Alegerile de azi

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Într-o noapte, un irlandez care băuse prea mult conducea către casă și, bineînțeles, mașina oscila violent dintr-o parte a drumului în cealaltă. Un polițist îl oprește:
– Așadar, de unde vii?
– De la cârciumă, evident, îngână bețivul.
– Păi, ai cam băut în seara aceasta.
– Bineînțeles, răspunde mândru bețivul.
– Dar știi că, la ultima intersecție, soția ta a căzut din mașină?
– Oh, slavă Domnului, suspină bețivul. Credeam că am surzit.

* – Doctore, mă simt rău, am amețeli și mă arde la inimă!
– Doamnă, în primul rând, nu sunt doctor, sunt ospătar; în al doilea rând, nu sunteți bolnavă, sunteți beată, iar, în al treilea rând, aveți un sân în scrumieră.

* Dialog într-un troleibuz:
– Domnule, n-aveți din întâmplare un bilet perforat?
– Nu, din păcate n-am.
– Dar, vă rog mult, mai căutați prin buzunare! Poate veți găsi, totuși, un tichet perforat…
– N-am! Doar v-am spus, domnule, că n-am! Ce, sunteți atât de sărac încât nu vă puteți plăti călătoria?
– Nu despre asta-i vorba, eu sunt controlorul…

* Accident auto: a fost călcată o oaie. Martor, un scriitor…
– Vă rog să ne povestiți cum s-a petrecut.
– Domnule polițist, atunci când lumina lunii atingea duios spicele de grâu, care dansau în adierea vântului de seară, iar trifoiul își trimitea în aer mireasma dulce, o oaie…
– Vă rog, relatați pe scurt.
– Păi știți, înainte să treacă mașina, ieșea oaia din lucernă; după ce a trecut mașina, ieșea lucerna din oaie.

* Un englez de condiție medie intră într-un magazin respectabil. Privind în jur, îl întreabă pe vânzător:
– Cât costă pălăria aia?
– O mie de dolari, sir.
– Drace!… Dar aia de alături?
– Doi draci, sir.

* Valetul bate la ușă și intră în cabinetul lordului John:
– Sir, a venit croitorul dv. și zice că nu va pleca de aici, până nu-i veți plăti ultimele două costume pe care vi le-a cusut.
Lordul John, fără a-și ridica ochii de pe ziar, îi zice valetului:
– Perfect, pregătește o cameră pentru domnul.

* – Bună ziua, suntem de la bancă! Vă informăm că vă punem sechestru pe cont!
– Pe care cont, doamnă??? Pe cel de pe facebook???
– Nu, pe cel bancar…
– Off, ce m-am speriat! Pe cel bancar puteți chiar să-l și închideți!

* La școală, profesoara:
– Astăzi vom vorbi despre educația sexuală!
– Doamnă, noi care suntem deja însărcinate, putem ieși în recreație?

* De câte ori n-ați auzit femeile spunând:
– Exteriorul nu contează atât de mult, mai important este ce se află în interior!
Tot timpul încerc să îmi dau seama dacă s-au mai gândit și la altceva în afară de portofel…

* Preotul se întâlnește cu câteva grupuri de neveste tinere.
– Bună, părinte!, salutară ele zglobii.
– Buuună!, răspunde preotul zâmbind.
– Bună, părinte!, zise și o bătrână de vreo 70 de ani.
– Mergi cu Domnul!, se încruntă preotul.

* Mărturisirea unui părinte:
Fetița mea de patru ani mi-a spus că vrea o căsuță într-un copac, în grădina din spatele casei. M-am chinuit douăzeci de ani să cresc copacul acela, iar acum ea nu o mai vrea…

* Aflat într-un birt, Ion îi cere barmanei un suc și două paie.
– Dar de ce două paie?
– Pentru că astăzi sunt cu mândra mea.
Într-o altă zi, se repetă aceeași scenă, numai că de data asta Ion cere un suc și trei paie.
– Dar de ce trei paie?
– Pentru că astăzi sunt cu două mândre – a răspuns Ion.
Când mai revine la bar, Ion îi cere barmanei un suc și un sac cu paie.
– Dar ce faci cu un sac de paie? – l-a întrebat aceasta, curioasă.
– Azi sunt cu calul…

* Doi marinari discută:
– Când cobor pe uscat, în două minute am două femei pe brațe!
– Nu te cred. Nu există un tatuaj așa de rapid!

* Se aude soneria. Proprietarul deschide ușa; în prag – oaspeți.
– Ar fi fost OK să mă anunțați – le spune ofensat.
– Da, dar am dorit să vă găsim acasă…

27 thoughts on “Alegerile de azi

  1. Cel cu “însărcinatele” m-a lăsat “paf”, cum se spune! 🙂 Vremuri moderne, lumea se grăbeşte în tot şi toate. Declanşatorul de zâmbete şi-a făcut datoria cu prisosinţă, Petru, am a mulţumi. Mai ales într-o zi ca aceasta – mi-am propus să tratez cu indiferenţa celui mult prea păcălit de-a lungul timpului aceste alegeri. 🙂 Noi să fim sănătoşi, o duminică frumoasă tuturor! 🙂

    1. Îmi pare rău că te simți „păcălit” de vremuri și de cei care le generează, dar sper să-ți regăsești speranțele într-un edil mai bun, chiar dacă nu promite încă. Doar nu te pierzi tu așa ușor cu Firea!
      Să fii iubit și veșnic iubitor, că mult contează asta, Cristian! 🙂

    1. Sper că te-am înveselit și inspirat, iar la urmă ai ales pe cine trebuie în funcția de prim gospodar al localității. 😉 O săptămână cu de toate, numai bune să fie! 🙂

  2. Ha, ha! Mulțumim și pentru această porție bună de râs, dragă Petru. Mă bucur mult că ai grijă de buna noasră stare sufletească și ne înveselești în fiecare duminică. Primul, cel cu bețivul uimit de tăcerea din mașină, după ce i-a căzut nevasta pe drum, mi se pare cel mai tare.
    Numai bine și o seară veselă! 🙂

    1. Facem fiecare ce putem pentru a ne înfrumuseța și înveseli zilele. Mai ales că e nevoie să rezolvăm mereu probleme ce nu sunt tocmai plăcute. Să-ți fie benefică toată săptămâna, dragă prietene! 🙂

  3. Ca intotdeauna grozave bancurile. Ce bine ca exista , si multumesc ca ni le impartasesti si noua. Ne mai inveselim si uitam de cele rele. ❤

    1. Nimic nu poate fi mai plăcut decât să transmiți un strop de veselie celor din jurul tău. Iar eu mă bucur mult dacă reușesc, măcar din când în când. 🙂

  4. It’s appropriate time to make some plans for the longer term and it is time to be happy.
    I have learn this publish and if I could I desire to suggest you some attention-grabbing issues or suggestions.
    Perhaps you can write subsequent articles relating to this article.
    I desire to read even more things about it!

Leave a Reply

