Tipuri de orgasm

1. Orgasm Asmatic: ”Ah… ahh… ahhh!”

2. Orgasm Geografic: ”Acolo, acolo, acolo, acolo!”

3. Orgasm Matematic: ”Mai, mai, mai muuult… și mai mult!”

4. Orgasm Religios: ”Au Doamne, auuu Doamne!”

5. Orgasm Suicid: ”Moor, moooor!”

6. Orgasm Omicid: ”Dacă te oprești, te omor!”

7. Orgasm Zootehnist: ”Hai, armăsare, hai!”

8. Orgasm la comandă: ”Nu te opri! Continuă, așa!”

9. Orgasm Negativ: ”Nuu, nuuuuuuuu!”

10. Orgasm Pozitiv: ”Da… daa… daaaaaa”!

11. Orgasm docent: ”Da…, așa…, pe acolo…, foarte bine…, aia e!…, corect…, perfect!”

12. Orgasm Dezinformat: ”Ce e asta?… De ce?… Ce-mi faci??

13. Orgasm Analist de sisteme: ”OK! Proces finalizat cu succes!”

14. Orgasm Clarvăzător: ”Simt că vine… aproape vine… daa, e aiiiiiiici!”

15. Orgasm fals: ”Ay! AY!… Dă-te jos odată!”

16. Orgasm confuz: ”Oh da, oh nu… Oh Doamne!”

17. Orgasme profetice: ”Îmi vine, îmi vineeeee!”!!!

18. Orgasm adrenalină: ”Îmi dau drumuu!… Îmi dau druuumuuuu!!!!!!”

Momente imediat următoare actului:

1. Momentul mexican: ”Îți jur că e prima dată!”

2. Momentul secret: ”Jură-mi că nu spui nimănui!”

3. Momentul optimist: ”O să-mi mai vorbești mâine?”

4. Momentul adolescent: ”Îmbracă-te, că vin ai mei!”

5. Momentul hotelier: ”Niciodată n-am mai fost într-un asemenea loc…”

6. Momentul călătorului: ”Când ajunge nevastă-ta?”

7. Momentul biroului: ”Și-acum… Când îmi ridici leafa?”

8. Momentul igienic: ”Dă-mi un șervețel umed, te rog!”

9. Momentul dubiilor: ”Ți-ai dat drumul înăuntru…?”

10. Momentul groazei: ”Încă o dată??!!!!???”

11. Momentul social: ”Și, pe tine, cum te cheamă?”

12. Momentul afacerilor: ”Cât îți datorez?”

13. Momentul credibilității: ”Acum te cred că erai virgină!”

14. Momentul ”Guiness Book”: ”Și eu care credeam că măgarii o au mare!”

Sursa: ”Graiul Maramureșului”

24 thoughts on “Tipuri de orgasm

  1. Mai Patrule! (efectul soriciului asupra mintii umane) Daca exclamatia si interjectia au devenit tipuri de orgasme,inseamna ca limba romana este in erectie si folosita de sursa ta pentru satisfacerea placerii de vorbit aiurea. Bine ca ai pus sursa. Ma bucur ca nu esti tu o zona erogena de ras

      1. Nu dau cu piatra Patrule si nu contest experienta ta in materie de orgasme vocale.🙂🙂 Am zis doar de titlul ales de sursa si continut. Daca imi permiti mai pot adauga in colectia ta de strigaturi🙂 si : ,,ioii tu!.. tulaiii Doamneee!,,… no, cate bordeie atatea …orgasme. 🙂🙂🙂 cred ca esti marcat de varietatea colectiei ce strabate peretii tai🙂🙂🙂 Multi ani plini de orgasme Patrule!

      2. Se mulțămește apăsat și efervescent pentru urări! Păcat că am trecut de practică, și acum mă mulțumesc doar cu teoria. S-auzim de bine și să ne veselim de cele auzite!🙂

  2. Apai Petru draga, ceva nu-i in regula cu ” SURSA” ta ! 😦
    Pai, daca sunt 18 tipuri de “ORGASME” ,
    de ce nu-s si 18 tipuri de ” MOMENTE” ???🙂 😦 🙂
    Cum foarte bine ai spus, daca NU mai suntem in “POST” 🙂
    putem digera si asa ceva ! 🙂
    O seara faina cu ” ORGASME” si ” MOMENTE” la alegere ! 🙂
    Aliosa.

