Propuneri pentru zâmbete

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Paznicul cimitirului intră în biroul șefului cu cererea de demisie:
– Ce s-a întâmplat?
– Domnule, este peste puterile mele. Toată ziua merg prin cimitir și citesc: ”Aici zace…”, ”Aici se află…”, ”Aici se odihnește”…”. Singurul care lucrează sunt eu.

* Două fete:
– Fată, sunt bine machiată?
– Nu!!! Încă ți se vede fața!

* Nimănui nu îi pasă de tine până nu ești frumos, bogat sau mort!

* Un polițist oprește o blondă pentru viteză:
– Permisul pentru conducere, vă rog!
– Cine să vă mai înțeleagă? Ieri mi l-ați luat și azi vreți să vi-l arăt!

* Vine soacra la noră și primul lucru pe care îl face – trece cu degetul peste televizor și vede că e prăfuit.
Soacra:
– Dragă noră, știi ce proverb există pentru asemenea situație?
– Sigur că da, mamă-soacră: „scroafa noroi găsește oriunde!”

* De ce numai proștii au noroc în viață?
Pentru că deștepții n-au nevoie. Și-l fac singuri.

* – Ce face in țigan după ce fură un telefon?
– Îl pune pe ”mucles”.

* Un băiat mergea pe stradă și găsește un baston de polițist. Mai încolo vede un polițai și se duce să-l întrebe:
– Nenea polițist, am găsit un baston, e al dumneavoastră?
– Nu, în niciun caz, pe al meu l-am pierdut!

* Toată viața mea a crezut că aerul e gratis, până când am cumpărat o pungă de chips-uri.

* La 50 de ani de la căsătorie:
– Nevastă, dacă mă superi, îți spun adevărul.
– Spune, Mitică!
– Să știi că acum 50 de ani, când te-am cunoscut, eu am fluierat de fapt după un taxi.

* Ardeleanului să nu-i zici bancuri joia, că râde duminica în biserică…

* Un ardelean aleargă în gară să prindă trenul, dar nu reușește. Plin de năduf, trage clopul pe ceafă și zice:
– No, bine-i să aibă omu’ lucru lui!

* Înainte de a pleca în armată, ardeleanul smulge toate florile din grădină. Motivul? Lenuța! Nu cumva să facă copii din flori!

* O femeie frumoasă merge la ginecolog… Când o vede, tot profesionalismul doctorului zboară pe fereastră. Imediat, îi spune să se dezbrace. După ce femeia se dezbracă, doctorul începe să o mângâie pe coapsă. În timp ce o mângâia, o întreabă:
– Știți de ce fac asta?
– Da, îi răspunde ea, căutați zgârituri sau anomalii dermatologice.
– Corect, a spus doctorul.
Apoi a început să-i mângâie sânii.
– Știți de ce fac asta?, întrebă el.
– Da, spune ea, căutați noduli care ar putea indica un cancer la sân.
– Corect, răspunde doctorul.
În final, se suie pe ea și începe să performeze… O întreabă:
– Știți ce fac acum?
– Da, spune ea, luați un sifilis, pentru care am venit la consultație…!?

* Un polițist găsește, la colț de stradă, un puști care vinde ceva în grămăjoare mici. Acesta îl întreabă pe băiat, cu un aer sever:
– Mă, ce faci tu aici?
– Vând sâmburi de măr, domnule.
– Și la ce sunt buni ăștia?
– Dau minte, domnule.
– Bine, dă-mi și mie de doi lei…
– Polițistul ia sâmburii și începe să se îndepărteze, mestecându-i.
La un moment dar, se oprește și se întoarce la băiat, luându-l la rost:
– Mă șmechere, cu doi lei cumpăram un kil de mere și aveam mai mulți sâmburi!
– Vezi, nene, nici nu ai mâncat bine sâmburii, că ți-a și venit mintea la cap!

26 thoughts on “Propuneri pentru zâmbete

  1. Salut Petru !
    Dupa EMOTIILE provocate de ” loteria loviturilor de la 7 metri ”

    din Finala Ligii Campionilor Europeni la Handbal Feminin
    dintre campioana ROMANIEI, CSM BUCURESTI si campioana Ungariei, Gyor,
    disputata pe Papp Laszlo Arena din Budapesta in prezenta a 10.000 de fani unguri si cateva sute de romani, si incheiata cu VICTORIA sportivelor bucurestence spre marea bucurie a celor 600 de spectatori MARAMURESENI cu esarfe , tricouri si drapele tricolore 🙂 prezenti la meci ,
    portia de zambete oferita de tine m-a linistit iar ❤ nu mai BATE asa de tare ca atunci cand am vorbit de doua ori la telefon cu tine in timpul partidei.
    Seara faina prietene ! 🙂
    Aliosa.

    1. Jos pălăria și toată admirația pentru performanța fetelor noastre! Se pare că, în ultima vreme, băieții din țărișoara noastră sunt mai puțini ambițioși, ceea ce ne pune pe gânduri. Oricum, avem acum un motiv de mare bucurie și mândrie națională.🙂
      Îți mulțumesc încă o dată că m-ai ținut în priză, Sandule🙂

      1. Mai sunt si SPORTIVI ambitiosi precum TECAU si MEGER la TENIS dar,
        ” cu o FLOARE nu se face primavara ” 🙂
        Seara faina Petru ! 🙂
        Sandu.

Leave a Reply

