Am plecat la luptă

Știm cu toții că încă e Săptămâna Patimilor lui Hristos, în care ne curățăm de păcate și trebuie să fim buni și iertători unul cu celălalt. Cu atât mai mult, trebuie să evităm agresivitatea în limbaj și comportament. Dar ce să fac dacă tocmai acum s-a nimerit să pice un concurs de șah, în care sunt nevoit să-mi apăr titlul de campion al urbei? Pe tabla de joc, trebuie să fiu cât mai combativ și să lupt cu fiecare adversar. Nu cred că un astfel de război este cu păcat, așa că-mi voi încerca din nou puterile.

Astăzi, la ora 10.00, în găzduirea restaurantului Chili, din Seini, are loc o nouă ediție a Cupei Primăverii la șah, sponsorizată de Primăria orașului, prin aportul nemijlocit al primăriței Gabriela Tulbure. Nu știu câți pretendenți se vor prezenta, având în vedere că e Sâmbăta Mare, când lumea e ocupată cu ultimele aranjamente pentru Paște, dar eu nu pot să lipsesc. Precis că, după ce ne vom bate cu îndârjire, ne vom așeza la o masă comună pentru a încheia frumos această confruntare. Următoarea va fi cu ocazia zilelor Seiniului, pe la mijlocul lunii iulie.

Aștern aceste rânduri, înainte de a pleca spre locație, dar am să revin cu comentarii în care vă voi comunica rezultatul, indiferent dacă va fi sau nu îmbucurător pentru mine. Oricum, sper să fie frumos ca de fiecare dată, chiar dacă afară e o vreme mohorâtă.

49 thoughts on “Am plecat la luptă

  1. Buna dimineata PETRU !
    O lupta-i VIATA, deci te lupta maramuresene,
    sa cuceresti CONCURSUL de SAH la care cu pasiune ,
    indemanare si pricepere participi cu mare placere ! 🙂
    Succes deplin ! 🙂
    Paste Fericit Petru ! 🙂

    Treci maine pe la mine,
    sa CIOCNIM virtual,
    un OU rosu c-asa se cuvine,
    prieteneste si spiritual ! 🙂
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    1. Urările tale au avut un efect decisiv, iar eu am venit acasă cu trofeul și diploma. Desigur că după ce m-a felicitat primărița și am făcut poze împreună, pentru ziarul „Graiul Maramureșului”.
      Firește că am să te vizitez mâine și o să ne cinstim cu bucate și băuturi virtuale, dar și cuvinte cât mai spirituale. 🙂
      Să ai o noapte de Înviere cât mai impresionantă, Sandule! 🙂

      1. Felicitari Petru ! 🙂
        Ma bucur ca urarile mele au fost de bun augur ! 🙂
        Abia astept postarea cu TINE, trofeul , diploma si PRIMARIATA ! 🙂
        Seara MAGICA ! 🙂
        Sandu.

      1. Ohoo.. E bine.. Felicitări! Si păcat că nu au fost 5 🙂 ..poate candva vom ajunge să jucăm o partida de șah 😉

  2. M-am speriat ! Nu ştiam cu cine vrei să lupţi acum, tocmai în săptămâna mare. Ce bine ar fi să fie numai lupte de astea ca ale tale 🙂 Multa bafta si Paşte fericit !

    1. Îmi plac vorbele părintelui Necula și îl ascult de fiecare dată cu atenție. De asemenea, îi respect pe adversarii mei într-ale șahului și nu voi a fi niciodată arogant atunci când câștig în fața lor. Doar mă bucur. Paște frumos și tihnit!

Leave a Reply

