Curs special pentru femei

Durata: brunete – 1,5 luni/modul; roșcate – 3 luni/modul; blonde – 6 luni/modul

Modulul 1

  1. Acceptarea soartei: m-am născut femeie
  2. Cunoașterea locului de desfășurare a vieții: bucătăria
  3. Cum păstrez ordinea în poșetă
  4. Cum fac cumpărături în mai puțin de 4 ore – noțiuni elementare
  5. Păstrarea limitelor: cum mă machiez corect
  6. Curs de programare I (toate categoriile): folosirea cuptorului cu microunde
  7. Curs de programare II (numai brunetele și roșcatele): video-recorderul

Modulul 2

  1. Ecuația cu o necunoscută: autoturismul

a. Diferența dintre carosabil și trotuar
b. Frâna și accelerația – provocare sau necesitate?
c. Cutia de viteze. Descriere completă (pentru blonde, numai cutia automată)
d. Adevăruri optice: culorile semaforului
e. Curs special: parcarea în garaj

2. Ecuația cu mai multe necunoscute: cutia cu scule

3. Curs de supraviețuire I: unde se află lumina de avarie

4. Curs de supraviețuire II: schimbarea unui cauciuc

Modulul 3

  1. Vocabularul I: Definiția cuvântului ”DA”. Corectarea exercițiului ”Ești gata?”
  2. Vocabularul II: Definiția noțiunii ”5 minute”
  3. Sociologie: Fotbalul nu este un sport, ci o religie
  4. Psihologie (nivel elementar): Cum evităm întrebările inutile (de exemplu ”Mă iubești?”, ”Sunt frumoasă?”, ”Am ceva special?”)
  5. Adevăruri zilnice: ”Mustața – o problemă? Comunicări științifice pe tema ”Lama, ceara sau penseta?”
  6. Comportamentul la cumpărături. Cardul Visa – Definiția noțiunii ”Limita de sumă”
  7. Logica (nivel mediu). De ce mama ta nu e binevenită la noi (1.000 de studii de caz)

Modulul 4

  1. Telefonul. Când trebuie să închid. Exerciții de grup – 4 femei/telefon (nu uitați sacul de dormit)
  2. Machiajul. Metamorfoza femeii
  3. Terapia TV I: Și fără telenovele se poate
  4. Terapia TV II: Filmele de dragoste sunt pură ficțiune și nu realitate
  5. Oglinda – martor obiectiv.

Sursa: ”Graiul Maramureșului”

31 thoughts on “Curs special pentru femei

  1. Misoginule! 🙂 (știu, repet ce-a zis Mami. și ce dacă? 🙂 )

    Curs special pentru Petruțu: Ce-nseamnă, de fapt, Misogin? (a nu se folosi dex-ul)
    Durata: dacă Petruțu e brunet – o zi, dacă e roșcat – o săptămână, dacă e blond – o lună.
    Dacă e chel, apăi… nu știu. Toată viața? 😀

    Sărbători frumoase, Petrule! Bucureștiul te salută!

    1. Nu sunt Petruțu. trebuie să răspund și eu la întrebarea despre misoginism? Fost brunet, acum cărunt bine, cu început de chelie. În cât timp trebuie să răspund? 😀

    2. Știam eu că voi avea reproșuri, da’ nu m-am putut răbda să nu-l public. Și totuși, există și ceva adevăr, că altfel nu s-ar povesti. 😉
      Maramureșul răspunde la salut și îți dorește un Crăciun cum nu s-a mai văzut de bun!

  2. Salut Petru !
    Dintr-o data, ce sa vezi,
    Toate se vad doar BRUNETE
    Si uite-asa, crezi, nu crezi
    Doar BRUNETELE-s destepte ! 😦
    Aliosa.
    PS ! 🙂
    In seara Sfanta de Ajun
    Te-astept cu COLINDA
    Caci maine, de Craciun,
    Petrec doar cu ” LINDA ” !!! 🙂 🙂 🙂
    Sandu.

  3. Ce-mi place că tot timpul ”împărțeala” se face între brunete, roșcate și blonde. Păi eu dacă sunt șatenă, unde mă încadrez? Unde-mi convine, în funcție de împrejurări? :))
    În acest caz, mă bag la brunete! :))

Leave a Reply

