Bancuri… de încălzire

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Soțul către soție:
– Hai să sărim un pic, ca vecinii noștri să creadă că facem dragoste.
Au sărit, după care s-au culcat. A doua zi la dejun, soția pune în fața soțului o farfurie goală:
– Mănâncă dragule.
– Dar farfuria e goală…
– Lovește cu lingura-n farfurie, lasă să creadă vecinii că tu mănânci.

* – Sunteți noua secretară a soțului meu?
– Da.
– Sper să nu aveți același apetit sexual ca și predecesoarea.
– Dar cine a fost predecesoarea mea?
– Eu.

* Două doamne tinere, de mult timp prietene, dar de ceva timp căsătorite, se hotărăsc să iasă fără soți în oraș.
După câteva ore petrecute la un bar, pe înserate, se întorc pe jos acasă. La un moment dat, una zice:
– Fată, ce mă fac? Fac pe mine! Nu mă pot ține până acasă.
Cealaltă răspunde:
– Și eu la fel! Hai să intrăm în cimitirul ăsta, că e întuneric și nu ne vede nimeni…
– Bine, dar cu ce ne ștergem?
– Eu cu chiloții și apoi îi arunc.
– Eu nu renunț la chiloți, dar găsesc eu o soluție.
A doua zi, se întâlnesc bărbații:
– Oare unde or fi fost nevestele noastre aseară? A mea a venit fără chiloți.
– Tu stai bine. A mea a venit cu o panglică în fund pe care scria: ”Nu te vom uita niciodată. Frații Ionescu”.

* Două prietene înghesuite în ultimul vagon de la tramvai, îngrămădite de mulțimea de călători, ajung până la urmă să stea față-n față, fără posibilitate de răsucire. Una din ele îi spune celeilalte:
– Cum e tipul din spatele meu?
– Tânăr!
– Asta o simt! Dar cum arată?

* Soțul intră în cameră și-i spune soției:
– Mă duc la bar, ia-ți geaca pe tine!
Soția, nespus de fericită că e băgată în seamă:
– Asta înseamnă că mă iei cu tine, iubitule?
– Nu, opresc căldura.

* Într-o benzinărie, un programator se uita derutat la pompe și murmura:
– 95? 98? 95! 98! Hmmm!!
Văzându-l pierdut, un angajat al benzinăriei se apropie și îl întreabă:
– Cu ce vă pot ajuta?
Cu o rază de fericire în privire, răspunde:
– Benzină XP, Vista sau W7 aveți?

* Un fermier din Queensland / Australia, bate la ușa casei vecinului său. Îi deschide un băiat de vreo nouă ani. Fermierul îl întreabă:
– Tatăl tău e acasă?
Puștiul răspunde:
– Nu, tata și mama sunt în oraș.
– Dar fratele tău Howard, e acasă?
– Nu, e în oraș cu mama și tata.
Fermierul se leagănă stingherit de pe un picior sau altul. Puștiul încearcă să îl ajute:
– Dacă aveți nevoie să împrumutați vreo unealtă, pot să vă dau, eu știu unde sunt toate. Sau poate doriți să îi dau tatei un telefon…
Fermierul e vădit jenat:
– Știi… e vorba că fratele tău, Howard, a lăsat-o însărcinată pe fiica mea Susie.
Băiatul stă un moment pe gânduri, apoi spune:
– Da, cred că e mai bine să vorbiți cu tata. Știu că încasează 550 de dolari australieni pentru un taur și 150 pentru vier, dar nu știu cât o să ceară pentru Howard.

* Maria îl privește pe Ion care se chinuie să bată un cui pentru a agăța un tablou. La un moment dat, îi spune:
– Auzi, mă Ioane!… Ciocanul tău parcă-i fulger, mă!…
– De ce, Mărie?!?… Așa de rapid se mișcă?…
– Nu, mă, Ioane!… Da’ niciodată nu lovește de două ori în același loc!…

* Discuție între două șoferițe:
– Autostopiștii sunt foarte prietenoși.
– Da, chiar am trecut pe lângă vreo zece, în ultima oră, și toți mi-au făcut cu mâna.

30 thoughts on “Bancuri… de încălzire

  1. Ha, ha! Am râs cu lacrimi. Cel puțin primul…. e mortal!🙂
    Mulțumim de voie bună, dragă Pteur. Îți doresc o nouă săptămână veselă și frumoasă!

Leave a Reply

