Dau o postare pentru un zâmbet

UMORUL SĂPTĂMÂNAL

* Vară, căldură insuportabilă. Soțul iese din baie și îi spune soției:
– Iubito, e foarte cald și trebuie să tund peluza. Ce crezi că vor spune vecinii dacă ies afară dezbrăcat?
Soția îl privește și răspunde:
– Că probabil m-am căsătorit cu tine pentru bani…

* Întrebare: De ce femeile tinere vor bărbați mai în vârstă?
Răspuns: Pentru că au auzit că bărbații se maturizează după 40 de ani.
Întrebare: De ce femeile mature vor bărbați mai tineri?
Răspuns: Pentru că experiența le-a demonstrat că nu-i adevărat.

* ROMÂNIA SECURIZEAZĂ GRANIȚELE
Terorism islamic în Europa? Nicio problemă! România a luat deja măsuri de securitate la toate frontierele. Țara noastră acționează cu inteligența cu care a uimit de atâtea ori lumea.Orice persoană care vrea să intre în țară trebuie să mănânce o ceafă de porc și să bea un pahar de pălincă. Nu vrei? E clar că ești un terorist musulman.
„Am amplasat în aeroport o măsuță unde se poate servi o ceafă de porc pe care Coranul o interzice ferm. Dacă avem dubii, îl punem pe cetățean să mai mănânce încă o ceafă. Am avut un domn din Iran la care am avut niște dubii foarte mari și i-am dat să bea cam doi litri de pălincă. Până la urmă s-a dovedit că era din Ferentari”, declară M.C., agent secret. La toate punctele de trecere a frontierei grănicerii merg cu o ploscă, exact ca la nunți pe vremuri, și le dau la șoferi să bea. Teroriștii au fost depistați imediat și arestați. În general, e vorba de femei care spun că ele nu beau pălincă, ci prosecco, lucru care demonstrează că erau pregătite să comită cele mai murdare atacuri.

* Femeile de la mine de la țară, sunt singurele care mănâncă fasole bătute.

* – Nu vă supărați, este proaspătă shaorma?
– Da, mai devreme dădea din coadă.

* Doi olteni urcă într-un tramvai din București. Primul îl întreabă pe un alt pasager:
– Cu ăsta ajung la Gara de Nord?
– Nu!
Al doilea:
– Dar eu?

* CERCETARE ȘTIINȚIFICĂ
Un om de știință american s-a hotărât să facă o mică cercetare: mergea prin gări și aeroporturi, în diverse locuri ale lumii, lăsa în mijlocul sălii de așteptare un geamantan, apoi se ascundea, așteptând să vadă în cât timp va dispărea bagajul respectiv.
La Stockholm, nimeni nu s-a atins de geamantan. La Londra, geamantanul i-a fost furat după o jumătate de oră. La Paris, după 20 de minute. La Roma, după zece minute. La Tokio, după cinci minute a venit un om de serviciu, care l-a dus la camera de bagaje. La Tel-Aviv, după trei minute a venit poliția, a înconjurat aeroportul, au scotocit peste tot, apoi au băgat geamantanul într-un furgon blindat și, cu mare tămbălău, au plecat în afara orașului ca să-l detoneze.
La București, experimentul n-a reușit pentru că, pe când omul nostru era cu ochii pe geamantan, i s-a furat ceasul de la mână. Ultima experiență s-a petrecut la Bagdad. Acolo, odată cu geamantanul a dispărut și americanul.

27 thoughts on “Dau o postare pentru un zâmbet

  1. Salutare, dragă Petru! Încă o porție bună de râs ne-ai oferit și de astă dată, spre delectare și veselie. Mi-a plăcut mult cea cu măsurile anti-tero cu ceafă de porc și pălincă! La cât de „teroriști” sunt românii când le e foame, ar da năvală la graniță sau aeroporturi, pentru așa o „testare” delicioasă! Păi nu? Iar cu cercetarea științifică din final, cred că a fost o mică scăpare: cum adică i-a dispărut numai ceasul la București? Garantat rămânea și-n fundul gol, dacă mai stătea puțin! 😀
    Mulțumiri și o duminică minunată, dragă Petru! 🙂

    1. Mai bună și sănătoasă e o porție de râs, decât una de shaorma, din care recunosc că am gustat doar o dată și nu mi-a plăcut. Probabil că unele specialități de mâncare diferă de la o zonă la alta, dar umorul rămâne la fel de apreciat peste tot, după cum se vede. 😉
      Veselie cât cuprinde, dragă Alex! 🙂

  2. Buna ziua. Multumesc frumos, e binevenita ca de fiecare data 😉 face bine la psihic 🙂 . Asta cu maturizarea….no cred 😉
    O zi faina! 🙂

    1. Nici nu-i cazul s-o credem, dar putem să ne imaginăm unele cazuri. 🙂
      Mulțumesc tare drăguț, la rândul meu, și îți urez să ai parte de tot binele pe care ți-l dorești, Ileana! 🙂

  3. Recunosc că am dormit cam mult – după ce m-am culcat abia pe la 04.00 -, aşa că acum sunt la cafea şi la un zâmbet/mai multe zâmbete. Mulţumesc, Petru! S-ar putea să încep a privi şaorma cu alţi ochi… 🙂
    O dumincă frumoasă tuturor!

    1. Poate că pe la tine, șaorma e făcută la marea artă și e bine să o consumi, din când în când. Bancurile tot bancuri rămân, iar urările tot cele mai bune ți le dedic, Cristian! 🙂

  4. Uite cum m-ai facit sa rad 😂😂😂😂
    Apropos de ceafa de porc si palinca , a mai fost un banc in care se spunea sase unga granitele cu slanina afumata 😆😆😆😆

    1. Uneori putem alege, alteori culegem pur și simplu. Dar e bine să găsim mereu prilejul de a zâmbi. O săptămână cu multă voie bună, draga mea prietenă! 🙂

  5. Ha ! Ha ! Ha !
    Locul 1: cercetatorul american,
    locul 2: romanii impotriva terorismului,
    locul 3: oltenii din tramvai !

  6. Ca de obicei Duminica e mare veselie aici in casuta ta Petru . Multumesc pentru veselie, e necesara mai ales in vremurile pe care le traim. Scuze ca nu am mai trecut pe aici dar am fost cam ocupata in ultima vreme plus am avut si o raceala dusa pe picioare dar care m-a cam sacait si nu in ultimul rand anul acesta avand Pastele la alta data decat crestinii ortodocsi am fost incarcata cu sarbatori la dublu asa ca la cateva zile de la Pastele vostru a venit Inaltarea la mine si ieri au fost Rusaliile asa ca e cam greu unde sunt casatoriile mixte si aceasta sfanta si mare sarbatoare crestineasca nu s-a reusit sa se ajunga la intelegerea preoteasca de a fi sarbatorita odata de toata crestinatatea. Sa ne auzim cu bine si-ti multumesc pentru vizita, am mai adaugat la Zodiac 1 reteta pentru prepararea cafelutei la fiecare zodie , ti-am spus pentru ca am vazut ca ti-a placut Zodiacul si mai sunt mici noutati pe ici , colo cand ai timp te mai astept cu drag sa poposesti si sa citesti.

    1. Adevărat a înviat, iar pentru catolici s-a și înălțat! Mă tem că popii ăștia nu vor rezolva prea curând problema cu Paștele sărbătorit de două ori, chiar dacă vor să arate că sunt dispuși la negocieri.
      Îți doresc multă sănătate și voie bună, așa cum m-am obișnuit să te găsesc aici și pe blogul tău, unde te voi căuta cât de curând!

Leave a Reply

