Salutări din Sovata!

De miercuri sunt cazat la hotelul Făget din Sovata, împreună cu soră-mea, Doina. Aici urmez un tratament cu trei proceduri: băi la vană, împachetări cu parafină și masaj, până joi, 22/10, când voi reveni în Seini.

Mâncarea este bună și mai mult decât suficientă, iar gazdele sunt minunate. Problema este că n-avem internet în hotel și, de fiecare dată când vreau să intru pe blog, trebuie să merg în holul hotelului de alături, Brădet. Poate că n-ar fi prea greu dacă, după tratamentele aplicate dimineața, nu m-aș simți moleșit și somnoros, tânjind după o oră – două de odihnă.
.
Poate că, dacă știam care va fi situația, nu m-aș fi înscris la SuperBlog sau n-aș mai fi luat bilet la stațiune. Dar acum e prea târziu să dau înapoi și voi face tot ce pot pentru a scrie articolele chiar și pe genunchi, adică într-o recepție de hotel. Asta e și cauza pentru care n-am mai reușit să vă vizitez ultimele postări și să-mi dau cu părerea, așa cum îmi place. Sper că mă veți înțelege și ierta, iar eu voi reveni cât de curând la normal. Până atunci, dragii mei, vă salut călduros de la Sovata!
47 thoughts on “Salutări din Sovata!

  1. Salut Petru !
    SANATATEA este mai presus de toate asa ca, urmeaza-ti tratamentul si relaxeaza-te ! 🙂
    In vara cand am fost la tratament fiziobalneoclimateric la statiunea din BALTATESTI
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2015/06/17/
    am trecut si eu prin ce treci tu acum vs.conexiunea la internet si ca atare,te inteleg foarte bine ! 🙂
    Cand te vei reintoarce la SEINI, mai relaxat si sanatos,sunt convins ca MUZA iti vai fi mai fertila, mana mai iute, ideile mai multe iar ARTICOLELE pentru competitia SuperBlog 2015,
    mai laborioase si mai captivante ceea ce va duce in final la succesul dorit ! 🙂
    Traieste momentul, glumeste cu asistentele, plimba-te prin parcul hotelului, respira aerul curat al statiunii si UITA cateva zile de internet ! 🙂
    S-auzim numai de bine ! 🙂
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    1. Chiar nu pot să abandonez competiția SuperBlog și trebuie să respect termenele de publicare. Am promis că voi merge până la capăt, iar asta-i lege pentru mine.
      Un sfârșit de săptămână blând și fermecător de frumos, Sandule! 🙂

      1. Promisiunea facuta, e datorie curata ! 🙂
        Urmeaza-ti glasul inimii ! 🙂
        Fa ce trebuie facut ! 🙂
        Eu mi-am exprimat doar o opinie ! 🙂
        Hotararea este a TA, nu a mea ! 🙂
        In alta ordine de idei, cele spuse de mine pe
        http://aliosapopovici.wordpress.com/2015/02/03/
        incep sa iasa la lumina ! 🙂
        http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/procesul-gala-bute-incepe-la-instanta-suprema-de-ce-este-suparata-elena-udrea-pe-fostii-ei-colaboratori.html
        Am postat acest link NU pentru tine special ci pentru cei care , din motive doar de ei stiute si de mine banuite,m-au barfit la momentul acela ! 😦
        Un sfarsit de saptamana cat mai placut Petru ! 🙂
        Aliosa.

  2. Profita de binemeritata pauza Petru! Ma bucur tare mult pentru tine, deoarece tratamentele sunt bune si ajuta la o energie mai vioaie 😉 O seara frumoasa alaturi de sora ta! 🙂

    1. Tratamentele le fac, fiindcă mi-au cam ruginit oasele și e prima dată când le dau la șlefuit. Dar mai fur câteva ore din timpul de odihnă și mă mai aventurez pe blog. 😉
      Săru-mâna pentru vizită și urări, Ileana! 🙂

    1. Chiar că am nimerit niște zile frumoase de toamnă care te îmbie să ieși la plimbare și să cutreieri locurile încă înverzite și frumos mirositoare dintre hoteluri și pensiuni. Mulțumiri călduroase pentru urări! Weekend superb!

  3. Stai tu cuminte acolo si te fa bine. Stiu ca blogul e pentru suflet asa cum este tratamentul pentru trup, insa lasa blogurile si concursurile cu treaba lor. Intotdeauna avem prostul obiceiul sa facem orice altceva in loc de ceea ce trebuie sa facem. Sa nu-mi raspunzi decat dupa ce termini acolo 😀

  4. Bucură-te de peisaj! Încarcă-ți bateriile! Profită de tratament! În concluzie simte-te bine. Trebuie să fie frumos tare acolo… Îți iei tu revanșa la întoarcere. Și câte-o pauză de la virtual e binevenită uneori. 🙂

    1. Buna dimineata SavaToronto !
      Asa este, ai dreptate ! 🙂
      Ii trebuie doar CURAJ !! 🙂 🙂
      Salutari prietenesti la amandoi !!! 🙂 🙂 🙂
      Aliosa.

  5. Sejur frumos şi liniştit, dragă Petru! Să te bucuri din plin de fiecare clipă de şedere în acel loc minunat. Numai bine îţi doresc şi zile frumoase! 🙂

    1. Îți mulțumesc călduros pentru urări, dragul meu prieten! Firește că voi profita de aceste zile, dar mă voi bucura și când mă voi întoarce acasă. O duminică minunată! 🙂

  6. …în spiritul multor epigramatice postări ale tale, Petru, adu-ţi aminte de sapienţiala “strigătură” din cele vremi, trecute: “Du-mă mamă la Sovata/Ca să ştiu cine mi-e tata”!…

    Sănătate şi voie bună!

    1. Localnicii din Sovata cunosc multe glume de acest gen, dar și cazuri reale în care au mers acasă mai multe ființe decât au venit. Unii dintre cei concepuți aici, revin cu nostalgie să vadă locul în care s-a produs minunea.
      Toate cele bune!

Leave a Reply

