Să fim serioși… dacă se poate

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Un bărbat vine la doctor pentru controlul anual. După control, doctorul îi spune pacientului că totul e în ordine și se interesează de relațiile acestuia cu familia. Bărbatul răspunde că relațiile sunt excelente cu toți. Doctorul îl mai întreabă:
– Dar cu Dumnezeu cum stai?
– N-ai să crezi, răspunde bărbatul, dar în ultimul timp mă ajută foarte mult. Când mă duc la baie și deschid ușa, îmi aprinde imediat lumina și, când termin și închid ușa, lumina se stinge imediat.
Foarte contrariat, doctorul îi telefonează nevestei bărbatului și-i spune:
– Bărbatul tău mă îngrijorează. Mi-a povestit că Dumnezeu îi aprinde și-i stinge lumina când se duce în baie!
– Aoleu, iar a început să confunde baia cu frigiderul!

* – Domnișoară, sunteți însărcinată. Veți avea un copil.
– Domnule doctor, dar sunteți sigur că e al meu?

* O blondă este oprită în trafic de un polițist.
– Permisul de conducere, vă rog!
– Vai, domnule polițist, nu-l am la mine, știți, bla bla bla…
– Talonul mașinii, vă rog!
– Vai, domnule polițist, nu-l am la mine, știți, bla bla bla…
– Cartea de identitate, vă rog!
– Vai, domnule polițist, n-o am la mine, știți, bla bla bla…
La care polițistul duce mâna la șliț. Blonda, descumpănită:
– Ah, încă un alcooltest…!!

* Îngrijorător de mulți români suferă de insuficiență cardiacă: Nu au suficienți bani pe card.

* O blondă voia să-și cumpere o pereche de pantofi de crocodil și mergea din magazin în magazin ca să găsească cel mai bun preț. Prețurile erau, însă, exorbitant de mari:
– Deci, nu negociați nimic la pantofii ăștia?
– Ne pare rău, domniță, astea-s prețurile, nu avem ce face.
– Oooofff, păi de banii ăștia îmi cumpăr o pușcă și mă duc să împușc un crocodil și-mi fac rost de pantofi gratis!
– N-aveți decât, domnișoară!
Blonda își ia pușca și pleacă la vânătoare. Vânzătorul, în drum spre casă, trece pe lângă o mlaștină, unde o vede pe blondă. În fața ei, apare un crocodil de vreo șase metri. Blonda, cu sânge rece, îl împușcă și-l târăște pe un dâmb unde mai erau întinși vreo 7 crocodili.
Îl ia de picioare, îl sucește și cu un răcnet de deznădejde:
– LA NAIBAAA! Și ăsta-i desculț?!

* O mămică îi spunea fetiței (care se dezvoltase binișor):
– Să nu lași vreun băiat să-ți dea chiloțeii jos, că zboară păsărica!
După un timp de când mama îi ținea ”lecția”, respectiva fetiță îi răspunde:
– Nu mai zboară, mămică, stai liniștită! I-a bătut Ionel un cui…

* Pe 1 ianuarie, sună telefonul:
– Alo, Mărie! La mulți ani! Ia zi, ce-ai făcut de Revelion?
– Nimic, am stat toată noaptea în pat, ca de obicei.
– Frumos, frumoooos! Și? A fost multă lume?

* Recomandări pentru doamnele care se cântăresc după sărbători:
1) Ai văzut rezultatul, ai urlat, ai început să plângi…
2) Acum șterge-ți lacrimile, calmează-te și urcă și cu al doilea picior.

* – D-le doctor, mi-am fracturat piciorul în două locuri!
– Îți amintești de aceste locuri?
– Da!
– Să nu mai mergi pe acolo!

* ESTE GREU SĂ FII FEMEIE!
Trebuie să gândești ca un bărbat,
Să te porți ca o doamnă,
Să arăți ca o puștoaică și
Să muncești ca un cal!

35 thoughts on “Să fim serioși… dacă se poate

  1. Salut Petru !
    Ti-am urmat INDEMNUL
    iar ca sa tin ” trenul”
    la mine am postat
    un videoclip minunat ! 🙂
    O DUMINICA minunata !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

    1. Așa-i bine: să ne urmăm îndemnurile spre gânduri mai bune și fericire! Îți mulțumesc pentru vizită și videoclipul deosebit de frumos pe care l-ai postat astăzi!
      Toate cele bune, Sandule!🙂

  2. Sine ira et studio.
    1. După ce au descoperit că munca dăunează grav sănătății, românii au inventat o nouă știință: medicina muncii, care tratează simptomele chefului de treabă.
    2.Mulți români cred că impozitul pe venit se referă la venitul la serviciu și nu vin la muncă, de frică să nu fie impozitați.
    3.Care e cea mai grea muncă?
    Munca de lămurire a unui vasluian ca să plece din cârciumă.

  3. Ha, ha! Ce ne-ai mai făcut să râdem, dragă Petru! Mulțumim fain pentru porția de râs și voie bună!🙂
    Îți doresc să începi o nouă săptămână cât mai frumoasă și plină de veselie!

Leave a Reply

