Dorință de Crăciun

E vremea cea mai potrivită pentru speranțe, dorințe și împliniri. Fiecare are visurile lui și acum le scoate cu mai mare îndrăzneală la lumină, chiar dacă o face doar în gând sau doar în subconștient. Poate că vine Moșul și le împlinește, poate Dumnezeu se apropie mai tare de noi în această perioadă sau poate că soarta e mai darnică spre sfârșit de an. Orice ar fi, noi ne punem niște dorințe, și dacă măcar o parte din ele se împlinesc, le considerăm miracole și îndrăgim cu și mai mare ardoare Crăciunul.

Am cugetat și eu la ce mi-ar plăcea să primesc în această seară, fără să abuzez de magia în care nădăjduim cu toții. Nu am nevoie de cadouri mari sau mici, ambalate strălucitor și așezate în stivă sub bradul cel luminat. Vreau doar să am înțelepciunea de a fi bun, fără să cad în capcana presupunerii că voi fi considerat naiv (de fapt prost). Pentru că atunci când îți măsori dărnicia, înseamnă că inima ți-e îndoită, iar generozitatea e falsă, izvorâtă dintr-un anumit interes.

Vreau să fiu bun, fără să-l judec pe cel în fața căruia îmi descarc darurile și sufletul. Pentru că fiecare om are păcatele și calitățile, dar numai de noi depinde să scoatem la iveală ce-i bun din persoana cu care intrăm în legătură. Să nu încercăm să-i impunem anumite reguli de comportament, că îi facem mai mult rău și o să pierdem ocazia să ne arate câte alte lucruri bune are de oferit. Mai bine să ne judecăm pe noi, fiindcă întotdeauna există ceva de îndreptat în fiecare, din sine spre exterior. Doar arătând bunătate necondiționată și perpetuă, putem spune că suntem cu adevărat buni, altfel dărnicia e făcută cu doar interes.

Vreau să fiu bun, în această seară mai mult ca oricând, și să se molipsească de mine acest sentiment minunat. Iar în zilele care vor urma după Crăciun, să nu uit ce am simțit și cât de bine a fost. Ca să experimentez mereu acea stare, precum un drog benefic, care te face fericit prin propagarea bucuriei către cei din jurul tău. Sunt sigur că nu poate fi greu, depinde doar de mine, de voința și răbdarea mea. Sper să am aceste calități, iar dacă nu voi reuși în totalitate, nu voi da vina pe nimeni altcineva. Înseamnă că trebuie să mă mai întăresc și să încerc iar și iar.

Vă doresc să fiți buni de Crăciun… și după el! Sărbători fericite, dragi prieteni!

41 thoughts on “Dorință de Crăciun

  1. Mosul sa-ti aduca ceea ce-ti doresti. In traista lui sa incapa multa sanatate si o parte generoasa din ea sa fie a ta .Iti mai doresc multa liniste sufleteasca .
    Craciun fericit !

    1. Mă bucură nespus de mult popasul tău pe această pagină, mai ales că îmi dăruiești cuvinte atât de frumoase. Sper să ai o seară de Crăciun cel puțin la fel de frumoasă precum mi-ai dăruit-o tu și prietenii care au fost alături de mine!

    1. Și tu ești foarte bună fiindcă ți-e gândul atât de generos față de mine și, sunt convins, că și față de alți semeni care încearcă măcar să fie buni. Acum, la ora 9.48 a.m., vreau să-ți mulțumesc că-mi ești aproape! Crăciun cum nu se poate mai bun!

    1. Mă bucură foarte mult că m-ai înțeles, și-ți sunt recunoscător pentru încurajare! Să fii mereu iubită și apreciată, iar Crăciunul din acest an să-ți fie o demonstrație de iubire și bucurie!

    1. Pe jumătate chiar s-a împlinit, și-ți mulțumesc pentru încredere, dragă prietenă. Sper să aud și de la tine numai vești bune despre acest Crăciun, pe care eu ți-l doresc mai bun decât ți-l poți imagina!

  2. “Caută micile plăceri şi frumusețile vieții. Prețuieşte momentele ei fericite. Nu le lăsa să-ți scape. Sunt firele de aur din mantia vieții.
    Francis Gay”Craciun Fericit !Iti doresc sarbatori fericite cu sanatate, bucurii,si implinirea visurilor!

    1. Mă bucură că ai subliniat esența ideii și ești alături de mine în acest demers al înțelegerii și bunătății, chiar dacă uneori eșuăm. Perseverența și perfecționarea sunt două chei pe care trebuie să le folosim mereu. O seară minunată, în continuare, și o zi binecuvântată de Crăciun, dragă Gabi! 🙂

    1. Am fost copleșit de felicitarea și urările pe care mi le-ați dedicat, și nu pot să vă mulțumesc precum ar merita. Primiți măcar recunoștința, mulțumirile și urările cele mai profunde, cu ocazia acestei minunate sărbători de Crăciun! Sănătate, iubire și fericire! 🙂

Leave a Reply

