Umor din vacanță

GLUMELE SĂPTĂMÂNII

* Două prietene, într-o galerie de artă. Una dintre ele, arătând spre un tablou cu nud de femeie, spune:
– Dragă, am auzit că ai pozat nud pentru George.
– Vai, dragă, cum poți să crezi așa ceva? Eu acum sunt femeie măritată, m-a pictat din memorie.

* Am scăpat de toată mâncarea nesănătoasă din casă…
A fost delicioasă…

* Soția s-a supărat așa de tare pe mine încât a postat pe facebook: „Gigi o are mică”… dar m-am simțit răzbunat din plin când maică-sa, surorile ei și cele mai bune prietene au replicat: „știm”…

* În ziua de azi, copiii se nasc mai inteligenți, pentru că în cele nouă luni mamele lor încă mai merg la școală.

* Îmi place să citesc horoscopul…, este singurul loc unde am un iubit, sunt frumoasă, faimoasă și bogată!

* SUA și-a dotat armata cu rachete inteligente, care zboară până la ruși, îi dojenesc puțin și se întorc înapoi.

* – Cu cât ești mai grasă, cu atât ești mai atractivă… încercam să-i explic neveste-mi aseară.
– Ceeee???!
– Vorbesc din punct de vedere al gravitației, dragă.

* Ultima discuție dintre Meșterul Manole și Ana:
Ana: – Cum arăt azi?
Manole: – Arăți beton!

* Tot mai mulți români returnează cardurile de sănătate la Minister, pentru că nu au niciun ban pe ele.

* S-a dovedit științific: trufele pot preveni ciroza, cancerul și obezitatea.
Dacă cumperi un kilogram de trufe, nu mai ai bani de alcool, de țigări sau de mâncare.

* – Ce păcat că demult n-a mai fost o revoluție…
– Da’ ce? Ești nebun?
– Nu, geamgiu.

* Știri: „Ieri, în piața centrală a orașului, trupele speciale au dispersat o demonstrație a masochiștilor. Plăcerea a fost enormă, în ambele tabere!”

* Din avantajele alcoolului:
Alcoolul ucide celulele nervoase… rămân doar cele calme și liniștite!

* Un nebun se plimba prin curtea spitalului cu o sfoară de care era legat un CD.
– Ce faci cu sfoara aia?, întrebă doctorul.
La care nebunul, șmecher:
– Trag muzica!

* Dacă viața ți-a aruncat o lămâie acră, nu dispera: caută sarea și tequilla!

* DICȚIONAR UMORISTIC:
Amor: maladie care te trântește, sănătos, la pat.

* Seara târziu, se aud bătăi în ușă:
– Îmi pare rău, vecine, știu că e târziu și abia te-ai întors de la serviciu, însă tare am nevoie de ajutorul tău. Nu pot intra în casă. Am plecat în grabă și mi-am uitat cheia de la intrare în pantaloni, care au rămas aruncați după pat…
– Așa, și?… Eu ce-aș putea să fac!?
– Urcă un pic în dormitor la tine și adu-mi-i, te rog!

* Un bărbat merge la vânătoare cu prietenul lui cel mai bun. Unul dintre ei ia pușca, fixează luneta și se uită în jur după animale. După câteva momente, exclamă mirat:
– Bă, îți văd casa de aici… și nevastă-ta te înșală cu unu’.
Celălalt, nervos:
– M-am săturat de ea și aventurile ei! Împușc-o pe ea în cap și pe el în ouă.
– Nicio problemă, pot s-o fac dintr-un singur foc…

* – Iubito, calcă-mi te rog cămașa albastră, că am o ședință importantă azi.
– Mă, tu vrei să te duci la curve!
– Nu, iubito, promit, am o ședință importantă. Te rog, pregătește-mi și cravata.
– Măăăă, tu vrei să te duci la curve, d-aia te aranjezi!
– Nu, iubito, îți promit! Te rog să-mi aduci și parfumul.
– Pfaaaa, clar te duci la curve la cum te-ai aranjat! Promiți că nu te duci?
– Iubito! Promit!
Se întoarce bărbatul beat acasă, pe la 4 dimineața, și îi spune soției:
– Ai cobit!

* Un agent de circulație îl oprește pe șoferul care se învârtea întruna în sensul giratoriu.
– Ce s-a întâmplat, domnule? De ce nu eliberați zona?
– Păi am așteptat un sfert de oră să intru pe un drum cu prioritate și mi-e foarte greu să renunț la el.

* A te mărita cu un bărbat divorțat este o datorie ecologică. Într-o lume în care sunt mai multe femei decât bărbați, bărbații trebuie neapărat folosiți de mai multe ori.

37 thoughts on “Umor din vacanță

  1. Am reţinut câteva sfaturi: cum să scăpăm de mâncarea nesănătoasă, cum să ne ferim de ispite, implicit boli grave şi cum se realizează echilibrul în natură. Nu avem de acum scuze că nu am ştiut.
    Glume bune, ca de obicei. Mai descreţeşte frunţile. Mulţumesc.

  2. Inseamna ca sunt o ecologista 😂😂😂😂😂
    Ca de obicei m-am distrat si mi-a picat tare bine tura asta de bancuri…Multumesc!

  3. “Şi ce probe aveţi că inculpatul era beat când l-aţi oprit şi i-aţi cerut permisul de circulaţie ?
    -Păi, domnule judecător, s-a aplecat să facă sul linia continuă din mijlocul străzii.”
    O duminică plăcută !🙂

  4. Multumesc pentru buna-dispozitie rezultata din bunele bancuri (ca de obicei) postate. Odihna si vacanta buna in continuare, vreme frumoasa sa ai ❗

  5. O porție bună de râs și voie bună. Foarte fain îndemnul cu lămâia, sarea și tequila. Păi nu?
    Numai bine și o nouă săptămână cât mai frumoasă!🙂

    1. Gând la gând cu bucurie, dragă Alex! Știam eu că-ți place și ție lămâia, dacă-i asortată cu ce trebuie!😉
      Să ai parte de zile generoase în toate cele bune!🙂

      1. Numai bine si bucurii, draga Petru, de… 1 iunie! Pai nu?🙂 Sanatori si veseli ca niste copii, sa fim in toate zilele!

  6. Am citit glumele f. bune ,multumim !

    La mulţi ani tuturor copiilor si de asemenea tuturor parintilor! Sa va bucurati de copiii vostri sănătoşi!
    Copilaria-i un zambet, un vis, e veselie,
    E pasarea ce-aluneca-n zare,
    Si-un gand pribeag de-o vesnicie.
    Copilaria-i o suava floare.
    De-i senin sau nor afara,
    De e zi sau de e seara,
    Nu uita sa-ti amintesti,
    De frumoasele povesti,
    Eu va spun ca nu e greu,
    Si copil ramai mereu!

Leave a Reply

