Pescuite de curând

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* – Elevă Mădălina! Treci la tablă și explică… ce lungime are penisul la bărbați?
– 30 de centimetri, doamnă profesoară!
– Fă, tu ești proastă, ori ai avut noroc…

* Un copil o întreabă pe mă-sa:
– Mami, mami, cum se poate că tu ești albă, și tata-i alb, iar eu sunt negru???
– Păi… dragul mamii, la ce chef a fost atunci…, bucură-te că nu latri!!!

* Maria către Ion:- Ioane, îți miros picioarele!
Ion: – Dacă vrei tu!

* – De ce ești, dragă, supărat?
– A sunat adineauri actualul soț al fostei mele soții și mi-a făcut un scandal monstru, că timp de zece ani, cât a durat căsnicia noastră, nu am învățat-o să gătească o supă.

* – Bietul meu copil! Când te-ai tăiat la deget?
– Adineauri, mămico…
– Dar, puiule… nu te-am auzit plângând!
– Nu știam că ești acasă!

* – Discuție între doi copii:
– Tu i-ai surprins vreodată pe ai tăi făcând sex?
– Pe tata niciodată, dar pe mama de câteva ori.

* Ca românu’ nu-i niciunu’
Fură toți, nu spune unu’.

* La restaurant:
– Ce-ați dori să mâncați?
– Ehmm… îmi aduceți un menu?
– Mă rog, cum doriți… Cu ce garnitură?

* Vicepremierul britanic spune că imigranții romi trebuie să respecte stilul de viață britanic. De pildă, ar putea lua ceaiul de la ora 5 în cort.

* Românii au ajuns atât de săraci încât hoții de buzunare din RATB fac doar simulări.

* Ea: – Iubitule, astăzi este ziua îndrăgostiților!
– El: – Și? Ne-au invitat?

* O tipă frumoasă, blondă și extrem de apetisantă avea o papagaliță, care o imita mai mereu. Când ajungea acasă, obișnuia să se așeze în fața oglinzii și să zică:
– Sunt frumoasă, sexi și îmi place să fac sex.
Papagalița la fel, repeta după ea. Toate bune însă, până într-o zi, când vine un preot în vizită:
– Vai, ce papagal frumos aveți!
La scurt timp, papagalița începe:
– Sunt frumoasă, sexi și îmi place să fac sex.
Preotul oripilat, spune:
– Vai, cum se poate una ca asta!? Eu am doi papagali care citesc din biblie și se roagă toată ziua. Dă-mi papagalița mie 2-3 zile, ca să o reeduc.
Zis și făcut. Ajunge papagalița în mijlocul papagalilor preotului și începe cum era învățată:
– Sunt frumoasă, sexi și îmi place să fac sex.
La care unul din papagali zice:
– Vezi băi, că nu ne-am rugat degeaba?

* Un pensionar, la semafor:
– Tinere, mă ajuți să trec strada?
– Desigur, numai că acum este roșu!
– Atunci las-o moartă, că pe verde pot trece și singur!

* Doi bețivani notorii se întâlnesc în oraș. Unul dintre ei era zgâriat rău și cu hainele sfâșiate.
– Ce ai pățit? – îl întreabă celălalt.
– Am venit aseară treaz acasă și nu m-a recunoscut câinele.

* Bulă, în China, se ia la bătaie cu un ninja. Se bat ei ce se bat și se hotărăsc să dea fiecare câte o lovitură. Care dă mai tare e mai bun.
„Bang” ninja una în gura lui Bulă – doarme două zile. Se trezește Bulă:
– Ce a fost asta?
– „Cheia dragonului”!
După aia, Bulă „bang” una în gură. Se trezește ninja peste două săptămâni.
– Ce-a fost asta, măh?
– Cheia franceză.

