Dacă e duminică, e umor

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Peste șapte mări și șapte țări, peste șapte câmpii și șapte dealuri, peste șapte munți și șapte văi, stătea Făt Frumos și se gândea:
– Băi da’ departe mai stau, să-mi bag picioarele…

* – Cum îți merg afacerile?
– Prost! Trebuie să-mi caut un casier!
– Dar abia săptămâna trecută ai angajat unul!
– Păi, pe el îl caut!

* Doi cozonaci stau de vorbă:
– Am auzit că ești de… rahat!
– Da, și eu am auzit că ești de… cacao!

* – Nu am noroc cu bărbații, spune o tânără prietenei.
– Da’ cum așa?
– De câte ori vreau să mă mărit cu un bărbat din dragoste, aflu că acesta n-are niciun ban…

* La înmormântarea unui bancher, de sicriu se apropie un prieten, deschide portmoneul, ia de acolo 200 de dolari și-i pune înăuntru, apoi pleacă în tăcere.
Se apropie altul, scoate de asemenea 200 de dolari și-i pune în sicriu, după care pleacă suspinând.
Vine al treilea, scoate carnetul de cecuri, completează unul pe 600 de dolari, îl pune, ia cei 400 de dolari și pleacă oftând din greu.

* Un tip care tocmai și-a asigurat casa pentru suma de 200.000 de dolari, îl întreabă pe agentul de asigurări:
– Deci… Dacă mâine casa mea va arde mistuită într-un incendiu, eu cât aș primi?
– Păi… între 5… și 10 ani.

* Două tinere, vecine de compartiment, stau de vorbă într-un tren.
– E atât de plictisitor să trăiești când nu ai niciun ban…
– Păi, care e problema? Găsește-ți un amant, îți va da 500 de dolari pe lună.
– Ei, na! Unde să găsesc un astfel de amant? Cine mi-ar putea oferi atâția bani?
– Atunci caută-ți doi amanți, care îți vor da câte 250 de dolari.
– Și asta e mult.
– Atunci patru a câte 125 de dolari…
Deodată, vecinul lor de compartiment care moțăia pe locul de la geam, deschide un ochi și spune:
– Doamnelor… vă rog să mă treziți când ajungeți la 20 de dolari.

* – Bună ziua, sunt agentul Ion Popescu din cadrul Gărzii Financiare și vă prezint oferta noastră promoțională pentru Anul Nou:
Scrieți-ne o istorioară interesantă despre partenerul dumneavoastră de afaceri și el va primi în mod gratuit un maiou alb-negru cu număr individual.

* Telegramă de presă:
„Începând de astăzi, pe site-ul Băncii Naționale sunt prezentate modelele noilor bancnote. Tot de acolo se poate descărca și versiunea pentru tipar”.

* – De ce ești atât de trist?
– Mi s-a furat portmoneul.
– La poliție ai fost?
– Am fost… Și degeaba… Cică nu ei mi l-au furat…

* Gimnastică de înviorare pentru lucrătorii unei bănci:
În difuzoare se aude vocea crainicului:
„Joc de glezne, fandare stânga, răsuciți trunchiul, vă aplecați, drepți…
Joc de glezne, fandare dreapta, răsuciți trunchiul, vă aplecați, drepți…
Trunchiul drept, picioarele depărtate, mâinile sus, fața la perete…”

* Bilețel pentru soț:
„Cina ta e în cartea de bucate, iar ingredientele le găsești la magazin!”

* Radio Tel-Aviv:
Ieri a fugit un raton de la grădina zoologică. Cetățenii care l-au văzut prin oraș sunt invitați să plătească zece shekeli la caseria grădinii zoologice.

* Într-o familie de evrei cu stare, era o fată mai prostuță de felul ei. Odată, mama fetei îl vede pe Shtrulic, care, după gard, îi smotocea și îi pupa cu foc progenitura.
– Ascultă Shtrulic, dacă o pupi pe Rashelica, sper că ai intenții serioase…
– Vai de mine, madame Wainsbein!… Da’ ce, credeți că eu o pup, așa, de plăcere?

* – Dragul meu, mă iubești?
– Da.
– Cât mă iubești?…
– Oricât ar părea de ciudat.

* Văd că nu reușesc să vă schimb opinia, așa că voi trece direct la înjurături…

* Soțul se întoarce din delegație cu două zile mai devreme. Nevastă-sa, în pragul ușii, îi trage o palmă:
– Ce mă…, mă crezi curvă???

* Se pare că UE a primit Nobelul pentru Pace pentru că ține România în afara spațiului Schengen.

23 thoughts on “Dacă e duminică, e umor

  1. Prima si ultima mi-a starnit rasul cu lacrimi….Sa zic si eu: bah , Petru , departe stam unul de altul , sa-mi bag picioarele….😄😄😄😄😄😄😄

  2. Era nevoie de zâmbete şi mulţumim pentru asta – mai ales dacă ne uităm pe ferestre. Plouă bacovian, o sintagmă îndelung uzitată, însă valabilă. Cel puţin azi, de Florii.
    Gânduri bune, Petru, gânduri bune tuturor! 🙂

    1. Sunt curios dacă se va adeveri credința că așa cum e vremea de Florii, o să fie și de Paște. Să sperăm că-i doar un mit. Vreme și vremuri mai bune îți doresc, Cristian! 🙂

      1. Asta cam asa-i , draga Petru ! Sa ai si tu o saptamana cu mult soare prin suflet , ca pe-afara se pare ca nu prea avem sanse,,…da buna-i vremea asta la agricultura …Seara faina !

  3. Ha, ha! Mulțumiri pentru porția bună de râs, dragă Petru! Le-ai ales pe măsură și de data asta, așa cum ne răsfeți în fiecare duminică. Umorul face bine la suflet, oricât de negre ar fi realitățile cotidiene.
    Mi-a plăcut mult cel cu „oferta” de la Garda financiară. Să nu ne mirăm că va deveni realitate, căci românii sunt foarte „capabili” de tot felul de năzbâtii.
    Numai bine îți doresc cu mult drag și o seară de Florii plină de bucurii! 🙂

    1. Așa este: umorul și râsul nu ni-l pot lua nimeni, oricât de negre ar fi vremurile și răi conducătorii (șefii) noștri. Prin zâmbete, rămânem sănătoși și prietenoși, iar viața devine mai ușor de trăit.
      Gândurile cele mai bune și sentimentele cele mai calde, dragă Alex! 🙂

Leave a Reply

