Tratația duminicală

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Reacție neașteptată după căderea serverului celei mai mari platforme sociale de aseară: cei de la Twitter vor construi un gard care să împiedice accesul emigranților de pe FB!

* Reacție promptă a Patriarhului Daniel: Vom trimite robotul Religiosity să sfințească apa de pe Marte.

* Într-o cafenea stă un domn și bea liniștit o cafea. Nu are laptop, nu are smartphone, nu are iPad. Stă așa, ca un psihopat…

* O femeie, foarte agitată, sună la ăia de la Gaze:
– Vă rog să veniți urgent! Se simte un miros puternic de gaz la mine în apartament!
– Doamnă, chemați-i pe ăia de la Volswagen, că vă scot ei gazele!

* Numai lucruri bune s-au abătut asupra României în ultima vreme:
1. Europenii nu se mai plâng de români.
2. Țiganii cu cetățenie română sunt confundați cu musulmanii în toată Europa.
3. Ungurii au recunoscut, în sfârșit, unde e granița cu România.

* Constatare medicală: cu cât mai urâtă este femeia, cu atât mai rar o doare capul!

* Ion, în închisoare, condamnat la moarte, miezul iernii, ultimele trei dorințe…
Prima: – Vreau să mănânc zmeură!
– Păi, Ioane, nu vezi, e iarnă, de unde zmeură?
– Nu-i nimic, pot să aștept…

* Dialog:
– Bărbații vor doar SEX!
– Dacă știai măcar să gătești poate vroiam și o ciorbă!

* Ce au zis vedetele de la noi despre concertul Depeche Mode:
Crin Antonescu: – Concertul a fost extraordinar, de mult nu m-am odihnit așa! În tinerețe adormeam cu Depeche Mode!
Vadim Tudor: – Nu puteam să lipsesc de la concertul unei trupe care se numește Țepeș Mode!
Inna: – Niște prieteni care m-au auzit cântând m-au trimis la concert să ascult Enjoy the silence!
Nicu Covaci: – Bine că n-au cântat și Andri Popa, că îi dădeam în judecată.
Andreea Tonciu: – Cântă frumos englezii ăștia din Berlin. Am luat și autografe pe nas de la toți membrii trupei, de la sunetiști, de la electricieni și de la gărzile de corp. Și încă mai e loc!
Radu Banciu: – Organizarea a fost groaznică: erau mii de oameni pe stadionul ăla și nici măcar o bombă!
Nuțu Cămătaru: – Când publicul a ridicat mâinile în aer am observat că erau și câțiva datornici cu patru degete!
Gigi Becali: – Am venit doar să ascult Personal Jesus, că e despre un patron bogat care și-a cumpărat un Iisus personal.
Mihai Sturzu: – Am venit pe stadion în speranța că o să mă recunoască și pe mine cineva, dar n-a fost să fie!
Eba: – Mie îmi plac concerturile. Păcat că nu m-au lăsat să urc pe scenă, că pregătisem pentru această ocazie un discurs despre inundații.
Antonia: – Concertul a fost absolut wasa fanura! Depeche Mode e Jameia- jameia, ce mai! Marabu la toată lumea!
Florin Piersic a avut numai lucruri bune de spus despre concert, și încă mai spune și acum…

* Mai devreme m-am certat cu un tip la bar și s-a încordat la mine. M-am ridicat frumos de pe scaun și i-am zis:
– Fraiere, vezi-ți de treabă că eu am fost în armată în Afganistan și am omorât oameni!
Nevastă-mea s-a uitat la mine și mi-a zis cu jumătate de gură:
– Iubitule, dar tu ai fost bucătar în Afganistan…
– Da, dragă, dar știi cum gătesc eu…

* Mama către bonă:
– Vezi că am plecat la muncă în Spania. Dacă ajung târziu, dă copilul la Facultatea de Medicină.

* – Uite, bunicuțo, nenea Lupu mi-a dat ”like” pe facebook!, zise Scufița Roșie, entuziasmată.
– Ce fel de ”like”, el nu știe că ești doar o fetiță?!, răspunde bunicuța.
– E un ”like” special… Uite, vezi, ”Like a virgin” scrie aici.

* Dacă exista facebook în al II-lea Război Mondial, sigur s-ar fi găsit vreun român să își dea check-in și să dezvăluie planurile de atac: ”Atacăm nemții prin surprindere, yupii…”

24 thoughts on “Tratația duminicală

      1. Trebuie , musai sa mai si zambim, …cu siguranta si viata ii iubeste mai mult pe zambareti. Sa ai o zi plina de bucurii si , de ce nu , de inspiratie!

  1. Salut Petru !
    Dupa o asemenea ” tratatie duminicala ” 🙂
    m-am simtit mai relaxat si descatusat
    si fara a sta prea mult pe ganduri ca un elev de scoala
    iute si eu ceva BANCURI am postat ! 🙂
    O saptamana mai buna ca cea trecuta ! 🙂
    Aliosa.

    1. Un duel în bancuri este întotdeauna binevenit, pentru că toată lumea are de câștigat. Iute am să mă duc să le savurez și pe ale tale, dar nu înainte de a-ți ura zile rodnice și frumoase, Sandule! 🙂

  2. Ha ! Ha ! Mentiune speciala: patriarhul Daniel, Premiul 3: concertul Depeche Mode, Premiul 2: vesti bune despre Romania, Premiul 1: psihopatul cafegiu !

Leave a Reply

