Lansare de carte

Vineri, ora 17.00, la Casa de Cultură a orașului Seini, va avea loc lansarea de carte „Povestirile unui maramureșean”. Îi invit pe toți cei care își permit, sau sunt în trecere prin Maramureș, să ne întâlnim și să ne cunoaștem mai bine cu această frumoasă ocazie. Dar dacă nu puteți, vă înțeleg și vă mulțumesc pentru gândul bun ce o să-l simt oricum că vine din partea voastră. Evenimentul este organizat, cu solicitudinea-i obișnuită, de directorul Casei de Cultură, d-l Dan Skorka, și cu sprijinul constant al primăriei Seini, prin persoana d-nei primar Gabriela Tulbure, cărora le mulțumesc și pe această cale. Sper să fie o lansare reușită, așa cum a fost și cea de anul trecut, cu „Revolta din ogradă”. Doar că acum e vorba de o carte pentru adulți, iar emoțiile mele sunt parcă mai mari.

Profit de acest anunț pentru a-i asigura pe toți cei care mi-au solicitat cartea, că le-am trimis-o. Dacă nu au primit-o, înseamnă că s-a întâmplat ceva pe traseu și îi rog să-mi de de veste pentru a expedia un alt exemplar.

Sper să revin cu vești bune, după ce voi trece și peste această importantă încercare.

 

85 thoughts on “Lansare de carte

  1. Felicitari, Petru! Prima as fi fost, crede-ma! Imi pare tare rau ca ne desparte o asemenea distanta, dar ma mandresc ca am cartea cu autograful autorului. 🙂 Ti-am mai spus… Mi-a placut atat de tare, ca nu as vrea sa se mai termine. Mai am trei pagini si mi-am planificat una pe zi, poate doar-doar mai prelungesc momentul. Iti urez succes si o sa fiu alaturi de tine acolo! Inca o data, iti multumesc mult!

    1. Și eu sunt mândru că povestirile mele au ajuns în multe locuri din țară, chiar dacă librăriile din alte județe nu mă pot ajuta. 🙂 Îți mulțumesc, la rândul meu, pentru gândurile bune și răbdarea de a parcurge toată cartea, dragă prietenă!

  2. Felicitări cu grămada! Nu pot fi acolo deși mi-aș fi dorit tare mult.Gândul meu bun va fi cu siguranță alături de tine.Promit că vara aceasta voi trece pe la tine, să-mi păstrezi o carte și mie!

    1. Te înțeleg perfect, fiindcă și eu a trebuit să renunț la unele lansări ale prietenilor, tot din cauza distanței. Cartea ta va fi mereu pregătită și te aștept cu mare plăcere să ți-o ofer.

      1. Am lăsat un comentariu, acum câteva zile, am primit volumul – chiar acum e lângă laptop, pe birou-, multumesc încă o dată! ☺ Săptămâna viitoare merg şi eu la poşta pentru a-ți trimite ceva. Sper să citesti cu aceeaşi plăcere. ☺ Mă bucură interacțiunea.

      2. O veste care mă bucură tare mult, Cristian. Sunt sigur că mă voi delecta cu gândurile tale, așternute mereu atât de frumos, după cum am văzut cu toții. Îți mulțumesc și de abia aștept! 🙂

    1. Sper să iasă cu bine, că altfel nu aș vrea să repet o astfel de experiență, mai ales că-s un scriitoraș micuț, într-un orășel prea puțin cunoscut, dar frumos și liniștit, de altfel.

  3. Am crezut ca va fi in asa fel incat sa pot veni la lansare. Din pacate vineri dimineata trebuie sa fiu in Bistrita si nu stiu la ce ora plec de acolo, asa ca uitandu-ma pe mersul trenurilor, nu am cum sa ajung la ora 17 in Seini.
    Sufleteste voi fi acolo si iti doresc o lansare mai mult decat reusita, sa fie toata lumea incantata! Felicitari!!

    1. Nu-i niciun bai pentru asta, draga mea prietenă și corectoare întru greșelile mele de scriere. Poate vei reuși să fii prezentă la cea de-a doua lansare, din Baia Mare, care sper să fie cel puțin la fel de mare ca și cea din orășelul meu natal. Mulțumesc mult pentru sprijinul continuu, din toate punctele de vedere!

  4. Wow….Petru , mult succes , sa fie o lansare asa cum iti doresti , distractie frumoasa si sa te doara mana de la cate autografe vei scrie! Felicitari!

    1. Ești tare drăguță, dragă Ana! Aș vrea și eu să mă doară mâna numai de la semnături, dar cred că mai degrabă or veni de la actele pe care le cere fiscul. 😀

  5. Un gând bun și de la mine să-ți fie alături la lansare. Din carte mi-au rămas aproape de suflet “Fratele geamăn” și “Pomul cel măreț”. Mi-ai amintit că exact așa a făcut bunicul meu pentru toți nepoții. Din păcate nu mai există niciunul, au fost tăiați.

