Nu mă ștampila prea iute

Citește-mă pe îndelete și nu te lua doar după titlu. Parcuge-mi cu răbdare fiecare pagină și ai să vezi că sunt altfel decât se pare. Nu te grăbi să-mi pui ștampila după primele rânduri, după primele impresii. Ai să vezi că sunt mai complex, dar nu complicat, sunt mai diferit, dar cu atât mai interesant, sunt altfel decât tine, dar atât de apropiat în trăiri și simțiri. Zăbovește cu răbdare înainte de a mă cataloga, căci apoi va fi prea târziu pentru o reevaluare.

Ștampila e foarte importantă pentru mine, pentru tine și mai ales pentru societate. O purtăm în frunte, o purtăm în suflet și o purtăm pe fiecare hârtie care ne privește. Oare care ar fi cea mai potrivită, cea care să mă reprezinte cel mai mult? Nu te grăbi să o alegi, că s-ar putea să greșești și nu se mai poate șterge. Alege cu grijă, doar după ce mă vei cunoaște mai bine. Întreabă-mă și-ți voi răspunde sincer, pune-mă la încercare și voi da tot ce am mai bun, acordă-mi încredere și ai să vezi că nu te voi dezamăgi. Vreau să-mi pui ștampila pe care o merit.

colop_marking-solutions_proba

Poate că în cele din urmă vei fi de acord cu mine și vei apela la una din ștampilele oferite de Colop România. Prin ele îmi poți face o personalizare apropiată de adevăr, dacă o alegi pe cea care mi se potrivește. Care ar fi aia? Poate că astăzi mi s-ar potrivi o ”ștampilă aeriană”, mâine ”ștampila Gadget”, iar poimâine ”ștampila tinereții”. După cum ți-am spus mai sus, sunt o persoană interesantă, dar nu imposibil de catalogat. Există o unică ștampilă, care-mi poate reliefa caracterul și starea schimbătoare din fiecare zi. Aceasta e „Ștampila momentului”, potrivită mereu pentru mine și un mod de a mă face înțeles mai ușor.

Acum, că am stabilit cine sunt, poți să mă etichetezi și să mă accepți sau nu în apropierea ta. Dacă mă vei da deoparte, voi merge înainte cu fruntea sus, știind că arăt așa cum mă simt. Voi găsi persoane care mă vor aprecia, tocmai fiindcă nu-s plictisitor, ba chiar se vor bucura că sunt trei sau mai mulți într-unul. Dacă mă vei accepta, înseamnă că m-ai înțeles și putem să fim prieteni. Îți voi fi mereu credincios și recunoscător că ai avut răbdarea de a-mi alege ștampila potrivită.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

26 thoughts on “Nu mă ștampila prea iute

  1. Foarte interesant ,asa de frumos ai relatat starea ta sufleteasca si caracterul tau Incat eu iti dau o nota maxima 10* si felicitari bineinteles, stampilat! O seara cat mai placuta iti doresc!

    1. Nota ta minunată e bună pentru inimă și suflet, să mă încălzească și să mă încurajeze. Îți mulțumesc și-ți transmit cele mai calde urări de bine, dragă Gabi!🙂

  2. Buna seara Petru! Am stampilat cu mare drag, pentru ca un prieten ca tine nu cred ca mai exista in zilele noastre. Mult succes in tot ceea ce faci! articolul a nemaipomenit de albul pur al calitati tale! Felicitari!🙂

  3. Mie personal, mai ales ca functionar de cariera prin chemare si vocatie, acest articol mi-a mers drept la suflet si mi-a placut ff mult !!

  4. …îmi aminteşte de cea mai scurtă dintre “nuvelele minut” ale prozatorului şi dramaturgului ungur Orkeny Istvan, care se intitula chiar aşa: “Ştampila” iar textul era chiar o ştampilă, pe conturul interior al căreia puteai citi: “lua-te-ar dracu’ să te ia !”

  5. Succes prietene in competitia ” SuperBlog 2015 ” 🙂
    mai ale ca acum, orice document este legal valabil
    si fara STAMPILA
    ci doar cu o banala SEMNATURA !🙂
    O zi fara ” ninsoare ” ! 🙂
    Aliosa.

    1. Mulțumiri multe și călduroase pentru urări și vizită, dragă prietene!🙂
      Chiar dacă unora le e suficientă o semnătură, tot vom fi ștampilați de cunoscuți, dar și de cei care nu ne cunosc. C-așa-i firea omului.😉
      Pe aici plouă bine, dar nu-i mare bai, că stau în casă. Să fie soare măcar la tine, Sandule!🙂

Leave a Reply

