Oferta de astăzi

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Un bărbat și o femeie stăteau și beau ceva, când încep să se contrazică, cine are plăcere mai mare: bărbatul sau femeia?
Bărbatul zice:
– Bărbatul, evident. De ce crezi că umblăm după sex toată ziua?
– Asta nu dovedește nimic!, zice femeia. Gândește-te, când te scarpini cu degetul în ureche, cine se simte mai bine: degetul sau urechea?

* – Domnule director, zise inginerul-șef, am o veste bună și una rea.
– Care-i vestea rea?
– Secretara, care după cum știți, trăia cu dumneavoastră, dar și cu mine, a născut doi gemeni. Zice că unul e al dumneavoastră și celălalt al meu.
– Asta chiar că e o veste rea… Și vestea bună?
– Al meu a murit.

* La grădina zoologică, animalele discută despre venirea vacanței:
– Spune-mi, girafă, unde pleci tu în vacanță?
– Ei bine, eu am gâtul lung, soția mea are gâtul lung și copiii mei au gâtul lung. Și cum nu ne place să ieșim în evidență, vom merge în Africa, acolo unde sunt și alte girafe.
– Dar tu, ursule polar, tu unde mergi?
– Păi eu am blană groasă, soția mea la fel are blană groasă și copiii tot așa. Și cum nu ne place să ieșim în evidență, vom merge la Polul Nord, acolo unde sunt și alți urși polari.
– Dar tu, crocodilule, unde mergi?
– Ei bine, eu am o gură mare, soția mea are o gură mare și copiii mei au gura mare, și cum nu ne place să ieșim în evidență, vom merge în Oltenia.

* Proaspăt căsătoriți. El are un bilet în mână pe care scria: „dragul meu, te iubesc, tu ești comoara vieții mele…
După 10 ani. El are un bilet pe care scria: „ceapă, zahăr, pâine…”

* Soția: – În copilărie visam să mă fure un prinț frumos… Acum, am impresia, și soțul meu vrea să fiu furată de un prinț frumos!

* Un englez, un francez, un chinez și un român au o dispută în legătură cu naționalitatea lui Adam și Eva.
Englezul:
– Au fost cu siguranță englezi. Numai un gentlemen adevărat poate oferi jumătate din singurul măr doamnei sale!
Francezul:
– Nu, ei au fost cu siguranță francezi – numai o franțuzoaică poate să se ofere pentru numai o jumătate de măr!
Chinezul:
– Nu sunt de acord. Ei au fost cu siguranță chinezi, deoarece numai unei perechi de chinezi le stă în putere să populeze în așa timp scurt tot Pământul!
Românul:
– Nu, domnilor, greșiți cu toții, ei erau români: stăteau în fundul gol pe pietre, nu aveau decât un măr pe care și pe acela trebuiau să-l împartă între ei, dar cu toate acestea credeau că sunt în rai.

* Copii sunt întrebați la școală ce meserie ar prefera.
– Eu o să mă fac doctor, spune Ionel.
– Iar eu inginer, adaugă Gigel.
– Eu mă fac hacker!, zice răspicat Bulă.
– Dar de ce, măi, Bulă?, întrebă învățătoarea.
– Am auzit că de la anul va intra în vigoare catalogul online. Și, dacă eu n-am fost premiant, măcar copiii mei vor fi!

* Dragi domnișoare. Aveți pielea uscată? Părul rar și unghiile fragile? Aveți probleme cu greutatea? Veniți la noi. E întuneric, iar noi suntem beți!

* – Dragul meu, îți amintești de Sharon Stone în ”Basic Instinct”, când în secția de poliție își pune picior peste picior?
– Bineînțeles că da!
– Deci, imbecilule, de ea îți amintești. În schimb, de faptul că trebuie să cumperi pâine în casă ai uitat, da?!

* Se naște Bulă cu un penis de 40 de cm, iar după ce crește merge la doctor…
– Dom’ doctor, nu puteți face nimic? Că am scula așa mare și toate femeile fug, după ce mă dezbrac.
– Măi Bulă, nu am ce face.
– Da’ nu puteți să tăiați din ea?
– Dacă tai, o să mori, dar du-te la ceva vrăjitoare să îți facă ea o vrajă….
Și pleacă Bulă supărat la Baba Dochia, să-i facă ceva vrajă. După ce-i spune problema lui, baba îi zice:
– Mă Bulișor, io nu am ce face, da’ du-te la Muntele Negru și în peștera de acolo o găsești pe broscuța care, dacă te refuză când o ceri în căsătorie, îți scade cu 10 cm.
Și pleacă Bulă spre Muntele Negru, trecând mări și țări…
După ce ajunge, merge la peșteră și se face cu noroi pe față, să nu îl vrea soț, iar apoi merge la ea și-i zice bâlbâit:
– Bbbrroosccuuță vrrreii să fffi soțția meeeaa?
Îl vede broscuța și zice:
– Nu!
Bulă, fericit, pleacă, dar pe drum se gândește că tot e prea mare la 30 de cm, și merge iar la broscuță.
– Te căsătorești cu mine?
– Am spus nu și nu și iar nu!

22 thoughts on “Oferta de astăzi

  1. Buna ” oferta de azi ” ! 🙂
    Chiar daca lista guvernului lui Iohannis m-a cam pus pe ganduri,
    bancurile sus postate mi-au redat veselia ! 🙂
    Multam Petru !🙂
    Seara buna sa ai ! 🙂
    Aliosa.

      1. Asa sa ne ajute Dumnezeu, Petru ! 🙂
        La propunerea penelistului Busoi
        la sanatate fu propus ministru
        un prieten de-al sau cu par valvoi
        si trup de ambulantier – maistru ! 🙂
        PS !🙂
        De vrei sa vezi treaba de PROFESIONIST
        vs.cele postate pe
        http://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/10/
        intra pe LINKUL postat la sfarsitul articolului respectiv ! 🙂
        O saptamana fara GER chiar daca-n Maramu’IARNA a si venit ! 🙂
        Aliosa.

Leave a Reply

