Verba volant…

Nu-mi place să repet același lucru de mai multe ori, chiar dacă sunt expresii haioase și par chiar inteligente. Poate că vi s-a întâmplat și vouă, mai ales la petreceri sau la ieșirile cu prietenii, să fiți nevoiți a aminti ce ați mai spus de atâtea ori, dar uneora le-o fi intrat pe o ureche, însă nu le-a rămas deloc și în memorie. Trebuia să găsesc o metodă prin care să mă fac înțeles o dată pentru totdeauna, iar o ideea simplă și benefică mi-a venit când am văzut oferta de tricouri personalizate de pe Tshirts.ro, cu oferte pentru toate gusturile și ocaziile.

Să fie clar: eu când merg la o petrecere, vreau să mă distrez și nu să bârfesc sau să mă cert pe diferite teme politice, sportive sau sociale. De aceea voi îmbrăca un tricou precum cel din imaginea de mai sus și voi avea pretenția ca cei ce se așează în fața mea să-i priceapă mesajul și să se conformeze. Sau să mă lase să-mi beau singur pălincă, fiindcă eu mi-s blând și după vreo zece pahare.

Iară atunci când bem bere, s-ar putea ca și numărul halbelor să se adune, făcându-mi tricoul mai rotund. Așadar lăsați-mi burta în pace și luați aminte la avertizarea de pe piept. Poate că „burtă” aveți voi, dar eu am avut inspirația să vă avertizez printr-un articol de îmbrăcăminte care preia această atribuție.

Să nu credeți că mă laud, însă eu chiar mă consider un om bun. Acordați-mi o șansă și vă voi dovedi-o ori de câte ori o să am ocazia. Dar pentru asta trebuie mai întâi să mă vedeți în carne și oase, îmbrăcat într-unul din aceste tricouri cu mesaje achiziționate de la un magazin de tricouri la îndemâna fiecăruia, la distanță de un click. Pot și puteți alege orice mesaj care să reprezinte piatra de temelie a unui dialog sau chiar a unei relații solide, pentru că „vorbele zboară, dar scrisul rămâne”.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

11 thoughts on “Verba volant…

    1. Mă bucur că-ți plac advertorialele scrise de mine și tare mi-ar plăcea să faci parte din juriu! Poate că numai atunci aș lua nota maximă.😉
      Să fii mereu iubită și iubitoare, dragă Gabi!🙂

  1. …ehehei! unde sunt vremurile cu tricourile lui Mihai Stănescu, inscripţionate “Acum nu e momentul” şi altele şi mai dihai, de-i făcea părul măciucă ceauşescului!…

  2. Salut Petru !
    As este,
    ” Verba volant, scripta manent ” 🙂
    precum
    ” Veritas odium paret” !!! 🙂 😦 🙂
    Mult succes in competitia SuperBlog 2015 !🙂
    Aliosa.

Leave a Reply

