Să începem și noul an cu voie bună

GLUMELE SĂPTĂMÂNII

* Moș Crăciun vine la psihiatru și spune:
– Doctore, ajută-mă, nu mai cred în mine!

* – Iubito, este Ziua Îndrăgostiților, ce zici, angajăm o baby-sitter pentru seara asta?
– Oooo, unde te gândești să mă scoți?
– Nu m-am gândit să te scot undeva, era un plan de rezervă în caz că iar te doare capul.

* – Te învăț eu ce să faci dacă nu poți dormi: ia câteva pahare de coniac.
– Câte?
– Nu trebuie să le numeri; până adormi.
– Și dacă nu adorm?
– Păi, după atâtea pahare de coniac, puțin îți mai pasă dacă dormi sau nu!

* Un porc șoptea în coteț: – Am auzit de unu’ ce guița și după 26 decembrie!!
Ceilalți: – Du-te, mă!

* – Băi, Vasile, eu cu cât beau mai mult, cu atât nu mi-e frică de nimic!
– Nici de nevastă-ta nu ți-e teamă, Ioane?
– Nu am băut niciodată atât de mult…

* Doi bețivi scot un om pe jumătate înecat dintr-un lac.
– Vezi, așa pățești dacă bei apă.

* Două pirande vorbesc între ele:
– Auzi, fă? Ce le-ai făcut ieri de mâncare?
– Macaroane!
– Și ce ai pus peste ele?
– Capacul ăla albastru, vechi!

* Românii, în loc să se gândească la ce vor mânca între Crăciun și Anul Nou, mai bine s-ar gândi la ce vor mânca între Anul Nou și Crăciun.

* Într-o alimentara oarecare întreabă un domn:
– Nu vă supărați, aveți cumva brânză Roquefort?
– Brânză roquefort? Nu cred, ce-i aia?
– E brânză cu mucegai, o specialitate…
– Ah, nu avem brânză roquefort, dar avem mezeluri roquefort, pâine roquefort, legume roquefort și dacă mai caut în magazie poate mai găsesc și altele roquefort.

* Bulă la școală. Profesoara cere elevilor să dea exemple de vietăți:
– Spune, Gigel.
– Albinuță.
– Nu se spune albinuță, Gigel, ci albină. Ionel, spune și tu!
– Vrăbiuță.
– Nu se spune vrăbiuță, ci vrabie. Bulă, ia zi și tu!
– Gărgără!

* – Ce faci, Moise, mănânci în ziua când toți evreii postesc?
– Uite ce e: eu nu fur, nu mint, nu iau dobândă, dar nici nu postesc!
– Ce tâmpit ești, nu e mai simplu să nu mănânci o zi?

* Fetele încep dieta în trei cazuri:
1. S-a despărțit de prieten.
2. Are un nou prieten.
3. E luni.

* În diverse localuri și prăvălii:
– Consumați cu încredere supa de pasăre vegetariană.
– Servim cu frișcă clientela bine bătută.
– Avem frișcă bătută toată ziua.
– Nu servim minori sub 18 ani.
– Nu servim în stare de ebrietate.
– Avem ciorapi de femei lungi.
– Lenjeria de corp nu se schimbă!
– Confecționăm costume de damă la proba a doua.
– Croim rochii pentru dame de lux!
– Confecționăm poșete și genți și din pielea clientului.
– Angajez vânzătoare răcoritoare.
– Avem ciorapi pentru bărbați supraelastici.
– Vindem scaune pentru copii cu trei picioare.
– Nu trimiteți copiii la umplut cu sifoane.
– Într-o croitorie de damă: Fustele se ridică zilnic între orele 10.00 și 14.00.

* Alte anunțuri:
– Asociație de locatari, angajează fochist de înaltă presiune.
– Căutăm femeie la fetiță în vârstă și nefumătoare.
– Vând mașină de cusut mână și picior.
– Vând butelie de aragaz cu reșeu și frigider.
– Vând pătuț, copil făcut la comandă, pentru pretențioși.
– Închiriez cameră la două fete încadrate cu un singur pat.
– Cumpăr îmbrăcăminte de damă deosebită și puțin întrebuințată.
– Confecționez și încăputez cizme pentru bărbați cu înlocuitori de calitate.
– Ofer loc de veci liberabil la schimb.
– Vând pat pentru copil cu picioare de fier.
– Căutăm un om să aibă grijă de un lot de vaci, care nu fumează și nici nu bea.
– Mașini uzate: De ce să te duci în altă parte ca să fii păcălit? Vino aici.
– Prăjitor de pâine: un cadou apreciat de întreaga familie. Arde pâinea automat.
– De vânzare: birou de epocă pentru o doamnă, cu picioare subțiri și sertare largi.
– Castron pe placul oricărei gospodine cu fund rotund pentru batere eficientă.
– Vând câine: mănâncă orice și îi plac foarte mult copiii.

* Cică vor scoate anticoncepționale pentru bărbați.
Mi se pare logic, mai bine scoți gloanțele din pistol decât să porți vestă antiglonț!

22 thoughts on “Să începem și noul an cu voie bună

  1. 🙂 🙂 Multumesc pentru zâmbetele de duminici. 🙂 Dar să ştii că dietele se încep si …în fiecare dimieata după ce te privesti in oglinda. 🙂

  2. La BANCURI se raspunde tot cu BANCURI, nu-i asa Petru ? 🙂

    Contabilul pleaca de acasa, lasand sotiei o scrisoare:
    – La cei 40 de ani ai mei, sunt la un hotel cu amanta mea de douazeci…
    Ajuns la hotel, gaseste o scrisoare:
    – Eu am ramas acasa, la cei 38 de ani ai mei, cu amantul meu de 19 ani… si pentru ca esti un bun contabil, vei recunoaste ca 19 intra in 38 de mai multe ori ca 40 in 20 !!! 🙂 🙂 🙂

    Sa-ti fie seara de duminca fara zapada viscolita
    in casa sa duduie focul in soba
    sa ai deja palinca pregatita
    s-o bei inainte de ciorba !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    1. Mulțumesc pentru suplimentul de umor oferit cu generozitate, dragul meu prieten! 🙂
      O săptămână benefică unui nou început, Sandule! 🙂
      P.S. – Cu pălinca mă veselesc mai puțin în aceste zile, că-i aici nepoată-mea, care are aversiune la astfel de stimulente. 😉

    1. Chiar aveam îndoiele dacă am ales sau nu glume bune, dar tu m-ai liniștit și-ți sunt recunoscător. Din partea mea, numai gânduri bune și sentimente calde, care pot învinge orice ger, dragă Gabi! 🙂

Leave a Reply

