Fără vrăjeli

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Un om intră într-un bar cu un câine vorbitor.
– El este Butch, câinele vorbitor. Poate să facă orice doriți.
La care barmanul:
– Uite, Butch, 5 lire. Du-te și cumpără ziarul.
Trec șase ore și Butch nu se mai întoarce, așa că încep să-l caute. Îl găsesc în stradă cu o cățelușă. Stăpânul îi reproșează:
– Butch, niciodată n-ai făcut așa ceva!
– Până acum n-am avut bani, îi răspunde câinele.

* Secretara, către șef:
– Sunt concediată?
– Nu! Dar de ce întrebi?
– Atunci de ce ați scos canapeaua din birou?

* Soțul unei blonde se întoarce din deplasare și găsește în patul din dormitor un tip în pielea goală. Deschide dulapul și dă și peste soție, îmbrăcată în același „costum”, căreia îi zice:
– De câte ori să-ți spun? El trebuie să se ascundă, nu tu!

* Un predicator către enoriași:
– Câți vor să meargă în cer?
– Eu! Eu! Eu!… răspund toți. Numai o doamnă tace.
– Câți vor să meargă în cer?
– Eu! Eu! Eu!… dar doamna tace din nou.
– Soră, dumneavoastră nu vreți să mergeți în cer?
– Ba da, dar cu altă cursă fiindcă asta mi se pare foarte aglomerată.

* – Domnule doctor, nu mai pot! Am nevoie de concediu medical.
– Dar ce ai?
– Am treabă.

* Într-un magazin intră un negru cu un papagal imens, colorat viu, pe umăr.
Vânzătoarea exclamă uimită:
– Vai, ce frumos este! De unde îl ai?
– Din Africa, răspunde repede papagalul.

* Un tip recunoscut pentru politețe și calm, este trezit la ora 3 dimineața de un apel pe telefonul fix. Ridică receptorul:
– Alo!
– Câinele tău latră și nu pot să dorm!
– Îmi cer scuze de inconvenient, domnule! Puteți să-mi lăsați numele și numărul dvs. de telefon?
– Vecinul dvs., Popescu, nr. 021…
Noaptea următoare, la 3 dimineața:
– Alo, domnul Popescu! Am sunat să vă spun că eu nu am câine!…

* L-am sunat pe amicul meu aseară:
– Soția mea încă nu a ajuns acasă și mi-e urât să stau singur. Pot dormi la tine în noaptea asta?
– Mă tem că nu, amice… îmi răspunse. Am companie și oricum sunt sigur că într-o oră ea va fi deja acasă.
– Poate chiar două!, se auzi pe fundal o voce din camera alăturată.

* Într-un restaurant, în timp ce se servea masa, un client îl observă pe câinele patronului care se uita cam supărat la el și, din când în când, mai și mârâia.
– Chelner, ce are câinele ăsta cu mine?
– Ne confruntăm cu o criză de veselă, domnule, și tocmai și-a recunoscut farfuria.

* Nevastă-mea: – E ziua maică-mii mâine, ce zici să-i cumpărăm?
Eu: – Nimic.
Ea: – Hai, nu fi rău…
Eu: – Nu sunt. Anul trecut i-am cumpărat un loc de veci și nici până acum nu l-a folosit!

* O blondă superbă, îmbrăcată într-o rochie cu decolteu, se prezintă la un interviu de angajare la o mare firmă de telecomunicații din București. Angajatorul o întreabă:
– Domnișoară, care credeți că este cel mai mare defect al dumneavoastră?
Blonda, foarte timidă, răspunde:
– Cred că sinceritatea…
– Domnișoară, spune angajatorul, nu cred că sinceritatea ar putea fi considerată un defect.
Blonda, de data asta mai hotărâtă, îi răspunde angajatorului:
– Mă doare în cot de părerea dumneavoastră!

* Sultanul, super încălzit, vrea să-și satisfacă nevestele. Astfel, după ce se îmbăiază și se dă cu uleiuri aromate, strigă:
– Eunuc… adu-mi prima nevastă!
Se duce eunucul, aduce nevasta, sultanul face treaba și iar strigă:
– Eunuc, adu-mi a doua nevastă!
O rezolvă și pe asta și tot așa până la a 70-a nevastă, după care strigă:
– Eunuc…, eunuc…, EUNUC!!!, dar nicio mișcare.
Se ridică sultanul să-și caute eunucul. Când intră în camera nevestelor, îl vede mort.
MORALA: Nu sexul te omoară, ci alergatul după…

* La început a fost nimic. Apoi Dumnezeu a spus: Facă-se lumină! În continuare a fost tot nimic, dar devenise vizibil.

21 thoughts on “Fără vrăjeli

    1. Râsul tău a făcut să răsară și astăzi soarele, chiar de dimineață, deci urarea ta se împlinește!😉 Așadar, cele mai calde salutări și urări de pe aceste meleaguri, dragă prietenă!

  1. În prima zi de lucru, patronul îşi instruieşte o noua angajată : Fată dragă,noi nu zicem NU la clienţi , chiar dacă nu avem produsul în stoc , îi amanam ,îi aburim ….
    -Prinde angajata ideea , intră un client şi întreabă :
    -Aveţi mănuşi ?
    -Da ,de care să fie din piele tricotate cu un deget ,cu cinci?
    -Din piele ,normale cu 5 degete.
    -Le purtaţi la palton sau la jachetă?
    -La palton cand vine frigul.
    -Domnule eu vă propun să veniţi maine cu paltonul să vedem dacă se asortează cu culoarea.
    Pleacă omul, cand să iasă pe uşă intră un om furios c-un colac de budă şi cu o placă de la faianţă în mană:
    -Cucoană ,uite asta-i capacul de la budă , asta-i nuanţa de faianţă ,dosul meu vi l-am arătat ieri acum îmi dai şi mie hartie igenică?
    o duminică plăcută !🙂

  2. Salut Petru !
    ” Fara vrajeli” toate bancurile mi-au placut ! 🙂
    Multumiri pentru destindere si…
    auditie placuta ! 🙂

    O duminica pe placul tau ! 🙂
    Aliosa.

  3. Am venit, am zambit (multumiri pentru asta) si acum va urez o seara placuta . ne pregatim sa intampinam de maine o noua saptamana care sper sa fie cu liniste si impliniri. Numai de bine sa auzim, inca odata Petru multumiri pentru buna dispozitie.

    1. Săru-mâna și mulțumesc pentru frumoasa vizită! Mă impresionați plăcut de fiecare dată prin darurile pe care le aduceți, ca o părticică din căldura regăsită pe blogul dvs. Zile luminate și înmiresmate vă doresc!

  4. # Ha, ha! Si de data aceasta ne-ai inveselit bine, draga Petru! Multumiri pentru portia de voie buna cu care ne delectezi.
    Numai bine si o noua saptamana cat mai frumoasa!🙂

Leave a Reply

