Mesajul cifrelor

Vedeți peste tot cifre care se repetă? Cineva vrea să vă vorbească!

Aveți senzația de deja-vu când vedeți anumite numere. Acestea ar putea apărea atunci când vă uitați la un ceas (4:44, de exemplu), pe o pagină dintr-o carte (pagina 333, de exemplu) sau chiar pe stradă. Dacă se întâmplă prea des să vedeți numere care se repetă, atunci aceasta ar putea însemna că o entitate non-fizică vă vorbește. Trăind în această dimensiune, înseamnă că puteți doar ghici cine sau ce încearcă să comunice cu dvs. Ar putea fi un demon, un înger, un spirit, o fantomă sau o zeitate. Deoarece diferitele entități potențiale operează mai sus sau mai jos de planul nostru de existență, ele sunt obligate să comunice prin mijloace indirecte. Iată în continuare semnificația celor 9 cifre care se tot repetă:

1 – Repetiția acestei cifre înseamnă că sunteți pe calea ”corectă”. Este o afirmație privind energia pozitivă și deciziile productive.

2 – Această cifră semnifică faptul că aveți parte de un obstacol. Aveți încredere în voi și în abilitățile voastre. Văzând această cifră în mod frecvent, înseamnă că sunteți protejați de negativitate.

3 – Trei este o cifră foarte puternică, ceea ce înseamnă că ghizii voștri spirituali au sarcina de a vă ajuta în eforturile voastre. Văzând această cifră în mod frecvent, înseamnă că sunteți protejați de negativitate.

4 – Dacă vedeți de mai multe ori 4 în viața voastră, acest lucru înseamnă că adunați multe resurse. Dacă ați experimentat greutăți financiare sau emoționale, aceasta semnifică faptul că a venit sfârșitul lor și că vă îndreptați spre o perioadă benefică.

5 – Înseamnă sfârșitul stagnării din viața voastră… semnul că vă îndreptați spre ceva nou. Elemente noi și fantastice sunt pe cale să intre în viața voastră.

6 – Cifra 6 este, în mod normal, creditată cu puteri demonice; dar nu este întotdeauna cazul. Văzând de mai multe ori 6, poate semnifica un avertisment… faptul că sunteți influențați de energii negative și că trebuie să scăpați de ele. Monitorizați-vă emoțiile și gândurile.

7 – Cifra 7 este, întotdeauna, de bun augur. Este un semn de energii bune și posibilități, de care trebuie să profitați.

8 – Cifra 8 este văzută repetându-se mai rar. 8-ul indică o legătură puternică cu un tărâm ascuns al Universului. Acest tărâm este legat de vindecarea samantică și de puterile cosmice. În acest loc stau îngerii.

9 – Nouă înseamnă că un capitol vechi din viața voastră se închide și trebuie să apară altul nou. De exemplu, nu mai trebuie să continuați cu aceeași slujbă sau relația pe care o aveți e una toxică. 9 semnifică, de asemenea, posibilitatea de a învăța lecții importante pentru voi.

34 thoughts on “Mesajul cifrelor

  1. Inca un « articol intelept » !Primesc … si redistribui tot ce tine de mai bine ! Multumesc si pentru aceasta bunavointa.
    Un weekend excelent tuturor !

  2. De aia nu port eu ceas, ma incatuseaza si imi dicteaza dupa ce timp sa traiesc. Eu vad des la masina 15:15. Tot timpul presimt ceva… In general ca nu gasesc loc de parcare la scoala copiilor. Si se cam adevereste :)).
    Ca superstitie, mi-a ramas de mica aia cu ora fixa. 12:00 de exemplu. Se zice ca te iubeste… Cine, nu am aflat inca.😉

    1. Eu nu sunt superstițios, dar mă amuză unele coincidențe. Însă nu bag mâna în foc că n-ar fi mai mult, doar cred în sufletele care ne înconjoară și poate încearcă să și comunice cu noi.🙄

      1. Eu nu stiu daca sunt sau nu. Le am eu pe ale mele. Cum ar fi sa port o rochie ce cred eu ca mi-a adus noroc in alte situatii. Superstitie? Habar nu am! Eu si cu sufletele am asa o indoiala. Dintr-un motiv simplu. Crezi tu ca odata desprinse de lumea asta materiala , le mai preocupa in sferele lor spirituale ce facem noi?! 😄 Dar cred ca energiile lor sunt undeva in eter. Om trai si om vedea! 😉 Ajungem si noi pe acolo candva…

  3. cifra/ora 22:22 o vad foarte des…este ora la care incerc sa trag pe dreapta(pe stanga este corect:) )…deci sunt protejat de negativitate….sa-ti dea Dumnezeu sanatate, draga Petru ! O zi minunata iar w/e care bate la usa sa-ti fie pe placul inimii!🙂

  4. Eu cred ca toate sunt legate intre ele, în Universul asta. Unele, cum ar fi cifrele, noi le recepționăm ca pe niște simboluri, dar legătura dintre ele și evenimente seamănă cu legătura dintre curcubeu și anumite condiții meteorologice.

    1. Aceeași concepție o am și eu. Nimic nu e întâmplător și nu rămâne fără consecințe. Uneori reușim să decodăm semnalul, iar alteori consecințele nu le sesizăm noi.

  5. Salut Petru !
    Mi s-a intamplat de foarte multe ori sa ma trezec noaptea si sa vad de fiecare data aceleasi cifre dar, sincer, nu m-am gandit la vreo anume legatura intre cifre …………
    Cum postarea ta mi-a trezit interesul , o voi publica si la mine pe
    http://amintiriamintiri.wordpress.com
    Multumesc si-ti doresc un weekend cat mai pitoresc ! 🙂
    Aliosa.

  6. Mă bucură că ți-am captat interesul cu acest subiect enigmatic și îți mulțumesc efervescent pentru preluare!🙂
    Să ai un sfârșit de săptămână ideal, Sandule!🙂

  7. Eu am fost initial cam sceptic in legatura cum ca vazutul a multi 4 in fata ochilor ar insemna sfarsitul unor greutati si inceputul unei perioade de bunastare…ce-i drept, ma gandeam la tineretul studios…pe de alta parte se cam popularizeaza in ultima vreme ca marile succese individuale sociale si in afaceri nu prea sunt asa de strict corelate cu medii de trecere la diversele materii scolare, ba uneori chiar dimpotriva, e posibil sa fie invers corelate…asa ca o exista o ratiune si in aceasta enumerare…desi totusi NU (inca) in cultura RP Chineze totusi, in cadrul careia numarul 4 e considerat deosebit de nefast, mai
    rau decat 13 !

    1. După cum se poate constata, toate cifrele pot fi benefice, doar că trebuie să punem și noi umărul pentru a profita de calitățile fiecăreia. Chiar și 13 poate aduce noroc, dacă știm cum și când să ne bazăm pe el.

  8. Reblogged this on Geamantanul de sabloane and commented:
    Draga racoltapetru6,
    Viziunea dv larga asupra lumii si a tot ceea ce ne inconjoara, talentul si simtul deosebit al umorului sunt doar cateva dintre motivele pentru care ma bucur ca am dat peste blogul dv.
    Multumesc si mult succes !

Leave a Reply

