Cine seamănă umor, culege zâmbete

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* – Băi! Oare Africa o fi departe?
– Nu cred… La serviciu am un negru din Africa și în fiecare dimineață vine cu bicicleta.

* Doctorul către pacient:
– Ei, cum sunt noile supozitoare pentru insomnie?
– Remarcabile, d-le doctor, nici nu apuc să mai scot degetul!

* Aseară, în timp ce dezlegam integrame, o întreb pe nevastă-mea:
– Partenerul de viață al femeii…
– Amant?… răspunde ea.
– NU… Din trei litere!
– Bou?

* Soția către soț:
– Așa beat ai fost aseară că ai luat dușul în mâini și-l rugai să nu mai plângă!

* Într-un troleibuz din București. Ultima stație. Un polițist vede un student adormit, cu o carte pe genunchi, ”Teoria câmpului magnetic”. Polițistul îl trezește pe student și îi spune:
– Scoală agronomule, am ajuns.

* O tânără, văzând privirile pe care preotul le aruncă spre decolteul ei, îi zice acestuia:
– Părinte, vă place cruciulița mea de la gât?
– Da, dar de fapt mă uitam mai mult la cei doi tâlhari!

* – Știi să înoți?
– Nu.
– Păi vezi, prietene, aici e diferența. Chiar și câinele meu, cât e el de animal prost, tot știe să înoate.
– Hmm, da. Dar tu știi să înoți?
– Bineînțeles!
– Atunci, care-i diferența dintre câinele tău și tine?

* – Cine din familia voastră este cel mai în vârstă?
– Stră-stră-stră-stră-bunica.
– Nu-i posibil așa ceva.
– Ba e po-po-po-posibil!

* Sfârșitul Lumii a ajuns și în România. A privit în stânga, a privit în dreapta…
– Mi se pare că am fost deja pe aici! – a spus el și a plecat mai departe.

* Profesoara dictează, plimbându-se prin auditoriul. Se apropie de o studentă:
– Maria, tu mai înainte aveai altă caligrafie, probabil ești însărcinată.
Dictează mai deparrte și se apropie de un student:
– Ioane, văd că după vorbele mele, ți s-a schimbat caligrafia, iată că s-a găsit și tatăl!

* Bulă era în doliu.
– Ce s-a întâmplat, Bulă?
– A murit bunicul!
– Câți ani avea?
– 105!
– E, păi a trăit destul! De ce a murit? Cancer? Leucemie? Parkinson?
– Nu! L-a împușcat unu’că l-a prins la nevastă-sa!

* Un avocat era bucuros că fiul său terminase avocatura și astfel putea să-i calce pe urme. Trece ceva timp și avocatul cel tânăr preia cazurile tatălui său, acesta ieșind la pensie. Într-o zi, vine bucuros acasă și îi spune tatălui:
– Tată, știi cazul ăla care n-ai putut să-l rezolvi în 25 de ani?
– Da, fiule!
– Păi eu l-am rezolvat într-o săptămână!
– Foarte bine, fiule, dar să nu uiți că acel caz te-a ținut pe tine la școală, la liceu, la facultate și mai rămânea și de-o vacanță.

* Gheo e inculpat pentru deraierea unui tren și pagube imense. Judecătorul îl întreabă:
– Păi bine mă Gheo, tocmai pe calea ferată te-ai găsit tu cu Maria să faceți amor? Nu mai aveți șură, câmp, căruță?
– Cu tot respectul, dom’ judecător, da’ noi în șură am și început. Da’ ne-am încins și ne-am rostogolit din șură în grădină, din grădină în câmp și așa am ajuns pe calea ferată.
– Păi și n-ați auzit trenul???
– Ba cum nu. Dar trenul venea, orgasmul meu venea, orgasmul Mariei venea și el, și am zis: La naiba, oprește cine poate!!!

26 thoughts on “Cine seamănă umor, culege zâmbete

  1. Sosit-a şi al doilea zâmbet, ba chiar unul larg. ☺ La iarbă verde, sub un soare de vară, am apreciat umorul… Duminică frumoasă, Petru, însorită este. Plajă în aprilie. Supeeer! ☺☺☺🍺

    1. Se mulțumește efervescent, mai ales că soarele e pus pe treabă și aici, începând chiar din această dimineață de luni.🙂
      Săptămână călduroasă și rodnică, Cristian!🙂

  2. Nici nu se putea mai nimerit titlul ales draga Petru..doar este perioada optima de semanat , mirabila samanta este in largul ei…am ras nu doar am zambit la glumele tale…Sa ai o duminica plina de bucurii !❤

    1. Mă bucur că sămânța a nimerit pe un teren fertil, iar râsul tău e o dovadă cum nu se poate mai bună. Să fie de sănătate și vigoare, pentru toată săptămâna!❤

    1. Eu am căutat ce e mai nou și bun, pentru cei mai aleși prieteni și colegi. Garantez că e sămânță „bio” și nu are contraindicații.🙂 Zile senine și minunate!

  3. ” Un poliţist opreşte un student pe stradă şi îl legitimează:
    – Hmmm,văd că nu lucrăm…,
    – Aşa este.
    – Deci trândăvim pe banii statului…,
    – Exact !
    – Se pare că suntem studenţi?
    – Ei ,cu asta nu sunt de acord! Student sunt numai eu !”
    O duminică plăcută !🙂

  4. Ehhh… foarte inteligent poliţistul. Ce conexiuni a făcut dânsul? Se vede că are o cultura generală foarte vastă.
    Merci pentru descreţirea frunţii, Petru. Weekend fain în continuare.🙂

    1. Au mai citit și polițiștii noștri câte ceva despre cultură. Mai ales dacă vin de la țară și au avut ceva pământ pe lângă casă.😉
      Plăcerea a fost de partea mea. Săptămână mirifică!🙂

  5. Ha, ha! Da bine le mai alegi, dragă Petru! Cel cu supozitoarele pentru insomnie…. e mortal! Iar cei „doi tâlhari”… bagă în păcat pe mulți!😀
    Numai bine îți doresc cu drag și o nouă săptămână cât mai frumoasă!🙂

    1. Aprecierile tale sunt precum cireșele de pe tort, dragul meu prieten, Alex! Mulțumiri pentru vizită și urările cele mai călduroase, că tot e o vreme de vară pe afară!🙂

Leave a Reply

