Eu și Ea

Suntem împreună de când ne știm și nici nu ne putem închipui viața separat. Eu fără Ea sau Ea fără mine?! Imposibil! De aceea avem grijă unul față de celălalt, ne protejăm și ne ferim de accidente sau de boli. N-a fost așa de la început, pe când eram tineri și fără griji, lăsând totul pe seama naturii și luând măsuri doar în caz de urgență. Atunci dădeam vina pe Ea, că nu arăta așa cum mi-aș dori, făcându-mă să mă simt complexat în fața celor cu care veneam în contact. Dar, cu timpul, am învățat că numai dacă o tratez cu atenție voi putea să mă mândresc cu aspectul Ei, iar Ea nu mă va mai trăda niciodată.

Farmec_Derma

Mi-am dat seama că pielea mea – despre Dumneaei este vorba -, fiind cel mai mare organ pe care-l am, are nevoie de o îngrijire pe măsură dacă vreau să arăt bine, să fiu sănătos și mereu bine dispus. Iar aceasta nu e o misiune grea de când Farmec a lansat linia de produse dermatocosmetice Gerovital H3 Derma+ Prof. Dr. Ana Aslan. Am găsit-o în farmacii, sub emblema Pharmaceutical Concept și am fost încântat să văd că tratamentul se poate adapta în funcție de sensibilitatea pielii și a părului. De alfel nici nu-i de mirare, fiindcă Farmec e mereu în prima linie cu produse de tradiție, ceea ce reprezintă o mândrie românească pentru noi, consumatorii. Printre altele, am fost impresionat imediat de efectul pe care l-a avut asupra mea crema antiacneică.

Cu ajutorul acestor produse am reușit să ridic conexiunea dintre mine și piele la un nou nivel, fără nervi provocați de apariția unor acnee sau pete, fără senzații și aspecte neplăcute la anumite medii sau temperaturi, fără alte surprize enervante. Iar această comuniune are un efect benefic și asupra psihicului, stare de spirit ce se vede imediat pe chipul meu, în comportament și în relațiile pe care le întrețin cu cei din anturajul meu. Aș zice pentru că-mi poate pielea.

Acest articol participă la competiția SuperBlog 2015

10 thoughts on “Eu și Ea

  1. Nu folosesc inca nimic, insa am auzit ca sunt foarte bune si cu efect repejor.🙂 Felicitari, succes pe mai departe!😉 Un inceput de saptamana cu bucurii, impliniri si liniste sufleteasca Petru!🙂

    1. Eu zic că nu strică să le încerci, ca o profilaxie menită să amâne cât mai mult îmbătrânirea pielii.😉 Recunoștință profundă pentru urări și aprecieri, Ileana! S-auzim numai de bine!🙂

  2. Ai perfectă dreptate, sunt produse de tradiție de primă linie. De la firma Farmec eu folosesc Samponul Gerovital Plant. Succes la competiția SuperBlog 2015 și numai bine !
    O după amiază plăcută !

  3. Produsele Gerovital au un renume si traditie romaneasca de calitate remarcabila,foarte bine ca promovezi cu succes ca merita cunoscut!Sper ca juriul sa ia in considerare efortul tau cu o nota maxima ,meriti din plin! O seara frumoasa iti doresc!

    1. Știu din comentariile precedente că tu ești o clientă fidelă a produselor Farmec, ceea ce se vede și prin tinerețea fizică și psihică pe care o emani. Ține-o tot așa, draga mea prietenă!🙂

Leave a Reply

