Flori rare

Fabuloasa familie a orhideelor… plantele cele mai variate și mai ”mimetice” dintre toate… Și o urare irlandeză (așa ni se spune) binevoitoare: ”May God grant you”, ”Fie ca Dumnezeu să vă dea”… (verbe numeroase: to warm, to charm, to harm, to cheer, to hear)…

Hooker’s Lips (Psychotria Elata)

Dancing Girls (Impatiens Bequaertii)

Laughing Bumble Bee Orchid (Ophrys bbomyblifora)

Swaddled Babies (Anguloa Uniflora)

Parrot Flower (Impatiens Psittacina)

Flying Duck Orchid (Caleana Major)

An orchid that looks remarkably like a tiger

Happy Alien (Calceolaria Uniflora)

And his friends…

Angel Orchid (Habenaria Grandifloriformis)

Dove Orchid Or Holy Ghost Orchid (Peristeria Elata)

White Egret Orchid (Habenaria Radiata)

The Darth Vader (Aristolochia Salvadorensis)

An Orchid That Looks Like A Ballerina

Monkey Face Orchid (Dracula Simia)

Moth Orchid (Phalaenopsis)

What a wonderful world!

”May God grant you always…

A sunbeam to warm you,

a moonbeam to charm you,

a sheltering Angel so nothing can harm you,

Laughter to cheer you.

Faithful friends near you.

And whenever you pray, Heaven to hear you.” — An Irish Blessing

Sursa: e-mail

42 thoughts on “Flori rare

  1. Imi plac toate florile, insa ca fiecare dintre noi, avem si florile noastre preferate. Iubesc tranadfiri, frezele, insa special ORHIDEEA🙂 De cand am descoperiat aceasta floare imi este tare draga! O zi frumoasa Petru!

    1. Și mie îmi plac orhideele, dar parfumul crinului mă atrage cel mai mult. Mai ales că e ușor de găsit și de procurat, chiar și în localitatea mea. O zi parfumată cu cele mai plăcute miresme, Ileana!🙂

      1. Cum Petru, tu nu iubesti ” FREZELE ” ??? 🙂 😦 🙂
        Cu gandul la ORHIDEE si CRIN,
        ai eludat ” frezele” din comentariul de mai sus !!! 🙂 😦 🙂
        Aliosa.

  2. Pe cât de frumoase sunt florile, pe atât de inestetice sund rădacinile aeriene la cele care se găsesc și la noi în comerț. Cu toate astea… le iubesc!!! Mulțumesc Petru, că ne arăți din când în când, în ce lume minunată trăim! La cea a plantelor m-am gândit…

    1. Ha ! Uite ca si eu am avut impulsul sa-mi aleg cateva preferate din seria de mai sus, dintre care mentionez egreta alba (Habenaria radiata), insa spre deosebire de dna G Sinka, nici prin cap nu mi-a trecut sa ma gandesc sa le ofer cadou, primul gand a fost sa ma inchipui pe mine cu egreta aia asa dupa ureche !

    1. Încercăm să ne raportăm și noi la felul cum arată sau să le includem pe ele în viața noastră și prin numele pe care i le punem. Pentru a le spori farmecul. S-auzim numai de bine!

  3. Am rămas fără cuvinte! le ştiam pe toate, dar nu le-am privit niciodată pe toate la un loc, aşa cum sunt aici! Abia acum mi-am dat seama, mută de uimire, câte imitaţii ale lumii zoo se regăsesc în lumea vegetală!

Leave a Reply