    1. Ah, o intrebare foarte buna…cred ca intuiesc si voi tenta eu un posibil raspuns: exista totusi, dupa cate am citit plus observat si eu asa empiric de cateva ori, si posibilitatea destul de realista a unor orgasme non-sociale solitare, nemaivorbind si de situatiile totusi sociale cand unul sau chiar ambii parteneri adorm bustean destul de subit dupa orgasm(e), si nu mai e cazul de a avea acel moment conversational ulterior.

    2. Pentru mine au cam apus zilele unor astfel de experiențe, iar acum mă mulțumesc să aud orgasmele puternice și dese pe care le are o vecină de bloc. Și, crede-mă, că sunt dese și de toate tipurile!😉
      Să fii iubit și fericit, Sandule!🙂

      1. “Niciodata sa nu spui niciodata ”🙂
        caci de vei gasi o tanara iubitoare
        macar o singura data
        si tot atingi acea savoare !!! 🙂 🙂 🙂
        Sa fii iubit si tu Petru ! 🙂
        Sandu.

  3. Am revenit sa vad raspunsul
    dar cum raspuns tu nu ai dat,
    fara-mi da cu presupusul
    un banc tare ti-am postat ! 🙂
    SOTUL gelos ( nu e vorba de Nichita ..) 🙂
    angajeaza un detectiv sa-i urmareasca sotia pe care o banuia de infidelitate. Dupa o saptamana de filaj detectivul ii da raportul.
    – Trei zile la rand sotia dumitale a plecat de la serviciu, impreuna cu seful ei, si dupa ce au luat pranzul intr-o atmosfera romantica, cu flori si sampanie, au ras si s-au tinut de mana, in separeul unui restaurant cochet, s-au dus la hotel si s-au inchis in camera.
    – Si mai departe ce s-a intamplat?
    – Pai mai departe i-am vazut pe gaura cheii cum se sarutau.
    – Extraordinar! Simt cum ma sufoc de manie. Si mai departe ce s-a mai intamplat? facu sotul gelos.
    – Pai barbatul a trantit-o pe pat si s-a aruncat peste sotia dumitale.
    – Da,… si? Ce s-a intamplat mai departe, ca o omor in bataie!!!
    – Pai el si-a scos camasa si ea bluza…
    – Ah, divortez!!! Spune mai departe!
    – Pai si-a scos el pantalonii si doamnei i-a dat fusta jos.
    – Nu-mi vine sa cred! Asa nu se mai poate!!! Si, si???
    – Pai si-au dat si chilotii jos.
    – Si??????…
    – Pai nu mai stiu, ca au pus CHILOTII pe clanta usii si n-am mai vazut, zice detectivul ! 😦
    – Uite vezi, ofteaza sotul, INCERTITUDINEA asta ma omoara!!! 🙂 🙂 🙂
    Seara faina Petru ! 🙂
    Aliosa.

  4. Ha, ha! Am râs cu lacrimi. Până și în acest domeniu sensibil și intim, oamenii sunt atât de diferiți și unici! Iar umorul este cel care face lucrurile și mai frumoase.
    O zi minunată, dragă Petru și bine te-am regăsit după o mai lungă absență cu ocazia Sărbătorilor.🙂
    Să ai un An Nou plin de veselie!

    1. Umorul nu iartă nimic, oricât de intim ar fi subiectul. Depinde, însă, și de anturajul și urechile care ascultă. Mă bucur că te-am înveselit și acum, în pragul unui an promițător, cum sunt toți anii la început.😉
      La mulți ani, cu multe bucurii, dragă Alex!🙂

  5. Să ne încânți cu istorioare frumoase, să ne-nveselești cu glume trăznite și-n 2016!
    Un an nou voios și sănătos, cu împliniri și surprize plăcute, Petru!

    La mulți ani!

    1. Fiecare cu subiectele lui, dar printre cele mai serioase și actuale se regăsesc la tine. Dar mă buucur să fie o varietate între cei pe care-i cunosc și apreciez. La mulți ani, cu postări la fel de incitante, Nora!

Leave a Reply

