Podul de flori

Îmi amintesc și acum cu nostalgie cum am început asaltul către inima ta. Cu un fir plăpând de floare sălbatică pe care am cules-o de pe câmp, mergând către locul de întâlnire. Cu ajutorul lui a răsărit un zâmbet călduros pe chipul tău, ce mi-a topit inima și m-a făcut să-mi doresc mai mult. A urmat un trandafir rupt din grădina vecinei și apoi un buchet de gladiole cumpărate de la florăria din colț. Toate aceste daruri înmiresmate mi-au fost răsplătite cu gesturi tot mai tandre din partea ta, semne care îmi arătau că sunt pe drumul cel bun.

BucheteTrandafiri

Dar podul către inima ta nu era complet și mi-am dat seama că e timpul să apelez la piesa de rezistență. E vorba de o florărie online din București, care livrează „buchete de flori” la comandă, indiferent de locul în care vrei să ajungă. Iar eu voiam să-ți răpesc cât mai multe zâmbete, chiar dacă nu eram întotdeauna fizic lângă tine. Atunci închideam ochii și încercam să-mi imaginezi reacția de surprindere de pe chipul tău la primirea unui buchet de trandafiri sau chiar trandafiri la cutie. Iar pentru ca efectul să fie complet, am specificat celor de la BucheteTrandafiri.ro să adauge și câte un mic cadou la fiecare buchet sau coșuleț, cum ar fi bomboane de ciocolată, bomboane Raffaello și chiar cîte o șampanie pe care să o desfacem împreună.

Buchet din 35 de trandafiri multicolori

Cred că datorită acestor gesturi am avut norocul să-ți deschizi sufletul în fața mea și să-mi oferi iubirea mult râvnită. Sunt conștient că n-a fost ușor să te cuceresc și o să-mi fie și mai greu să te păstrez. Dar e o dulce misiune pe care vreau s-o duc până la capăt. În sprijinul meu vor fi toate florile din lume, pe care le voi comanda mereu doar de la profesioniștii ce m-au ajutat să-ți răpesc atâtea zâmbete și, în cele din urmă, inima. Cu un pod de flori ce nu se vor ofili niciodată.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

29 thoughts on “Podul de flori

  1. Fata mea îmi trimite des flori online. E un serviciu acordat celor de departe, celor ocupați, dar nu fără gânduri spre cei dragi, doar fără timp liber. E bine că ai recomandat ideea și altora. Succes.

    1. E bine să aflu că sunt mulți cei care împart zâmbete și fericire prin intermediul florilor. Ocazii sunt destule, iar oameni care merită atenția noastră, de asemenea. Mulțumesc!

  2. Splendid buchetul de trandafiri ! 🙂
    Merita oferit unei persoane ca are varsta cat numarul de trandafiri din buchet ! 🙂
    Succes in competitie Petru ! 🙂
    Aliosa.

    1. Eu îl ofer tuturor prietenelor și prietenelor de diferite vârste care mă vizitează! 🙂 Chiar și juriului, indiferent de nota pe care mi-o vor da. 😉
      Mulțumesc pentru vizită și urări, Sandule! 🙂

  3. Wow! cat romantism cu parfum tare de trandafiri!!! Plaaaceee!!! (dar si bombonelele de ciocolata! 🙂 )
    Mult succes la concurs si fie ca tu sa fi cel castigator! 🙂
    Ah, si un week-end inmiresmat si relaxat!

    1. Și mie îmi place tare mult combinația de flori, bomboane de ciocolată și șampanie. Mai ales într-o companie plăcută! 😉
      Mii de mulțumiri și un sfârșit de săptămână adorabil, Ileana! 🙂

    1. Mă bucură că ți-a plăcut experiența relatată mai sus, precum și buchetul virtual de zâmbete pe care l-am oferit din toată inima. Zile vesele și foarte plăcute, draga mea prietenă! 🙂

Leave a Reply

