Ce-ți spune scrisul de mână despre caracterul unei persoane

Analiza scrisului de mână te poate ajuta să-ți dai seama de cinci trăsături neplăcute de personalitate, pe care nu ai vrea să le descoperi niciodată la partenerul de viață. Oamenii al căror caracter se definește prin aceste caracteristici îți pot face viața un iad, avertizează „Handwriting University International”.

Minciuna

În astfel de cazuri, scrisul este marcat prin buclele de ambele părți ale literelor „a” și „o”. Cu cât buclele sunt mai mari, cu atât crește și riscul de a te confrunta cu o persoană lipsită de onestitate. Dacă există două bucle mici în interiorul literei „o”, atunci persoana minte ocazional, în privința unor detalii mai mult sau mai puțin importante, potrivit specialiștilor.

minciuna

Cel mai rău scenariu este dacă litera „o”, care este una de comunicare, arată ca în imaginea alăturată. Asta înseamnă că te vei confrunta cu un mincinos patologic. Acesta va inventa povești și, probabil că, nici el nu va ști care este realitatea. Din fericire, acest caz nu este des întâlnit.

Stima de sine scăzută

Dacă liniuța literei „t” este poziționată foarte jos, atunci în mod cert persoana are o stimă de sine scăzută. Ea se va teme de eșec, de schimbare și va evita să-și asume vreun risc.

Stima de sine scăzutăÎntr-o relație de cuplu, un astfel de partener te va respecta sau chiar idolatriza și va încerca să-ți facă pe plac, considerându-te mai bun decât el. Cu toate acestea, nu trebuie să te lași înșelat de aparențe. Persoanele cu o stimă de sine scăzută vor căuta întotdeauna să se răzbune. În cazul în care ești o persoană abuzivă care-și dorește ca partenerul de viață să depindă în totalitate de tine, atunci poți să ai nevoie de un om cu un respect de sine scăzut. O relație de dragoste necondiționată va funcționa numai între partenerii ce nu se confruntă cu astfel de probleme. Când membrii unui cuplu se plac nu numai unul pe celălalt, ci se iubesc și pe sine, relația va fi mai distractivă, stabilă și de succes.

Dubla personalitate

Literele înclinate în ambele direcții, atât la stânga, cât și la dreapta, în aceeași propoziție, denotă un om care întâmpină dificultăți în luarea deciziilor.

Dubla personalitateAtunci când se simte nesigur, devine introvertit, confruntându-se cu schimbări bruște de dispoziție. Într-o relație, în zilele bune, aceste persoane pot fi generoase și distractive, dar vor exista și perioade când vor avea un comportament nechibzuit, egoist, copilăresc și enervant.

Paranoia – sau sensibilitate excesivă la critică

Această trăsătură poate fi observată prin faptul că literele „d” și „t” sunt scrise cu bucle. Cu cât buclele sunt mai mari, cu atât teama de dezaprobare este mai mare. În cazul literei „d”, bucla are legătură cu propria persoană, iar pentru „t” denotă sensibilitatea manifestată la idei și filosofii. Bucla literei „d” arată faptul că persoana respectivă a dezvoltat o serie de mecanisme de apărare, pentru a proteja o rană deschisă.

Paranoia – sau sensibilitate excesivă la criticăCând buclele au o mărime disproporțională, trebuie să știi că te vei confrunta cu un comportament sarcastic și agresiv. O relație ar putea reprezenta o adevărată provocare, pentru că un astfel de partener va avea temeri fără motiv. Adresarea unor complimente sincere va determina o astfel de persoană să-ți mănânce din palmă, pentru că îi vei oferi ceea ce-și va dori cel mai mult: aprobare. Pe de cealaltă parte, dacă sensibilitatea se va transforma în paranoia, această amabilitate va dispărea rapid.

Nevoia de provocare

Dacă în scrierea literelor „c”, „d” și „a” există o îngroșare asemănătoare unui cârlig, acest lucru denotă manifestarea unei furii împotriva persoanelor puternice de sex opus, dar și o atracție față de cele care reprezintă o provocare. Odată ce va simți că a preluat controlul total asupra relației, își va pierde interesul.Nevoia de provocareAceste persoane nu se simt atrase de partenerii de viață atenți, care le vor face pe plac. Ei preferă rebelii, bucurându-se mai mult de eforturile de cucerire, decât de rezultatul obținut. Astfel, relația devine un joc, iar iubirea va fi tumultoasă și imprevizibilă.

sursa: cerceteaza.com

37 thoughts on “Ce-ți spune scrisul de mână despre caracterul unei persoane

    1. Deja au apărut moduri prin care se poate descifra personalitatea oamenilor, în funcție de ce postează pe site-uri de socializare, cât de des ș.a.m.d. Și psihologii țin pasul cu tehnica.

