O coșercuță cu bancuri

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* – John, unde ai pus câinele?
– În frigider, Sir!
– John, și nu o să-i fie frig.
– Nu, Sir!
– Cum așa, John?
– Pentru că am închis ușa, Sir!

* – Lămâia are pene, John?
– Yes, Sir!
– John, lămâia chiar are pene?
– Nu, Sir!
– La naiba, iar am stors papagalul!

* O asistentă intră în salonul unui bolnav. Acesta întreabă:
– Domnișoară, spuneți-mi, vă rog, am vreo speranță?
– Nu. Nu ești pe gustul meu!

* – Îmi vând papagalul vorbitor.
– De ce?
– Pentru că ieri, nemernicul a încercat să mă vândă!

* L-am întrebat pe prietenul meu nord-coreean cum se trăiește în Coreea de Nord. Mi-a spus că nu poate să se plângă.

* Sir stătea la masă și se chinuia să înțepe cu o scobitoare niște măsline.
– John, strigă el, măslinele fug?
– Nu, Sir! Dar de ce?
– Înseamnă că iar am mâncat gândaci de bucătărie…

* Doi indivizi se întâlniră pe malul mării. Unul dintre ei era foarte abătut. Celălalt îl întreabă:
– Măi Popescule, de ce ești așa îngândurat?
– Uite, aici s-a înecat fosta soție!
– Ei, da’ asta a fost demult… Între timp, te-ai însurat din nou, ai o nouă nevastă, frumușică…
– Da, dar nici de-al dracului nu vrea să facă baie în mare!!!

* – Dragul meu, poți vorbi?
– Draga mea, sunt în roaming, mă costă scump.
– Ok, atunci ascultă.

* Doi ardeleni călătoreau cu trenul. Vine conductorul.
– Biletele la control, vă rog!
– Mă, Gheorghe, noi avem belet?
– No.
– N-avem belet, domn controlor.
– Bani de amendă aveți?
– Mă, Gheorghe, bani de amendă avem?
– No.
– N-avem bani, domn controlor.
– Vă bateți joc de mine? Bilet nu aveți, bani nu aveți. Atunci, ce dracu’ aveți?
– Ce-avem, mă Gheorghe?
– Avem abonament.

* – John, adu-mi, te rog, o portocală.
– Poftiți, Sir.
Sir ia portocala în mână și o miroase:
– Portocala asta pute, alta, te rog!
– Poftiți, Sir.
– Și asta pute!!! De unde iei tu portocalele astea de put toate???
– Sire, fără supărare, dar cred c-ar trebui să schimbați mâna…

* Doi bețivi, într-un bar:
– Săptămâna trecută am pierdut un prieten și un partener de băutură de toată isprava.
– Dar ce s-a întâmplat?
– Și-a prins degetul într-o verighetă, săracul.

* Conform statisticilor, cuplurile din România fac sex în medie de 2-3 ori pe săptămână, în timp ce cuplurile japoneze de 2-3 ori pe lună.
E destul de frustrant pentru mine să aflu asta, deoarece nici măcar n-am știut până acum că sunt… japonez…

* Mi-ar plăcea să câștig la loto ca să ajung să îmi cunosc rudele.

* – La mulți ani, iubito!, i-am zis soției mele blonde astăzi, de 1 iunie.
– Dar ce, ți se pare că sunt încă un copil?, mă întreabă ea.
– Nu, însă l-am spus așa, metaforic, copilului din tine… am răspuns, făcându-i cu ochiul.
– Vai ce mă bucur!, zise ea, sărind în brațele mele. De ce nu mi-ai spus, hoțomanule, până acum, că sunt însărcinată?

* Se duce unul la un magazin de lenjerie intimă să îi cumpere iubitei lui o pereche de chiloți sexy. Intră în magazin și zice:
– Nu vă supărați, vreau să îi fac iubitei mele un cadou – o pereche de chiloți sexy…
– Sigur, ce vârstă are ea? Ca să vedem ce mărime i s-ar potrivi.
– E în clasa a 9-a…
– Și mai exact?!, întreabă vânzătoarea.
– A 9-a ”C”!

* O blondă rămâne a doua oară gravidă și vine la soțul ei și îl întreabă:
– Dragă, acum trebuie să ne căsătorim din nou?

* O soție de parlamentar merge la control ginecologic. După ce o consultă, medicul o întreabă:
– La vârsta asta și încă virgină?
– Păi știți domn doctor cum e cu parlamentarii ăștia: promisiuni, promisiuni…

* Soția merge hotărâtă la farmacie:
– Doresc ca soțul meu să-mi acorde mai multă atenție!… aveți ceva care să miroasă a computer?

* – Ospătar, în localul vostru mă simt ca acasă.
– Vă place atât de mult la noi?
– Da’ de unde! Nici acolo și nici aici nu mă bagă nimeni în seamă.

22 thoughts on “O coșercuță cu bancuri

  1. Rămân atemporal fanul bancurilor cu Sir şi John, fiind de fiecare dată o adevărată delectare să le citeşti/reciteşti. Deci zâmbete largi! 🙂
    Duminică frumoasă, Petru, duminică frumoasă tuturor! 🙂

    1. Și pe mine mă atrag bancurile cu englezi, am și un volum numit chiar „Umor englezesc”, pe care o răsfoiesc uneori. 🙂
      Zile de toată frumusețea și generozitatea, Cristian! 🙂

  2. “La restaurant chelnerul întreabă:
    -Să vă pun şi nişte ciupercuţe?
    -Nu, mulţumesc, mie îmi place să le culeg singur!
    -Cum doriţi! Pot să vi le risipesc pe podea… ”
    O duminică placută ! 🙂

  3. Plina de umor si aducatoare de veselie cosarca, multumesc. Sfanta sarbatoare a Sfintei Treimi sa-ti aduca sanatate si impliniri . O saptamana cu reusite si vreme buna iti doresc ❤

    1. Sunt încântat de fiecare dată de vizita și darurile tale frumoase, Beta! Îți mulțumesc și musai trebuie să ai o zi minunată, și altele la fel, pentru că așa îți urez eu! 🙂

  4. Bune bancuri , n-am ce zice,
    dar dupa ce vei auzi ce se spune

    pofta de bancuri iti va pieri
    ca PUTIN nu spune BANCURI ……………
    O saptamana cu BANCURI si voie buna ! 🙂
    Aliosa.

    1. Multe minciuni și exagerări conțin declarațiile Țarului de la Moscova. Pe de altă parte, e bine ca în lumea asta să existe două puteri cărora să le fie frică una de alta. Altfel, s-ar putea ajunge la dictatura celui mai puternic.
      Să fii iubit și mereu iubitor, Sandule! 🙂

  5. Ha, ha! Am râs pe cinste. Mulțumiri alese pentru porția de râs și voie bună, dragă Petru! Numai bine îți doresc cu drag! 🙂

Leave a Reply

