Ziua în care vin… bancurile

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Învățătoarea scrie pe tablă: „2-2”, apoi se întoarce spre clasă:
– Bulă, te rog, spune rezultatul.
– Meci egal, doamnă!

* – Azi dimineață, când am venit acasă, soția mi-a spus că aseară a intrat un hoț în casa noastră.
– Și ce s-a întâmplat cu el?
– Acum e în spital, soția a crezut că eu am venit beat acasă.

* – Domnișoară, de ce v-ați numit câinele „Boule”?
– Pentru distracție. Când sunt în stradă și-l strig, jumătate din bărbați se întorc!

* Un tip vine la directorul unui circ.
– Ce știți să faceți?
– Vă arăt.
Se urcă la trapez, la 30 de metri, și se-aruncă de-acolo în cap, fără plasă. Rămâne lat. Directorul e siderat.
– Dumnezeule, să vezi acum anchetă!
Dar acrobatul se ridică, își scutură capul și se apropie senin de el:
– Ei?
– Senzațional! Poți s-o mai faci o dată?
– Sigur.
Aceeași scenă, cu omul strivit pe jos:
– Doamne, a avut un truc, care acum nu i-a mai ieșit, parcă aud deja poliția!
Acrobatul se ridică, își scutură capul și se apropie încruntat.
– Gata, ești angajat!, strigă directorul. Câți bani vrei?
– Nimic, că n-o mai fac.
– Cum așa, de ce?
– Mi se pare periculos.

* Doi indieni se întâlnesc și discută în timp ce fumează pipa păcii:
– Am auzit că Pană de Vultur și Murgul Negru au îngropat securea războiului. Cred că Pană de Vultur e foarte bucuros că au încheiat acest conflict ce durează de atâția ani!
– Nu prea cred… L-au îngropat cu securea în cap…

* Un bărbat are probleme cu potența și se prezintă la doctor pentru un consult. După ce îl examinează atent, doctorul îi spune:
– Stai liniștit, că ești sănătos tun. Tot de ce ai nevoie este un mic ajutor. O să îți dau rețetă pentru niște pastile și o să fie totul bine.
Bărbatul ia pastilele și după două luni revine pentru a-și arăta recunoștința față de doctor:
– Domnule doctor, mi-ați schimbat viața! Pastilele alea sunt ca o minune pentru mine. Fac sex de cinci ori pe zi.
Doctorul, încântat, îl întreabă:
– Și soția, ce părere are?
Bărbatul, contrariat:
– Ce soție, domnule? Eu nu am mai trecut pe acasă de când am luat pastilele!

* Doi ardeleni se mută la oraș. După un anumit timp, se întâlnesc ei și încep să-și spună problemele pe care le-au întâlnit la bloc.
– Apăi eu am probleme cu mersul prin casă, dacă la țară știam una și bună, că scândura din podea e dreaptă, atunci eu puteam să merg drept, dar la bloc avem parchet și uite așa merg: când la dreapta, când la stânga… am amețit prin casă!
– Eu am probleme cu apa de băut. Când eram la sat, știam că dacă mi s-o face sete, mă duc la cișmea și beau, dar aici… trag eu apa, dar până bag capul se duce toată pe gârlă, și uite-așa mor eu de sete!

* – De ce nu au voie ardelenii să spună bancuri decât de luni până joi?
– S-ar putea ca duminica la slujbă să-i apuce râsul.

* Un oltean și un ardelean se întâlnesc și stau de vorbă:
– Văzuși, mă ardelene, că de când muri Sergiu Nicolaescu, toate canalele de la televizor pun filme cu el?
– No tulai doamne, eu abia aștept să moară Simona Senzual.

* Un ardelean stătea în parcul Gării de Nord. În acest timp, un individ care făcea jogging se oprește la câțiva pași de el și începe să facă flotări. Ardeleanul se uită sub el, se uită deasupra, în față, în spate, și după un timp exclamă cu convingere:
– Apăi, fătuca o plecat demult!

* – Nu puteam să dorm noaptea și mi-o zâs domn doftor să închid ochii și să mă apuc să-mi număr oile până adorm.
– Și-o mers?
– Nici vorbă! M-am apucat să le număr și pe urmă mi-o pierit tot somnul când am băgat de seamă că-mi lipsesc două.

54 thoughts on “Ziua în care vin… bancurile

  1. Ha, ha! Ce porție bună de râs ne-ai oferit și azi, dragă Petru! Bancurile cu ardeleni sunt mereu…. delicioase. Au ei talentul ăsta de a fi… altfel! 😀
    O zi frumoasă și plină de veselie! 🙂

    1. Ce-aș putea să-ți răspund, dragă Alex? Ca să-ți demonstrez că eu sunt cel care se bucură mai tare de zâmbetele tale. Crede-mă pe cuvânt, doar suntem prieteni buni! 🙂
      Sară faină și fără oi de numărat! 😀

  2. Simpatice foc! Am inceput sa ma obisnuiesc cu aceasta portie de zambet! 😀
    Cred ca e de bine!
    O zi frumoasa si vesela si o luna iulie la fel, Petru!

  3. Poti sa razi de mine, dar sa sti ca ceva asemanator cu ultimul banc am patit si eu…numaram oile, sa adorm, evident si am inceput sa ma gandesc daca am oprit aragazul,daca se strica ciorba lasata la racit,sa nu uit sa fac ceva dimineata…si s-o dus tot somnul..
    Oricum,buna dispozite de dyminica,cu bancurile, a picat la marele fix pentru mine…e o plictisealaaaaa…

    1. Io nu râd de tine, numa’ dacă zâci tu s-o fac. 🙂 Fiecare are problemele lui de numărat, doar că la mine-s mai puține, fiind singur, așa că tre’ să iau câteodată un diazepam. Apoi visez cum prind pești… fără număr.

