Așa doctor mai zic și eu!

Dr. Paulo Ubiratan – Porto Alegre, Rio Grande do Sul, într-un interviu acordat televiziunii locale, a fost întrebat despre unele sfaturi pe care le-a dat totdeauna.

Întrebare: Exercițiile cardiovasculare prelungesc viața?
Răspuns: Inima a fost făcută pentru a bate de un număr de ori… Nu-ți irosi bătăile cu exerciții. Totul, în cele din urmă, se uzează.
Accelerarea inimii nu vă va face să trăiți mai mult. E ca și cum ai spune că se poate mări durata vieții unei mașini, dacă o faceți să meargă mai repede. Vrei să trăiești mai mult? Trage un pui de somn!

Î: Ar trebui să mă opresc cu consumul de carne roșie și să mănânc mai multe fructe și legume?
R: Trebuie să înțelegeți logica eficienței… Vaca ce mănâncă? Iarbă și porumb. Ce sunt astea? Plante. Deci, o friptură nu este nimic altceva decât un mecanism eficient de a introduce legume în corpul nostru. Vrei să mănânci niște boabe – mănâncă pui!

Î: Ar trebui să reduc consumul de alcool?
R: Categoric, nu! Vinul se face pe bază de fructe. Brandy este distilat din vin, ceea ce înseamnă că acesta trage apa din fructe, astfel încât să profiți din plin de ea. Berea se face, de asemenea, din cereale. Le puteți consuma!

Î: Care sunt avantajele unui program regulat de exerciții fizice?
R: Filosofia mea este: dacă nu aveți nicio durere… sunteți bine!

Î: Flexiunile ajută la reducerea grăsimii?
R: Categoric, nu! Exersarea unui mușchi doar îl face să crească în dimensiune.

Î: Ciocolata face rău?
R: Ești nebun? E cacao! O altă legumă! Este bună pentru a fi fericit! Și ține minte: Viața nu ar trebui să fie o călătorie până la mormânt, cu intenția de a ajunge sănătos acolo, cu un corp atractiv și un organism bine conservat. Mai bine apucă celălalt drum: bere într-o mână, chips de cartofi în cealaltă, mult sex și un organism complet uzat, pe deplin folosit, strigând că… *A MERITAT SĂ FACI CĂLĂTORIA!*

*REMEMBER:* Dacă a umbla mult înseamnă a fi sănătos, poștașul ar fi nemuritor!
Balena înoată toată ziua, mănâncă doar pește, bea apă și totuși e TARE GRASĂ!
Un iepure aleargă toată viața și trăiește 15 ani; o țestoasă nu aleargă NICIODATĂ și trăiește 450 de ani.

Sursa: e-mail

24 thoughts on “Așa doctor mai zic și eu!

  1. Salut Petru !
    De-ai fi femeie, ti-as spune:
    – SARU’MANA
    dar cum esti barbat, iti spun :
    -Jos Palaria ! 🙂
    Toate raspunsurile doctorului mi-au placut dar “REMEMBER” mi-a incalzit inima ! 🙂
    Iau tot interviul prin copy-paste pentru a-l avea si pe blogul meu ! 🙂
    Multam prietene pentru comentariul postat pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/02/09/
    dar daca NU CITESTI raspunsul meu , ar fi mare greseala din partea ta ! 😦
    O zi de miecruri cu INIMA plina de bucurii ! 🙂
    Aliosa.

    1. Una dintre bucuriile urate de tine a fost faptul că ți-a plăcut interviul de mai sus. Au urmat și altele, așa cum se întâmplă joia, cea mai așteptată zi a săptămânii, pentru mine.
      Mi-a plăcut răspunsul de la ultimul meu comentariu și sper să ții cont de sugestia mea. 😉
      Îți doresc o zi mai faină decât te aștepți, Sandule! 🙂

  2. Deci mie aia cu balena imi place MAAAAAXIIIIM….MAXIM , am zis , da? 😁
    Iar oe doftoru’ asta l-as tzuca de nu s-ar mai vedea….ca asa are el dreptate de numa’….

  3. Ar fi tare bine sa avem si noi doctori asemanatori care sa nu ne mai streseze cu atatea analize, medicamente si toate interesele lor . Totusi sunt convinsa ca exista si la noi , important cum am mai spus intr-o alta postare tot pe aici pe la tine draga Petru, totul este sa pastram calea de mijloc si cum a spus minunatul doctor, e mare pacat sa intram cu o sanatate si un trup perfect in pamant.
    Astazi se spune ca a fost “ziua umbrelei” asa ca m-am gandit sa va ofer o cafeluta sub o umbrela. O seara placuta, sa nu va faceti griji sa serviti o cafeluta la ora asta pentru ca virtual se poate fara urmari, ha, ha, ha. Bye !

    1. Firește că nu-i bine să exagerăm cu nimic, dar nici să ne abținem de la „micile plăceri ale vieții”. Decât 100 de ani monotoni, mai bine 80 cu plăceri de tot felul. Gânduri bune și sentimente pe măsură îți transmit cu această ocazie! 🙂

Leave a Reply