  1. Salut prietene !
    ” cerceteaza.com ” face glume si glumite
    pentru boschetari si fite ! 😦
    Dar cei care NU STIU sa SCRIE ci doar sa FURE,
    unde-i situeaza site-ul respectiv ?😦
    O seara pe placul tau ! 🙂

    Aliosa.

    1. Frumoasă și inegalabilă interpretă a fost Margareta Pâslaru, iar melodia de mai sus o fredonam foarte des pe vremea când eram elev. Îți mulțumesc că mi-ai dat ocazia să o reascult, cu nostalgia inevitabilă.
      Zile minunate îți doresc, Sandule!🙂

    1. Mă tem că ar fi foarte derutați cei care ar încerca să mă caracterizeze după scris. Uneori nici eu nu mi-l recunosc.😉 Toate cele bune și încă ceva pe deasupra, draga mea prietenă!🙂

    1. Pe tinerii din ziua de azi, îi analizăm după greșelile gramaticale pe care le strecoară în mesajele telefonice, pe facebook sau alte surse de afirmare.😉 Salutări și urări efervescente!

  2. Cam greu sa-mi mai dau seama acum ce scris mai am, ca sa vad ce fel de persoana sunt…dupa scris, of course!😉 De cand toata ziua taca-taca la PC zau ca atunci cand trebuie sa scriu ceva de mana, imi este peste mana!😉 Dar oricum, nu am nicio predilectie pt. o-uri, t-uri sau alte litere date exemplu mai sus. Si am scrisul inclinat spre dreapta…ceea ce e de bine, zic eu!🙂
    Seara faina tuturor!

    1. Sigur că e de bine, dar eu puteam să jur că e așa. Fiindcă, aș zice că și reciproca e valabilă, iar modul de a scrie al unui om se poate deduce, în general, după caracterul de care dă dovadă.😉
      Să auzim tot de bine, Ileana!🙂

  3. Cand eram tanara a venit la sora mea o doamna grafolog si din vorba-n vorba a adus discutia despre interpretarea scrisului. Eu fiind mai mica m-am codit mai ales ca inca nu era format scrisul meu insa cu toate acestea doamna respectiva mi-a spus cate ceva de care mi-am amintit cand eram deja om mare, ha, ha, ha. Drept sa spun intr-o mica masura mi-au folosit momentele acelea ca am stiut sa aflu unele lucruri despre colegii mei de serviciu fara ca acestia sa fie avizati si mi-a folosit . Interesanta postarea si cu toate ca acum mai mult tastam, pentru cei apropiati se poate face incercarea , macar de amuzament. O seara buna si va las ceva sa va distrati .

    1. Mă bucur că ți-am indus amintiri plăcute, cu ocazia acestui subiect. Parcă am trecut și eu printr-o astfel de experiență, când a venit un psiholog-grafolog la școală, pentru a ne evalua. Nu am știut niciodată la ce concluzie a ajuns în ce mă privește, dar bănuiesc că nu era de bine.
      Săru-mâna și vă doresc un weekend liniștit, dar frumooooos!

  4. Buna de dimineata, foarte de dimineata😉 ajunsei si eu aici😉 . Uneori cand scriu pe fuga nici eu nu ma inteleg, dar…in afara dicriticilor ce imi da batai de cap la tastatura 🙂 atunci cand scriu in al meu jurnal, am rabdare si imi place mie cum scriu🙂 Vise frumoase Petru!🙂

    1. Ce ți-e și cu ceasul ăsta, care înregistrează ora la care postăm. Greșit, după părerea multora. Tu zici că ai scris comentariul dimineața, iar wordpress te notează cu ora 10 seara.🙄
      Se vede încă o dată că ești o romantică, dacă ții un jurnal cu scris de mână. Eu am renunțat de când eram adolescent.😉
      Să fii mereu bună și să ai parte de recunoștința necesară, Ileana!

  5. Foarte interesant articolul.Nu m-am regasit in niciuna dintre situatiile de mai sus, am sa ii testez pe cei apropiati sa vedem daca se regasesc in cele descrise de tine.

  6. Posibil sa aiba dreptate in studiul asta. Eu ma regasesc in ultima categorie, cea cu carligele. Si, da, nu prefer oamenii care-mi fac pe plac, nu ma stimuleaza si nu e spre binele lor sa nu-si manifeste preferintele, sa si le ascunda de dragul de a face pe plac. Da, imi plac provocarile.
    Evident, literele alea cu carlige le regasesc in scrisul meu.

Leave a Reply