  4. Zâmbetele sunt în ton cu vremea însorită din Bucureşti. Mai ales după nişte ore din noapte în care a plouat torențial, răcorind atmosfera tensionata indusă de meciul Germania-Italia. ☺⚽☺ Mulțumim, Petru! Gânduri bune!

    1. Recunosc spășit că am adormit înaintea meciului, și îmi fac autocritica. Căldura de ieri m-a doborât, dar azi am prins puteri după ploaie și o să mă uit la Franța-Islanda. Am și o bere pregătită pentru asta. Parol! 🙂
      Mulțumesc la rândul meu pentru vizită, Cristian! 🙂

    1. Bancurile sunt o emulsie populară, și nimeni nu le poate revendica, deci nu e nevoie de vreo aprobare pentru a le transmite mai departe. Și eu le primesc de la prieteni, prin e-mail.

      1. Super bancuri. Aprobare ? Am notat! O sa fac o triere pentru weekendul viitor.
        Multumesc inca o data atat dvs cat si prietenilor dvs care imprastie veselia in lumea asta a noastra.

    2. @Mari este pacat de munca dumitale , muncesti sa le traduci si vei muncii degeaba : NU VOR AVEA NICIODATA ACEEASI SAVOARE !

      1. Buna seara Marian,
        Multumesc tare mult pentru mesaj. Sunt sigura ca comunitatea din care fac parte va aprecia talentul romanesc. De ce sa nu ne facem cunoscuti cu umorul romanesc? Eu sunt mandra de ceea ce facem prin munca noastra colectiva. Si va sigur ca voi alege doar glumitele care nu judeca pe nimeni.
        O seara frumoasa si numai bine,
        Mari

      1. S-o arate ” p’aia ” ? Pai doar vacile procedeaza asa iar boii….se uita si ei ce sa faca caci , doar taurii au parte de ” aia ” . Simona Sensual are ea ….taurii ei , boii sunt aia care dau bani sa-i vada ” aia ” caci altceva ….

  5. “Soţia:
    -Mânca-l-ar mama de căţel deştept,cum aduce el ziarul dimineaţa.
    Soţul iritat:
    -De ce ţi se pare ţie că e deştept? Câinii vecinilor fac la fel !
    -Da ,dar noi nu am fost abonaţi vreodată la ziar.”
    O duminică plăcută ! 🙂

    1. Că-i ardelean, oltean sau moldovean, are fiecare porția lui de glume. Iar când se întâlnesc, mai ales în tren, fac schimb și râd împreună. 🙂 Să ai parte de zile vesele și frumoase!

  6. Buna dimineata Petru !
    ” REPETITIA e MAMA invataturii” 🙂 spunea cineva odata ! 🙂

    La atatea BANCURI bune, eu nu pot decat REPOSTA,
    BANCUL deja postat la articolul anterior :

    Un tip intra in biserica pentru a se spovedi…………
    Preotul îl întreabă:.
    – Cu ce ai păcătuit fiul meu?.
    – Părinte, eu sunt foarte lacom😦
    – Lăcomia este un păcat greu.
    Pentru a te ierta, trebuie să dai 50 de euro primului om întâlnit în calea ta:)
    – 50 de euro, unui necunoscut? 😦
    – Fiul meu, dacă vrei să ajungi la calea cea dreaptă, anume cu asta trebuie să începi:)
    Iese tipul din biserică, afară nimeni, merge un pic vede o femeie, pantofi pe tocuri, fustă mini, câteva straturi de cosmetică, se apropie de ea, îi întinde 50 de euro și-i spune:
    – Poftim, țineți vă rog..
    – Nu, e prea puțin, trebuie minim 100…………..
    – De ce 100 ? Părintele a zis 50………….
    – Păi da, dar PARINTELE e client fidel 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

    Din toata ❤ iti doresc o saptamana PERFECTA ! 🙂
    Aliosa.

    1. Se mulțumește frumos, pentru că un banc bun ne face să zâmbim de fiecare dată când îl auzim. Mulțumiri și pentru urare, deși nimic nu poate fi perfect, oricât de mult ne-am dori-o. Altfel n-am mai avea către ce tânji. 😉
      Eu îți doresc zile pe măsura așteptărilor tale, Sandule! 🙂

  7. Mi-am amintit un banc de f. multi ani l-am auzit la o nunta in familie 🙂
    Era o girafa si un soricel ,soricepul se indragostise de girafa ,una doua incepu si girafa sa-l indrageasca ,ca soricelul se tot plimba cand la gura ,cand la coada si i se facuse girafei de facut dragoste.Soricelul a acceptat imediat ca se si infierbantase.
    Girafa il intreaba intr-un tarziu,de ce sufla asa ,iar soricelul ii raspunse :
    ,,Pai draga mea ,am obosit ca alerg cand la gura sa te pup ,cand la coada sa te fuck ” scuzati ,dar asa e bancul
    O seara minunata Petru !

    1. Eu știam acest banc într-o variantă puțin diferită, dar mă bucur să-l savurez și pe această cale, mai ales că nu l-am mai auzit de multă vreme. Iar ce-i vechi e bun, că dacă n-ar fi fost bun, n-ar fi dăinuit. 🙂

    1. Săru-mâna pentru cafea și urări. Ele și timpul frumos care se anunță îmi dau speranțe pentru o zi excelentă, fără excese de căldură. Ceea ce-ți doresc și ție, anytza! 🙂

Leave a Reply

