Fata cu părul de basm

Nu mai știu ce să mă mai fac cu Rică! Nu trece o lună și iar face o boacănă în care mă implică și pe mine, că doar suntem prieteni și petrecem mult timp împreună.

Zilele trecute, eram amândoi într-un restaurant, unde comandasem niște mici și câte o bere. Deodată, văd cum intră o fată frumoasă foc, de zici că era scoasă din basmele românești cu Ilene Cosânzene. Toată lumea din local a întors instinctiv capul, să o vadă cum se așează la masă și comandă o cafea. Bărbații au rămas cu gura căscată, la propriu, în timp ce femeile șușoteau între ele, țuguindu-și buzele. Eu l-am făcut atent pe Rică, arătându-i locul unde s-a plasat minunata făptură. Nu știu ce o făcea așa deosebită, dar părul ei bogat și strălucitor era primul ce-ți sărea în ochi. Se unduia ca valurile unei mării fremătătoare și îi cădea ușor peste umeri, dându-i un aer nobil, de prințesă.

– Ai văzut? Ce zici de ea?, mi-am întrebat eu prietenul, de parcă n-aș fi știut că mă va contrazice imediat.

– Nu-i naturală, îți spun eu!, veni imediat părerea lui de „expert”.

– Cum adică nu-i naturală?, am sărit eu, ca și cum m-ar fi criticat pe mine. Ce crezi tu că are artificial?

– Păi… precis are perucă. Un păr ca ăla nu-i ușor de întreținut și de aceea unele femei își pun o perucă atunci când vor să facă impresie.

– Fugi de aici, că nu te cred! Facem pariu că-i părul ei natural?, m-am ambiționat eu, nebănuind unde se va ajunge.

– Facem! Cine pierde, plătește această masă, cu tot ce vom mai comanda. Că tocmai mi s-a pus pata pe niște midii.

– De acord, dar cum procedăm? Mergi tu s-o întrebi?

– Nici vorbă, că n-o să-mi spună adevărul. Am eu metoda mea.

Nu știam la ce se gândește și, din păcate, nici n-am fost prea curios. După ce diva și-a terminat de băut cafeaua, a dat să iasă din local, urmărită în continuare de toate privirile, dar și de Rică, în persoană. Când au ajuns la ușă, prietenul meu a simulat că se împiedică și s-a prins cu mâna de superbul păr al fetei, trăgând cu putere. Podoaba a rezistat cu brio pe cap, dar purtătoarea ei a scos un țipăt de durere și surprindere. Am sărit primul să o consolez și să-l împing pe obranicul care a îndrăznit să atenteze la ea, cerându-mi scuze în numele lui. Mi-a mulțumit recunoscătoare și apoi mi-a permis să fac câțiva pași alături de dumneaei.

Firește că am profitat de ocazie, pentru a o întreba cum de are un păr atât de frumos. Precis că a avut norocul unei moșteniri genetice remarcabile. Fata a râs flatată și mi-a spus cu sinceritate adevărul pur și simplu: doar de când folosește Gerovital Tratament Expert, în special șampon regenerant, se bucură din plin de un păr mătăsos și voluminos. Pentru că, zicea ea, aceste produse au rolul de a menține un păr frumos și sănătos. Nu s-a supărat nici atunci când am insistat să-mi dea mai multe amănunte despre proveniența acestor produse. Astfel, am reținut că nu e deloc greu să-și întrețină podoaba, fiindcă apelează doar la produsele din gama Farmec, deci numai la produse românești de calitate, o reală mândrie românească în acest domeniu. I-am mulțumit frumos pentru răbdare și ne-am despărțit foarte amiabil.

probe_farmec_superblog

Rică mă aștepta supărat la masă. Văzându-l și amintindu-mi de gestul lui nesăbuit, îmi venea să-l cert rău de tot, dar n-am vrut să fac o scenă în local, plus că-mi era dator cu o masă pretențioasă. Așa că am comandat două porții de midii, dar și cel mai dichisit desert pe care-l aveau. Ca să se învețe prietenul meu minte! Iată cum, datorită produselor Farmec, am câștigat o masă copioasă și am aflat secretul unui păr de invidiat.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

18 thoughts on “Fata cu părul de basm

  1. Daca ai pe aici vreo admiratoare te asigur ca ai pierdut-o. Tu cu Rica asta mereu dai de bucluc si tie-ti place cand Rica face nefacute. Tu esti mereu salvatorul lui. In loc sa fii sincer si sa spui ca fata te-a dat gata, vi si ne imbarligi cu Gerovitalul. Si eu folosesc produsele Gerovital de cand ma stiu, dar nu ai fost impresionat de asta. Urmaresc tot ce apare nou pentru ca stiu ca firma Gerovital isi umbunatateste considerabil produsele. Mai trebuie sa scoata pe piata ochelari de cal pentru barbati. Indiferent de pret tu vei avea o pereche, poate mai multe perechi………… de la mine!!!!

    1. Dacă am pe undeva vreo admiratoare, nu cred că s-a supărat dacă am admirat ceva deosebit de frumos și apoi am primit sfaturi utile. Poate că tocmai ei voiam să-i fac o surpriză, cumpărându-i ultimele produse de la Farmec.
      E adevărat că Rică are farmecul lui și nu mă pot despărți de el!🙂

  2. Mult succes Petru ! 🙂

    O bătrânică moare şi ajunge la Porţile Raiului,unde se întâlneşte cu Sf. Petru,
    când deodată se aude un urlet groaznic venind dinspre rai:
    – O, vai de mine, ce se întâmplă acolo? spune batrânica.
    – Aaaaa, nu vă faceţi griji pentru asta, găurim omoplaţii cuiva ca să-i punem aripile de înger.
    Batrânica, vădit deranjată de acest fapt, se da un pas înapoi, când deodată încă un urlet:
    -Vai de mine, dar asta ce-a mai fost? întreabă batrânica.
    – A, o nimica toată, găurim capul cuiva ca să-i montam aureola.
    Batrânica, dând din cap în semn de dezaprobare, spune:
    – Eu nu pot sa fac asta, mă duc jos în iad.
    – Vai, dar nu puteţi face asa ceva, veţi fi sodomizată şi violată. La care batrânica răspunde:
    – Sigur, maică, dar măcar am deja găurile făcute!!! 🙂 🙂 🙂

    O seara placuta alaturi de ” FATA cu parul de basm ” !🙂
    Aliosa.

    1. „Fata cu părul de basm” a rămas doar în visurile mele. Poate că o voi mai vedea și în realitate, dar nopțile tot singur le petrec.😉
      O zi cu soare și multă căldură din partea mea, Sandule!🙂

Leave a Reply

