Polemică și Ceartă în PC

În ziua aceea, piesele se încălziseră în PC-ul ce funcționa de câteva ore. Hard Disk-ul era cel mai nervos și se plângea de toate celelalte componente, dar în special de ventilator.

– Mereu ai fost încet, dar acum ai depășit orice limită de jos. Eu, care am atâtea pe cap, trebuie să fiu răcorit pe măsură, dar tu te învârți cu viteza melcului, de parcă ai fi o piesă de muzeu. Ai o muncă necalificată și nici măcar pe aia nu poți să o faci ca lumea.

– Ia mai taci și nu te da atât de mare! Crezi că numai de tine trebuie să am grijă? Vă încingeți de fiecare dată și fiecare piesă așteaptă să o răcoresc pe ea mai tare. Iar eu funcționez non-stop, cum mulți dintre voi n-o faceți.

– Normal că trebuie să mergi încontinuu, că numai atâta știi. Pe când eu sunt cea mai importantă componentă din sistem și trebuie să fiu la parametri optimi pentru a reda cu fidelitate ceea ce am acumulat. Doar sunt creierul, și toți aveți misiunea să mă slujiți cu devotament și fără pauze sau sincope. Altfel veți fi schimbate cu alte piese, noi și mai performante.

Un murmur de teamă și nemulțumire se auzi în carcasa PC, iar ventilatorul șuieră o replică:

– De parcă tu nu poți fi schimbat…

Hard Disk-ul nu apucă să răspundă, fiindcă în sistem se instală panica.

– Ce este, ce este?, se auziră voci îngrijorate.

– Sursa nu mai rezistă, rămânem fără inimă, răspunse Hard Disk-ul îngrijorat.

– Păi ia comandă tu repede o inimă nouă de la magazinul MarketOnline.ro, că acum există Sursa Fortron, îi sugeră ventilatorul. Sunt sigur că astfel o să scăpăm de toate necazurile.

– Nu-mi spune tu ce să fac. Doar fă-ți treaba, și eu voi intra pe promoții componente . Că nu e prima oară când comand de acolo. Ca să știe fiecare piesă ce-o așteaptă dacă nu funcționează la capacitate. Imediat apelez la surse FPS și e înlocuită cu una nouă. Gata! Stingerea până vine depanatorul, că prea s-a încins atmosfera.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

20 thoughts on “Polemică și Ceartă în PC

    1. Trebuie să fie democrație și în PC, că altfel tot sistemul poate să cadă. Recunoștință deplină pentru urări și sper să ai o zi de joi frumoasă ca pe la noi, Gabi dragă!🙂

  1. Mai Petru, dar imaginatia ta lucreaza mai abitir ca un PC!!! Ce naiba! Si nu te mai plangi ca “te incalzesti”.🙂 Sau ca-ti trebuie piese de schimb…😉
    Data viitoare mai “raceste-l” pe Mister Hard Rock (ups, hard disk!🙂 ) cu o bere rece, daca nu-i convine “racoreala” ventilatorului. Sa-l vedem daca mai este atat de vehement cu ” subalternii” lui!!!🙂🙂
    Multa bafta pe mai departe si sper ca cei indrituiti cu alegerea celui mai bun sa tina cu tine si Muza ta cea harnica si neostoita!😉

    1. Eu m-am înfocat prea tare în toiul verii, iar berea a fost într-adevăr una din soluțiile cele mai la îndemână.😉 Acu e tocmai bine și chiar e nevoie să mă încălzesc uneori. Cu pălincă, că-i mai ieftin decât cu caloriferul.🙂
      Mulțumesc pentru apreciere și urări, Ileana!🙂

Leave a Reply

