Cu aer de cuceritor

Se știe că bărbații au două mari iubiri: femeia și mașina. Dar nu neapărat în această ordine. Le place ca nevasta (iubita) să fie îngrijită și se fălesc cu frumusețea ei, o scot în lume pentru a fi admirată și a stârni invidie printre cunoscuți. Se bucură când aceasta arată fermecător, se poartă impecabil, vorbește inteligent și miroase seducător.

Cam la fel se întâmplă și cu mașina, care trebuie să fie scumpă, să arate minunat, să prindă viteză mare, să aibă dotări moderne și un ambient pe măsură. Pentru că, de multe ori, o mașină de excepție te ajută mult în cucerirea unei inimi. Mă gândesc la cei singuri, cum sunt eu, nu la cei căsătoriți, care trebuie să-și recucerească în fiecare zi soția, firește.

FreonAuto

 

Iată cum am ajuns tot la mine și la autoturismul meu credincios. Îl consider o a doua casă și tocmai de aceea pun mare preț pe felul cum arată, cum se comportă în mers și ce atmosferă e în habitatul mașinii. Mai ales că sunt pescar amator, iar această pasiune mă obligă să umblu cu momeli vii și pești prin portbagaj. Se întâmplă ca unele râme să evadeze din cutii sau peștișorii mici să sară din juvelnic. Vă dați seama ce miros s-ar simți dacă nu aș lua măsuri eficiente pentru a avea mereu un aer proaspăt și chiar îmbietor. Mirosul e un simț prin care se transmite un mesaj subliminal creierului, semnal care poate fi negativ sau pozitiv.

De aceea trebuie să iau mereu măsurile cele mai eficiente pentru igienizare aer condiționat auto și curățare mirosuri, chiar înainte ca acestea să se facă simțite. De asemenea, e foarte important să fac anual o reîncărcare freon de către freon auto București, o companie cu experiență de 10 ani în servicii de climatizare. S-ar zice că e încă un drum de făcut și o coadă la care trebuie să stau, dar nu-i deloc așa. Un simplu telefon și operațiunea de încărcare freon se face la domiciliul meu, la un preț de doar 49 de lei. Nu-i așa că merită?

Vine primăvara și, odată cu ea, vin și căldurile care ne provoacă mult disconfort. E bine să fim prevăzători și să luăm din timp măsurile care depind de noi și nici nu ne costă mult timp sau bani. Un aer condiționat auto e un lucru indispensabil dacă te respecți pe tine, dar îi respecți și pe cei care urcă alături. E ca o carte de vizită invizibilă, dar cu efecte nebănuite. Nu am autoturism scump și nici nu vreau să epatez cu viteze mari. Dar îl îndrăgesc și chiar l-am botezat WonderKiller (inspirat de nr. de înmatriculare). Să nu vă gândiți la un criminal periculos, ci la unul care vrea să cucerească inimi și să omoare distanțele. Pentru asta, trebuie să arate bine, să se comporte ireproșabil și să miroase frumos, indiferent că merg la drum lung sau doar la pescuit. Pentru că nu se știe niciodată când urcă în dreapta mea o prințesă și poate să fie chiar prințesa pe care o aștept de atâta vreme.

Acest articol participă la competiția SuperBlog Spring 2016

13 thoughts on “Cu aer de cuceritor

    1. Mulțumesc frumos pentru apreciere! Răbdarea și momeala potrivită sunt esențiale pentru orice captură, fie că-i pește sau prințesă.😉 Zi senină și voioasă îți doresc din toată inima!🙂

  1. Cand e vorba de pestisori.. e clar ca trebuie luate masuri anti miros🙂 Mi-ar placea sa ma pricep la pescuit.. imi place pe malul apei, am rabdare sa se prinda, dar restul habar n-am🙂 si nici n-are cine ma iniția🙂

  2. Salut Petru !🙂
    Frumoasa si inspirata postare
    mai ales acum, cand PESTELE e la mare cautare ! 🙂
    Succes in competitia SBS 2016 ! 🙂
    ” Cu aer de cuceritor” ,
    trecut-a rusul peste noi
    in augustul lui “44, tulburator
    cand TARA era-n mari nevoi ! 😦
    Stiai ca ?
    – la cererea expresa a lui Gheorghiu DEJ, in 1956, Rusia sovietica ,a trimis catre autoritatile comuniste din Romania, aproximativ 33 kg aur, singura cantitate de aur returnata vreodata din Tezaurul care a luat drumul Moscovei in decembrie 1916 ? 😦
    Mai multe despre TEZAURUL ROMANIEI de la Moscova, intr-o viitoare postare.
    Sa ne fereasca Dumnezeu de NENOROCIRI precum cele de AZI din BELGIA !!! 😦 😦 😦
    Aliosa.

    1. Încă e prea răcoare pentru mine pentru a sta pe malul apei. Dar până se încălzește puțin, apelez la supermarket, unde se găsește mereu pește viu.😉
      E foarte tragic ce s-a întâmplat în Belgia și mă tem că situația nu se îmbunătăți în viitor.😦

  3. Un lucru foarte folositor igenizarea aerului conditionat,altfel este daunator si plin cu microbi iata de ce nu suport aerul conditionat parca am alergie.Mult succes si sa auzim de bine.O seara cat mai placuta iti doresc!

    1. Aerul din mașină poate dăuna cel mai mult sănătății, fiind spațiu redus și închis. De aceea e bine să fim mereu atenți la împrospătarea lui. Cele mai frumoase gânduri din partea mea, dragă Gabi!🙂

Leave a Reply

