Un Paște cu zâmbete și voie bună!

BANCURI ALESE

* Un vânător este întrebat de câte animale are nevoie o femeie pe lângă ea?
– De patru, răspunse acesta: o vulpe la gât, un jaguar în garaj, un tigru în pat și un bou care să le plătească pe celelalte trei!

* – Mamă, dacă ai fi în locul meu, te-ai mărita cu Dorel?
– Dacă aș fi în locul tău m-aș mărita cu oricine.

* – Mamă, dă-mi o bomboană – spune Bulă.
– Bulă, înainte de masă nu îți dau nicio bomboană.
– Dacă nu îmi dai, o să-i arăt câinelui unde ai ascuns cârnații.

* Soția se apropie de soț, care stă la calculator:
– Dă-mi și mie să mă joc puțin.
– Dragă, ai un pic de respect. Ți-am cerut eu vreodată cârpa când spălai podelele?

* Un ardelean intră într-un bar din București:
– Aveți pălincă la 50 de grade?
– Nu, răspunde barmanul. Doar la temperatura camerei…

* – Voi scrie deasupra patului meu că ești un prost! Să știe tot orașul…

* – Domnișoară, semănați cu o vedetă de la Hollywood.
– Vai, mă faceți să roșesc, dar cu cine anume?
– Cu iapa lui Zorro…

* Dacă prietena ta nu se mai epilează înseamnă că nu mai are pe nimeni în afară de tine.

* În compartimentul unui vagon de tren, care se îndrepta spre Cluj, călătoreau împreună, în tăcere, un bătrân țăran ardelean și un domn bine îmbrăcat, cu figură de intelectual. După vreo două ore, bătrânul întreabă:
– Domnule, no, că nu vă supărați, dar puteți să-mi spuneți și mie ce-i aceea o sirenă?
Domnul, evident tot ardelean, răspunde:
– No, că sirena-i un fel de făptură mitolojică, jumătate femeie, jumătate peșke.
Bătrânul mulțumește cuviincios și se scufundă iarăși în tăcere.
După alte două ore, îndrăznește din nou:
– No, că nu vă supărați, da’ care parte-i femeie și care parte-i peșke?
Domnul, care evident știa mitologie, explică că de la mijloc în sus e femeie și de la mijloc în jos e pește.
Bătrânul începe să prelucreze informația asta și, înainte de a ajunge la Cluj, întreabă:
– Domnule, no că nu vă supărați, da’ de care parte o tras Vasile Roaită?

* Lupul o alergă pe Scufița Roșie prin pădure. Ea fuge, fuge, fuge și, în sfârșit, ajunge la casa bunicuței.
MORALA: Cele mai bune prietene ale unei fete sunt picioarele.
A doua zi, lupul iar o aleargă pe Scufița Roșie prin pădure. Scufița Roșie se împiedică, lupul o prinde și o violează.
MORALA: Și cele mai bune prietene se pot despărți.

* – Aveți gel de lighean?
– Poftim:
– Gel de lighean, aveți?
– Poate gel de duș?!
– Nu, că eu mă spăl în lighean.

* La un concurs de parașutiști, într-o unitate militară, Bulă trebuia să facă saltul cu parașuta, la aterizare să ia bicicleta, după care să participe la un cros de 15 km. Se urcă Bulă în avion, ajunge în zona de parașutare, sare și trage de comandă… nu se deschide. Mai trage o dată… nimic… trage comanda de la parașuta de siguranță… tot nimic… mai trage o dată… nimic… după care își zice:
– Parcă văd că și bicicleta e stricată…

33 thoughts on “Un Paște cu zâmbete și voie bună!

  1. Fie ca bucuria Invierii Domnului sa va aduca in suflet liniste, pace si fericirea de a petrece aceste clipe magice alaturi de cei dragi. Hristos a inviat!

  2. Bietul Bula! 😁😁😁😁
    Aia cu animalele o mai citisem….desi as zice ca e urag , zau asa….un zoo la casa omului nu strica…. 😈

  3. Doar tu Petru ne poti spune
    chiar si de PASTE, bancuri bune ! 🙂
    Hristos a Inviat ! 🙂
    iti spun in gura mare ……………..
    Adevarat a Inviat !🙂
    raspund tot eu …………..
    Azi, in zi de Sfinte Paste ,
    toata lumea chefuieste,
    cu fripturi si bautura,
    si chiar cu o muratura !🙂
    OUA nu prea am ciocnit
    caci le-am dat de pomana
    saracilor ce au dormit
    in cimitirul din parohia comunala .
    Am ciocnit insa pahare
    cu tuica dar si cu vin
    caci azi e zi de sarbatoare
    lipsita de cearta si venin !🙂
    Paste Fericit si tie,
    Petru draga fratioare,
    iar din a mea bucurie,
    iti dau si tie cateva ocale !!!🙂🙂🙂
    Sandu.

    1. Ești darnic și volubil ca întotdeauna, iar eu nu pot decât să-ți mulțumesc pentru vizită, urări și rimele inspirate.🙂
      Un Paște luminat și îmbucurător, în continuare, Sandule!🙂

Leave a Reply

