fata mea, e adevărat că te-a părăsit soțul?
– Da, mamă!
– Din cauza vreunei femei?
– Da, mamă…
– Cine-i femeia?!
– Tu, mamă…

* Iarnă, un frig năprasnic. Un cuplu foarte bătrân se pregătea de somn, încălzindu-se la gura sobei. Căutând o plapumă mai groasă, bătrâna zice:
– Mai ții minte bărbate, în tinerețe, înainte să mă ceri de la mama, cum mă așteptai tu seară de seară la stejarul din fundul grădinii, eu ieșeam din casă să vin la tine și cu câtă pasiune ne mai iubeam?
– Da… ce vremuri!
– Hai să o mai facem odată ca pe vremuri, zice bătrâna, că suntem bătrâni și nu se știe cât timp mai avem.
Entuziasmat de ideea nevestei, pleacă bătrânul la stejar. O așteaptă și o așteaptă și o tot așteaptă până se învinețește tot de frig și, cum nu mai rezista, după vreo oră, merge în casă unde o găsește pe bătrână înfofolită în plapumă.
– Da bine măi nevastă, bine că stai sub plapumă și eu te aștept paralizat de frig în viscol, lângă stejar. De ce n-ai venit?
La care bătrâna răspunde sec:
– Nu m-a lăsat mama!

* Băiețelul, către bunică-su:
– Bunicule, ia-mi și mie, te rog, o înghețată!
– Ce spui, mă?
– Cumpără-mi și mie o înghețată!, țipă și mai tare băiețelul.
– Nu mai țipa așa, spune bunicul, că nu-s surd!… Cu ketchup sau cu maioneză?!?…

* Țiganul pleacă la război, lăsând acasă nevasta și cei trei copii. După trei ani, se întoarce acasă cu sufletul la gură, știind că orașul lor fusese bombardat. Își găsește nevasta, o îmbrățișează, apoi își vede copiii și-i îmbrățișează plângând:
– Dragii tatei, din trei ați mai rămas doar cinci!

* – Ia ascultă nevastă! Când vecinul nostru și-a luat frigider nou, ai insistat să ne luăm și noi unul la fel. Tot așa, când și-a luat telefon mobil. Dacă și-a schimbat tapetul, a trebuit să-l schimb și eu. Acum, că s-a recăsătorit, eu cum procedez?

* Pe un bilet lipit pe ușa unui renumit detectiv particular era scris următorul text: ”Lasă-ți amprentele pe clanță și te contactez eu”.

* O blondă, la volanul unei mașini, este trasă pe dreapta de poliție:
– De ce în fața și în spatele mașinii, aveți numere diferite?
– Cel din față este mobilul, iar cel din spate, numărul de acasă.

* O casă cu cinci etaje în Monreal (Marsilia, Koln, Roma etc.) a ars, accident soldat cu mulți morți.
– Familia de musulmani de la etajul I, toți decedați
– familia de țigani de la etajul II, decedați
– familia de negri de la etajul III, idem
– familia de pakistanezi de 8 persoane de la etajul IV, la fel.
Doar perechea de albi de la etajul V a scăpat.
Comunitatea de musulmani a pretins o anchetă care să arate cum de au scăpat doar albii din incendiu, pretenții solicitate și de comunitatea de țigani, de negri și de pakistanezi.
A fost cerută și declarația șefului pompierilor
Răspuns: ”Păi, dimineață ăia albii s-au dus la lucru”.

* Ion și Maria, trecuți de prima tinerețe, decid să facă amor:
– Ioane, pune-ți prezervativul!
– Pentru ce, Maria? La vârsta ta, ți-e frică să nu mai rămâi însărcinată?
– Nu, mi-e frică să nu iau salmonela, am auzit că se dezvoltă în ouăle vechi.

* Cineva bate la porțile raiului.
Apostolul Petru deschide și vede un jucător de fotbal.
– Tu cine ești?
– Sunt jucător în naționala României.
– Și cum de ai nimerit poarta?

* – Cum faci o femeie să se simtă ”marfă”?
– O plimbi cu TIR-ul…

* Un autobuz plin cu femei a fost implicat într-un teribil accident fără supraviețuitori. La locul accidentului s-a format un adevărat altar de flori și lumânări aduse de soții femeilor decedate. Bărbații și-au jelit femeile o săptămână întreagă. După două săptămâni, unul singur mai stătea plângând îndurerat. Întrebat de un reporter cum de el e încă aici după atâta timp, acesta răspunde plângând:
– Soția mea a pierdut autobuzul…

21 thoughts on “Io zâc să râdem

  1. Buna dimineata Petru !
    Bune bancuri ! 🙂
    Bun ii TITLUL !! 🙂 🙂
    Si DECEBAL ne-a spus :
    …” sa radem dar……………..” 🙂

    O duminica placuta caci a mea se anunta minunata in a doua zi de ” Ziua Recoltei” ! 🙂
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    1. Așa cum îți e în obicei, tu vii cu daruri, iar eu îți mulțămesc pentru generozitatea ta. Distracție plăcută în continuare și nu uita să ne spui cum a fost, că oricum îmi lasă gura apă! 😉
      Cu salutări amicale,
      Petru, cel din Maramu’. 🙂

  2. E grozavă ideea ta de-a începe ziua râzând şi de-a răspândi râsul. Fii răsplătit pentru asta. Excelente toate.
    Ai o duminică minunată şi numai bine, Petru! 🙂

    1. Ce mai contează dac-ai râs sau ai zâmbit, principalul e că ți-a plăcut… sau cel puțin asta sper! ”IO” îți mulțumește și te cadorisește cu o urare mare, de petrecere și veselie, după cum te lasă inima să-ți fie! 🙂

  3. Ha, ha! Am râs cu lacrimi. Cel puţin primul…. ca să vezi, nu mai poate omul să “admire” pe gaura cheii!! 😀
    Mulţumesc pentru porţia de voie bună, dragă Petru! O seară frumoasă! 🙂

Leave a Reply