    1. Îmi place că mi-ai amintit două povestiri dragi sufletului meu, și mă bucur că ai rezonat și tu la ele. Ei vezi?, tocmai de aceea îmi face plăcere să împărtășesc cu voi astfel de amintiri și sentimente. Cu aceeași plăcere le citesc și eu pe ale voastre și vă mulțumesc, chiar dacă nu le-ați pus încă pe hârtie!

  6. Sunt momente speciale in viata unui scriitor.Iti doresc sa ai parte de satisfactii morale si mult succes, sa ai parte de multi cititori pasionati de obiceiuri si traditii.Felicitari si distractie pe masura!:)

    1. Nu mă consider încă un scriitor, atâta vreme cât nu pot să trăiesc din scris. Dar îți mulțumesc pentru catalogare și sper să-mi merit, în cele din urmă, acest titlu. O seară magnifică și tihnită îți doresc, draga mea prietenă! 🙂

  7. Felicitari Petru ! Ce-as veni si eu, dar suntem la capete diferite de tara. Cum pot sa-mi achizitionez si eu o carte cu autograf 🙂 ?
    Astept impresii de la eveniment si pana atunci, multa bafta de la Cristina din Moinesti !

    1. Nu trebuie decât să-mi trimiți adresa pe e-mailul meu, ce-l găsești într-un articol anterior: „Povestirile unui maramureșean”. Restul depinde numai de poștă. Îți mulțumesc din suflet, dragă Cristina! 🙂

      1. Aştept cu nerăbdare şi cu reală emoţie să ne impărtăşeşti (cu poze 🙂 )cursul evenimentului de mâine.
        Mult succes! Şi noapte cu odihnă!

    1. Atât de mult, încât a trebuit să-ți aprob comentariul, de parcă erai o necunoscută! 😀 Da-i bine că ai venit într-un moment frumos, și sunt flatat pentru vizita unei scriitoare atât de talentate, Adriana! 🙂

      1. …da, de obicei folosesc contul meu de google, dar cand folosesc telefonul nu pot face modificarile uzuale. De saptamana viitoare intru in normal, la țanc sa aflu vesti despre succesele tale. Si nu știu daca voi fi scriitoare dar bucuria scrisului o am sigur, exact ca tine. Te salut din nou, cu drag, cu mare drag..

  8. Si noi transmitem gânduri bune si iti uram succes. Felicitari pentru carte! Sunt momente in care m-am intrebat daca o fi reale unele întâmplari 🙂 si m-ai tinut in suspans. Nu am reusit sa termin de citit dar imi place pana acum. La multe autografe!

    1. Unele-s reale, altele nu-s. Rămâne să ghicească fiecare, că altfel ar dispărea farmecul și n-ar mai fi povestiri, ci amintiri. 😉 Mulțumiri efervescente, Mami! 🙂

    1. Emoții intense vor fi, mai ales că vine și primărița, dar gândurile bune, venite de la oameni ca tine, vor predomina și mă vor susține. Săru-mâna și îți doresc o seară magnifică, Ileana! 🙂

  9. Îmi pare rău ca nu pot veni la lansare. Dar iți doresc cel mai mare succes de public și de vânzări, caci îl meriți atât tu cat și cartea!
    Succes și felicitări!

    1. E firesc ca prietenii virtuali să rămână în acest stadiu, chiar dacă sunt buni și înțelepți. De aceea nu pot să mă supăr, ci să-ți apreciez gândurile bune și urările pe măsură. Mulțumesc cu speranța că, totuși, ne vom întâlni vreodată.

  10. Îţi doresc multă sănătate, norocul să te petreacă şi să ai succes la lansare, Petre! Eşti cititorul meu fidel, şi aşa cum te-am simţit mereu aproape când am fost la necaz, când m-ai încurajat, la fel voi fi alături de tine la evenimentul de mâine!
    Felicitări şi numai bine!

    1. Urările tale mă ung la suflet, Erika, mai ales că stilul tău de a scrie îmi place foarte mult și mă inspiră într-un fel benefic. Îți mulțumesc și sper să ne citim multă vreme cu aceeași plăcere, dragă prietenă.

  11. Salutare, dragă Petru! În primul rând te felicit din inimă pentru această nouă lansare. O mare realizare și o încununare meritată a unor eforturi literare. Îmi pare rău că în ultima perioadă am fost tare ocupat și plecat, așa că n-am fost pe fază când ai anunțat cartea. Sigur că mi-aș dori și eu o carte cu autograful autorului pe care îl admir și îl prețuiesc tare mult! Ar fi fost minunat să fie Maramureșul mai aproape și să fi dat repede o fugă, pentru a fi de față la un asemenea eveniment. Suntem cu sufletul alături și cu cele mai călduroase gânduri prietenești, toți cei care ne bucurăm că te-am cunoscut aici, în lumea blogosferei.
    Multă sănătate, numai bine și succes în continuare, dragă Petru! 🙂

    1. Chiar m-am mirat că nu mi-ai trimis adresa, fiindcă le-am rătăcit pe undeva, în anul care s-a scurs. Îți mulțumesc pentru cuvintele tale, dragă Alex, și aștept emailul. 🙂

Leave a Reply

