E-mail

Nu-mi place, și nici nu cred că se cuvine, să scriu un articol înainte de a răspunde la comentariile precedente sau la postările pe care le apreciez cel mai mult. Uite că am ajuns în situația jenantă în care vine seara și nu o să-mi fac datoria, așa cum sunt obișnuit. Mai ales că o foarte bună prietenă mă asemăna cu un ceas, care nu e chiar elvețian, și se poate strica uneori.

Am avut niște vise cu iepurași drăguți, iar asta m-a făcut să cred că ziua n-o să-mi fie perfectă, pentru că ce e bun și frumos în vis, nu e de bun augur în realitate. S-a dovedit de dimineață, când nu am reușit să intru pe adresa de e-mail, după aproape o oră de încercări. Degeaba am încercat să schimb parola și chiar să resetez programul, parcă eram un necunoscut și încercam să intru prin efracție.

Desigur că m-am gândit la ce-i mai rău, am închis laptopul și am plecat în Baia Mare să-mi scot biletul pentru Băile Tușnad. Am ajuns în ultimele minute, dar măcar aici am avut noroc. Soarta are două fețe, și e bine să lași să se întoarcă amândouă. Mai ales că am petrecut o zi bună cu soră-mea și vărul meu, savurând câte o cafea macchiato și câte un cheese-burger la McDonald-ul din Baia Mare. Pentru mine, era ceva nou, mai ales că am făcut comanda din mașină și tot așa am fost servit, ca-n filmele americane.

Surpriza cea mai plăcută îmi era rezervată acasă, când am constatat că-mi merge iarăși e-mailul! Nu știu ce s-a întâmplat, dar m-am bucurat enorm și am încercat să răspund la cât mai multe mesaje, de pe blog sau de oriunde. N-o să reușesc să fac față, dar promit că mâine recuperez. Pe cuvânt de blogger cu vechime! Nu spun câtă, până la aniversare! 🙂

34 thoughts on “E-mail

  1. Ma bucur mult ca esti intreg si sanatos draga Petru ! Ca chiar m-am mirat cand am batut la usa ta si “casa goala”…nimic nu-i intamplator pe lumea asta…ai avut o zi faina …pana la urma…gandul tot la mail iti era si ce mare ti-a fost bucuria la intoarcerea acasa! Sa NU-TI FACI PROBLEME…si ceasurile elvetiene se mai opresc din cand in cand s-apoi merg si mai bine….Seara frumoasa ! ❤

    1. Uneori tehnologia îmi joacă feste, iar eu cred de fiecare dată că sunt de vină, mai ales că nu-s prea priceput în IT. Alteori chiar fac câte o gafă, pe care o repar cu dificultate. Dar o să vină și ziua când va trebui să duc calculatorul la „doctor”, că prea îmi dă semnale în acest sens. O zi cu bine! ❤

    1. Calator prin viata are dreptate ! Iepurasii reprezinta succese, inclusiv amoroase, insa si in legatura cu multiple alte preocupari de care esti chiar presat. Mos Ene pare ca dorea sa-ti transmita anticipat, “distractie placuta si reusita, plus e-mail-ul se va rezolva si el !”

  2. Intr-un final totul s-a terminat cu bine 🙂 ma bucur ! Asta cu e-mail, am patit si eu in aceste zile, probabil de la yahoo, doar am si numar de tel si tot degeaba, imi tot spunea sa incerc, acum e ok.
    Noapte buna ! 🙂

    1. M-a pus pe gânduri faptul că la o adresă de e-mail, pe care o folosesc mai rar, am avut acces. Ce ți-e și cu tehnologia asta! 🙂
      Zi senină și prielnică, Ileana! 🙂

  3. Exact același lucru l-am pățit și eu acum câteva zile. M-am supărat, am încercat tot felul de soluții, am vrut să intru de pe telefon…. și nimic! A doua zi de dimineață, mergea brici. Deci sigur a fost ceva de la ei, probabil de la serverele lor. Uite cum ne necăjim noi cu tehnologia asta. Mi-am amintit, zâmbind, cum așteptam odinioară scrisorile venite prin poștă și cât mă întristam când întârziau…
    O noapte liniștită, dragă Petru! 🙂

    1. Știu că se întâmplă asemenea incidente, dar de fiecare dată parcă mă ia prin surprindere și intru în alertă. Așa mi-e firea și nu cred că sunt singurul. 😉
      Să fii iubit și degrabă iubitor, dragă Alex! 🙂

  4. Aceeași problemă am avut-o și eu dimineață , intrasem deja în panică , l-am lăsat așa până am găsit ajutoare m-am gândit că făcusem eu ceva greșit , numai bine când am încercat din nou a mers , când e să se întâmple se întâmplă nu avem ce face . Noapte bună !

    1. Acum sunt liniștit că pot să intru într-o lume pe care o explorez în fiecare dimineață. Așa m-am obișnuit, și orice accident mă dereglează. Gânduri și urări din cele mai bune!

  5. Buna dimineata Petru !
    Nu degeaba vorba noastra romaneasca spune :
    ” Totul e BINE cand se termina cu BINE ” ! 🙂
    Sa stii prietene ca in “Romania lucrului bine facut ” 🙂
    NIMIC nu e INTAMPLATOR
    iar de vrei un pic de umor,
    si daca te incalzeste cu ceva,
    PATANIA cu YahooMail de ieri a ta,
    a fost 100% si a mea ! 🙂 😦 🙂
    Tu ai plecat sa-ti iei bilet la statiune
    iar eu, de draci, intr-o carciuma anume,
    necazul in stalinskaia sa mi-l inec
    si de ciuda ca YahooMail nu mergea , sa petrec ! 🙂
    De vei uita din nou sa treci prin casuta-mi virtuala,
    sigur vei avea motiv de ocara 😦
    de-aceea, de vrei sa afli de ce-ti spun asa ceva,
    treci musai pe la mine la commentul nr.3 si vei afla ! 🙂
    Un sfarsit de saptamana cat mai luminos
    si-apoi, doua saptamani cu umor fabulos ! 🙂
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    1. Am intrat pe la tine și mi-am satisfăcut curiozitatea, datorită știrilor de ultimă oră pe care le postezi cu regularitate. Mulțumiri și urări călduroase, după cum e și vremea din Maramureș, Sandule! Chiar dacă a plouat. 🙂

  6. Da, se mai întâmplă, dar știu că nu te dai bătut așa ușor. Iar vizitele tale prin căsuța fiecăruia, prilej de bucurie. Chiar și cu întârzieri. Zi minunată să ai! 😊

  7. Pentru mine important e ca oamenii si in special prietenii mei sa fie relaxati! Asa ca dintru inceput precizez ca eu nu ma supar cand cineva nu isi onoreaza o imaginara (!) obligatie din lipsa de timp si/sau probleme neprevazute! Prefer oamenii destinsi! Daca se poate si distinsi, cu atat mai bine! Dar nu e… obligatoriu! 🙂

    1. Bine că nu-i obligatoriu, că nu știu dacă aș corespunde. 😉 De obicei sunt relaxat, neavând un program încărcat, dar când intervine ceva deprevăzut parcă simt că mă dereglez și intru în criză de timp. Mai rar, ce-i drept. 🙂

  8. Eu am renuntat de mult la yahoo mail, din cauza unor figuri pe care mi le-a facut, si m-am mutat pe gmail. De atunci totul e bine si frumos 🙂

  9. Ei, Petru, se-adeverește că totul e bine când se termină cu bine

    P.S. No… acu o să trec musai în rugăciune … și scutește-mi visul, Bunule, de Iepurași! 😉

Leave a Reply

