O nuntă cu două mirese

Rică are o problemă și cred că, de data asta, eu sunt cel care i-a provocat-o. S-a întâmplat într-o duminică dimineață, când i-am arătat o locație foarte potrivită pentru o nuntă de prima clasă, având în vedere că Milu, feciorul lui mult iubit, era îndrăgostit și aștepta cu nerăbdare să se însoare. Este vorba de hotelul de patru stele Golden Tulipe Times, situat în centrul Bucureștiului, pe Bd. Decebal, și având un restaurant cu o bucătărie de excepție.

Milu a fost entuziasmat când a văzut imaginile, deși tatăl lui era de părere că-i prea departe de Maramureș. Am ținut partea băiatului și i-am explicat prietenului meu că putem merge cu avionul, încă o experiență de care tinerii ar fi fost încântați. Până la urmă l-am convins și feciorul a plecat fericit să-și anunțe iubita. Doar că lucrurile au luat o întorsătură neașteptată.

Băiatul era îndrăgostit de două fete în același timp. Alina nu-l băgase până atunci în seamă, dar când a văzut la ce hotel avea să se desfășoare nunta, s-a răzgândit brusc și și-a anunțat intenția de a-i fi mireasă. Doar că Milu o anunțase deja pe Crina și îi era rușine să-i spună că renunță la ea. Astfel că l-a rugat pe tatăl său să aleagă mireasa care-i place, că el nu se putea decide. Iar Rică a ales-o pe Crina.

După rezervarea locurilor și pregătirile necesare, a sosit ziua nunții, și toți invitații ne-am îmbarcat în avion, pe aeroportul din Baia Mare. Călătoria a fost scurtă, dar superbă, iar sosirea la hotel plină de surprize plăcute. Fiecare și-a luat camera în primire, fiind încântați că aveau Internet wireless, aer condiționat, cablu TV și chiar minibar. La rândul meu, am fost impresionat de existența unui centru de conferințe și banqueting, dar și de dotările moderne. Personalul era foarte amabil cu grupul nostru și chiar mă întrebam dacă nu cumva datorită faptului că suntem din celălalt capăt al țării. Apoi am aflat că toți oaspeții erau la fel de bine tratați.

Surpriza și problema, despre care vorbeam la început, s-a produs în restaurantul Good Old Times, când și-au făcut apariția două mirese, în loc de una. „Nerodul de Milu” – după cum i-a spus taică-său – nu avusese curajul să renunțe la Alina, care venise cu părinții ei și mașina familiei. Vă dați seama în ce situația a fost pus prietenul meu văzând două mirese plângând dezamăgite iar aparținătorii lor cerând explicații. Noroc că ne-a ajutat personalul restaurantului, oferind spațiu separat pentru fiecare mireasă. Mirele urma să se decidă a doua zi pe care dintre ele o va duce în fața altarului, că și astea le-a făcut pe dos „nerodul”.

Dar chiar și așa, distracția a fost peste așteptări, iar fiecare dintre noi va ține minte că a luat parte la o nuntă cum nici n-a visat. Crina a fost fericită că l-a câștigat pe mire, dar nici Alina nu a regretat această neînțelegere, și asta numai fiindcă nunta a avut loc într-o locație ideală.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

18 thoughts on “O nuntă cu două mirese

  1. Nu, nu sunt Crina din povestea ta dar vreau sa-ti spun ca m-am amuzat teribil citind. Mi-a fost dor de Rica asta si din cate observ Milu ii calca pe urme. Cred ca din familia lui Rica se nasc doar personaje ce te vor inspira pe viitor. Succes in competitie si sa ai o saptamana de poveste.

    1. Firește că nu ești Crina din poveste, pentru că tu l-ai fi părăsit imediat pe Milu, când vedeai că apare încă o mireasă.😉 Mulțumesc intens pentru urări și sunt sigur că ele vor avea un efect benefic.

  2. Interesantă postare. Mi-ai trezit interesul. Cum stau la doi pași de locația prezentată mă voi duce să te verific🙂 Nu de alta, dar am nepot de însurat. Promit să te invit. Până atunci, mult succes.

    1. Aoleu ! Ai nepot de insurat ? De cand caut eu pe cineva cu o matusa (sau bunica ?…nu cred, ca esti prea tanara) asa pe placul meu !! Are cont de Facebook ? Are serviciu ? E ok cu o casatorie cat de cat egalitara, indiferent de orientare sau sex ? Macar asa la nivel de principiu ca sa avem un punct de plecare catre o eventuala discutie, chiar si daca e in contradictoriu, comunicare sa fie…ca am citit ca asta e mai importanta decat orice altceva…

      1. Eu vorbeam cu Vax Albina pt ca eu de obicei caut sa ma imprietenesc cu un nepot de matusa nu un nepot de unchi ! Desi nu discriminez impotriva unchilor numai ca, bazat pe experienta mea, matusile mi se par mult mai interesante decat unchii plus ma simt si mai in largul meu intre matusi pt ca eu am mult mai multe matusi decat unchi, plus chiar si dintre toti unchii mei numai 2 au fost asa cat de cat interesanti, (desi din pacate ambii au decedat prematur), unul era asa gen Indiana Jones, si altul gen Jamie Oliver, pe cand matusile mele, toate numai una si una, fiecare avea o gramada de aventuri si de chestii interesante de povestit de fiecare data de cate ori mergeam in vizita !

      2. @ Rudolph Aspirant
        Ești teribil.
        Să știi că e nepot de soră. Adoptat. După o copilărie în care i-au murit părinții pe rând și a fost crescut de unchi. Ardelean prea lent și prea tăcut după gustul meu.
        Vrei o mătușă cicălitoare? Prezent. Reia blogul tău spumos și lasă FB-ul cu texte scurte.

  3. Hotel de patru stele conditii excelente dar preturi pe masura… bine ca nunta a fost intr-o atmosfera pasnica, femeie desteapta Alina ca aputut trece cu bine esecul!O seara minunata iti doresc!

    1. Ăsta a fost și scopul meu: să nu fie doar o poveste plictisitoare în care doar promoția să conteze. Probabil că nu mulți apreciază acest aspect, și tocmai pentru asta îți mulțumesc frumos pentru apreciere.

Leave a Reply