* Un senior se pregătește să plece în Cruciadă. Proaspăt căsătorit cu o femeie frumoasă și prevăzător din fire, el se sfătuiește cu un prieten ce e de făcut ca să n-o găsească, la înapoiere, pe Luxita cu burta la gură. Sfătuit de amic, merge în cetate, unde un evreu descurcăreț vindea centuri de castitate, clești de scos ochii, tot felul de instrumente de tortură, care de care mai sofisticate. Cere câteva modele, nu-i plac, i se par barbare și vrea să plece:
– Stați o clipă – spune negustorul -, am ceva deosebit, un dispozitiv adus din Țara Soarelui Răsare, scump, dar cred că vă va satisface. Și-i aduce o pereche de chiloți din zale de aur foarte fine. Cruciatul îi ia, îi studiază și vede un orificiu măricel fix ACOLO.
– Îți bați joc de mine? – întrebă furios.
– Nu vă grăbiți, băgați coada lăncii acolo…
Chemă scutierul, băgă coada lăncii și „Pac”, aceasta se retează instantaneu. În micuțul obiect de lenjerie se ascundea o… ghilotină! Fericit, cumpără dispozitivul, merge acasă și-i spune frumoasei sale consoarte:
– Draga mea, te iubesc mult și am încredere în tine, de aceea nu îți voi pune centura de castitate, cum fac vecinii noștri. Jură-mi însă că vei purta această lenjerie până mă întorc!
Ea întoarce dispozitivul pe toate părțile, vede orificiul și jură, bucuroasă. Trec trei ani și seniorul se întoarce frânt de oboseală, rănit în lupte și foarte curios să știe ce s-a întâmplat la castel în absența sa. Își găsește soția foarte veselă, înfloritoare chiar. Cuprins de o neagră presimțire, adună toți servitorii în curte și îi dezbracă. Toți aveau chestia retezată, în afară de unul. Cheamă călăul, le taie capetele, curg râuri de sânge și îi face semn împricinatului să se apropie:
– Dragul meu, tu ești singurul servitor care mi-a păstrat credința și mi-a păzit onoarea. Spune-mi, cum te pot răsplăti pentru devotamentul tău?
– Cum vleti dumleavoastlă, stăpâne!

21 thoughts on “Pescuite de curând

  1. Dintre toate, cel mai mult mi-a placut
    ” Pescuite de curand ” ! 🙂
    Uite una chiar acum ” pescuita ” de mine !

    ” Lenea lungeste viata!
    Persoanele care nu prea se inghesuie sa munceasca si care au oroare de exercitiile fizice banuiau de multa vreme acest lucru, dar acum a fost confirmat de oamenii de stiinta : lenea prelungeste viata !
    Doi cercetatori germani, dr. Peter Axt si fiica sa, dr. Michaela
    Axt-Gadermann, au publicat o carte (“Bucuria Lenii : Cum s-o lasi mai moale si sa traiesti mai mult”) in care explica pe larg faptul ca toti oamenii poseda o cantitate limitata de “energie vitala” si ca viteza cu care este consumata, determina precis speranta de viata a fiecarei persoane.
    Cei doi mai spun ca activitatile care sunt mari consumatoare de energie,precum “trasul de fiare” intr-o sala de forta, accelereaza imbatranirea si fac organismul mai susceptibil la imbolnavire. “Un stil de viata mai relaxat este important pentru sanatate…
    Daca ai o viata stresanta si faci exercitii fizice in exces, organismul produce hormoni care determina instalarea hipertensiunii”,afirma Axt-Gadermann.
    Ea a adaugat ca una dintre diferentele-cheie intre oamenii mai lenesi si cei hiperactivi este ca organismele mai active produc mai multi “radicali liberi” molecule instabile de oxigen despre care se crede ca ar accelera imbatranirea.
    Mai mult, “lenea este, de asemenea, importanta pentru unsistem imunitar sanatos pentru ca celulele specializate in apararea organismului sunt mai puternice in conditii de relaxare decat in situatii de stres”. Iar in timpul relaxarii si metabolismul este mai lent, producandu-se mai putini radicali liberi.
    Atat Axt-Gadermann, 34 de ani, cat si tatal sau, in varsta de 65 de ani, au fost alergatori de cursa lunga, ceea ce le permite sa sustina ca vorbesc in cunostinta de cauza.
    Totodata, ei afirma ca râsul este o alternativa mai sanatoasa decat alergarea sau exercitiile fizice.
    In carte, cei doi cercetatori mai spun ca lenea este foarte buna si pentru creier. Asta pentru caexercitiile fizice sau stresul duc la producerea unui excedent de cortisol, un hormon care vatama neuronii si provoaca pierderi de memorie si senilitate prematura” .
    Sursa: internetul .
    Nu degeaba BATRANII nostri spuneau despre o persoana lenesa :
    – Asta traieste 100 de ani si uite… s-a dovedit ca aveau dreptate.
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    1. Interesant și „revoluționar” articolul găsit de tine, dar cred că se reflectă în realitate. Am văzut și eu mulți bătrâni aproape centenari, care nu s-au prea omorât cu lucrul, în timp ce alții, mai activi, mureau cu mult înaintea lor. Desigur că nu e o regulă, dar e de luat aminte.
      Salutări și urări prietenești, Sandule! 🙂

  2. Ha, ha! O porţie bună de râs! Ăla cu beţivul nerecunoscut de câine mi-a plăcut tare mult. Şi toate celelalte.
    Mulţumiri, dragă Petru. Să ai o săptămână plină de veselie! 🙂

    1. Mă bucură că te-am înveselit tocmai de ziua noastră, dragă Alex! La fel cum mă delectez și eu cu imaginile minunate pe care ni le oferi. Să ne fii mereu pe aproape, cu entuziasmul tău molipsitor! 🙂

Leave a Reply

