Cine ești tu, femeie?

Unii spun că prima impresie contează, în timp ce alții sunt convinși că ultima e cea care ne va rămâne veșnic în memorie. În ceea ce te privește, cred că niciuna din aceste păreri nu ți se potrivește, sau cel puțin asta-i concluzia mea. M-ai impresionat de când te-am văzut prima dată și continui să o faci de câte ori te întâlnesc, chiar și atunci când se întâmplă de mai multe ori pe zi. Caut să te citesc și să descopăr de unde vine această dulce atracție.

ChicElite_slogan-300x284

Nu cred că se datorează numai frumuseții tale naturale și nici zâmbetului tău larg și persistent. Sunt sigur că nici veșmintele cu care te etalezi nu pot produce un impact atât de puternic, chiar dacă sunt alese cu un gust rafinat. Să fie felul în care vorbești sau privirea-ți caldă și limpede care îi învăluie pe fiecare interlocutor, pe rând? Să fie parfumul fin ce te însoțește credincios și mă face să cred că este unic, creat special pentru tine? Sau poate mișcările tale expresive, cu un limbaj atât de dulce și apreciat? Toate astea, dar și altele pe care nu le percep încă, îți dau o eleganță aparte și te fac atât de atrăgătoare! Și totuși, cine ești tu, femeie?

Ellis-mic-250x250

Dar nu, nu-mi răspunde, ci lasă-mi mie plăcerea de a te descoperi. Deocamdată știu că faci parte dintr-o comunitate de elită, numită Chic-Elite, iar asta îți dă o aură aparte, un mister în plus pentru oricare bărbat, dar și alte femei. Mai știu că te îmbraci de la casa de modă ELLIS, ce contribuie la eleganța despre care vorbeam mai sus. Mi-ai explicat cu amabilitate că această comunitate feminină ți-a oferit multe răspunsuri și ai ajuns la un echilibru armonios între trăirile interioare și eleganța vestimentară.

Untitled1

Cu toate acestea, misterul din jurul tău persistă, ba aș putea spune că devine și mai mare. Iar acest lucru mă incită mai mult în a te descoperi pas cu pas, zi după zi. Nu mă grăbesc și chiar îmi face plăcere să îți găsesc mereu câte o nouă valență, o altă calitate la care reverberez. Poate că n-o să te descifrez niciodată în întregime, dar nici nu-mi propun așa ceva. Sunt încântat de ideea că nu o să mă satur niciodată de tine.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

27 thoughts on “Cine ești tu, femeie?

  1. 🙂 Principiul feminin, este superioară bărbatului,fiindca bărbatul a rezultat din femeie. In ipostaza de iubita sau mamă, femeia este asimilabila unei, – <> şi mandrei străluciri spiritualizate <>, senzualitatea pătimaşă ce răscoleşte <> femeia.are o sensibilitate superioara bărbatului … 🙂
    Un articol frumos!

      1. Buna ziua Petru! Dragut ca de fiecare data, multumesc pentru cuvintele tale alese cu mare grija😉 , Meriti din plin laudele din partea noastra, a tuturor! O zi faina! Mult succes Petru!🙂

    1. Eu sunt fericit că ți-a plăcut articolul, pentru că asta e cel mai important. Îți mulțumesc din suflet pentru frumoasa apreciere și sper să ai un parte de două zile revigorante, dragă prietenă!🙂

  2. Imi place foarte tare articolul. O somitate in deslusirea misterelor mintii, Freud, a sfarsit fara a avea un raspuns la aceasta aparent “banala” intrebare: Ce-si doresc femeile? Pe Sigmund Freud il mistuia curiozitatea in ceea ce-si doresc femeile, pe tine te chinuie cine este aceasta femeie de care esti fascinat. Esti un fericit al sortii pentru ca ai gasit raspunsul: “haina-l face pe om”!!! ……. deci si pe femeie! Cred ca reprezentantele sexului frumos trezesc conflicte interioare si fantezii aprinse in subconstientul oricarui barbat de aceea muza care te-a inspirat in scrierea acestui articol a fost tot o femeie . Frumos articol. Felicitari!!!

    1. Trebuie să recunosc că e, totuși, un chin plăcut în a căuta răspunsul la întrebarea de mai sus. Nu degeaba se spune că cea mai frumoasă parte din cucerirea unui vârf de munte este ascensiunea. Recunoștință pentru comentariu și apreciere!

Leave a Reply

