Dar din dar

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Era Bulă pe cămilă în deșert și se strică cămila. Bulă neștiind ce să facă, o duce la service-ul de cămile. Acolo, mecanicul urcă cămila pe o rampă și îi dă cu două cărămizi în testicule până când începe cămila să țipe și să bage turbo. Bulă, rămas uimit, zice:
– Bună idee, dar eu cum o mai prind?
– Urcă pe rampă!

* – Tată, ce se întâmplă cu un fotbalist atunci când nu mai vede bine?, întreabă Ionuț.
– Devine arbitru, răspunde tatăl.

* Discuție între doi puști:
– Tu ce vrei să te faci când o să crești mare?
– Mă fac idiot!
– De ce?
– Păi, tatăl meu tot mereu zice: uite la idiotul ăla ce mașină are, ce femeie bună are idiotul celălalt, idioții ăștia sunt plini de bani…

* O femeie se rușinează tare de cinci ori în viață: prima oară – când își pierde fecioria; a doua oară – când își înșală soțul prima dată; a treia oară – când își înșală soțul a doua oară; a patra oară – când primește bani pentru prima dată; a cincea oară – când ar da bani, dar n-are cui.
Un bărbat se rușinează tare numai de două ori în viață: prima dată când nu poate a doua oară; a doua oară când nu poate prima dată!

* Aflate pe peron în așteptarea trenului, două prietene discută:
– Draga mea, acum că vrei să te căsătorești, cum vrei să fie bărbatul tău, ca un rapid sau ca un accelerat?
– Nu, draga mea, aș dori să fie ca un marfar, pentru că stă mai mult în gară.

* Pentru a nu părea disponibilă de la prima întâlnire, domnișoara a mâncat banana cu lingura.

* În Germania a avut loc festivalul de bere. Cele mai multe beri au fost băute de locuitorul orașului Caracal, I.Popescu, care a urmărit festivalul la televizor.

* – Doctore, soția mea mi-e infidelă. În fiecare seară merge la bar, agață bărbați, după care se culcă cu toți cei care-i oferă de băut. Sunt disperat! Ce trebuie să fac???
– Mai întâi calmează-te… acum spune-mi exact, despre ce bar e vorba???

* Un fizician, un biolog și un chimist s-au dus la mare pentru prima dată în viață.
Fizicianul a văzut marea și a fost fascinat de valuri. A spus că se duce să mai facă niște cercetări despre dinamica fluidelor și despre valuri, a intrat în apă… și dus a fost.
Biologul a fost fascinat de fauna și flora acvatică specifică, a intrat în apă ca să o poată studia mai bine… și nu s-a mai întors.
Chimistul a așteptat un timp și după aceea și-a notat în carnet:
”Fizicienii și biologii sunt solubili în apa mării”:

* Profesoara întreabă în clasa lui Bulă
– Ce este Titanicul?
Elevii încep să-și dea cu presupusul: o marcă de ceas, o marcă de blugi, o marcă de parfum, până vine rândul lui Bulă:
– Titanicul a fost un mare translatantic care, în primul lui drum, într-o noapte, navigând în Atlanticul de Nord la limită cu Oceanul Înghețat, s-a lovit de un evreu și s-a înecat.
– Bulă – țipă profesoara – nu se poate să nu spui și prostii!! Aproape eram să-ți trec un 10 în catalog când ai dat-o-n bară. De unde evrei în Oceanul Înghețat de Nord?
– Vreți să spuneți că AISBERG este nume românesc?!?

* Doi studenți de Conservator
– Ce mă fac? Luni am examen la compoziție și n-am scris nici măcar portativul…
– Știi ce? Ia o lucrare a profului și scrie-o de la coadă la cap. N-o să se prindă…
– Am încercat să fac asta, cu mai multe piese d-ale lui… tot timpul iese Brahms!

* Un vânzător încerca să lămurească un fermier să cumpere o bicicletă. Fermierul zice:
– Decât să-mi iau bicicletă, mai bine îmi iau o vacă.
– Dar gândiți-vă cum ați arăta călare pe vacă!
– Nu așa de caraghios pe cât aș arăta încercând să mulg bicicleta!

33 thoughts on “Dar din dar

  1. Bune, ca in fiecare duminica🙂 Sa ai o zi faina!
    Ps/ Ce-ai zice de un interviu? Esti disponibil? Nu e suparare daca raspunsul e nu, dar mi-ar place sa spui da, pentru ca te numeri printre preferatii mei

    1. O duminică veselă și frumoasă îți doresc, la rândul meu!🙂
      Am urmărit cu plăcere și interes interviurile tale, admirâdu-ți umorul și inspirația de fiecare dată. Având în vedere valoarea impresionantă a celor intervievați, nu mă așteptam să mă incluzi și pe mine. Față de cei care au peste 10 bloguri și scriu uneori peste o duzină de articole pe zi, eu sunt foarte mic și nu știu dacă aș prezenta interes. Dar dacă tu consideri că merită să încerci, sunt dispus să-ți răspund întrebărilor. Cred că ai adresa mea de e-mail.

    1. Mi-au plăcut mereu alegerile tale, tocmai fiindcă ai aceleași preferințe ca și mine. O săptămână cu multe inspirații și un Ainștain, dacă se poate, Cristian!🙂

  2. “Cabinetul unui psihiatru.
    Se deschide uşa şi intră un bărbat ,în patru labe cu ceva în gură.
    Psihiatrul:
    -Vai! Cine a venit la noi? O pisicuţa ?
    Bărbatul se târâie până în colţul cabinetului.
    Doctorul nu renunţă:
    -Un căţeluş?
    Bărbatul trece cu mâna pe lângă perete şi se târâie în celălalt colţ.
    Doctorul încearcă din nou să ghicească:
    -Ah! Cred că e un arici! Nu? O broască ţestoasă?
    Bărbatul scoate un cablu din gură şi zice:
    -Auzi? Mă laşi şi pe mine să îţi trag internetul sau nu?”
    o duminică plăcută !🙂

    1. Pic cu pic se face buna dispoziție. Uneori, nici nu ne dăm seama de unde vine, dar sper să fie și de aici. Gânduri din cele mai bune și sentimente așijderea, draga mea prietenă!🙂

  3. Ha,ha,ha mi-am luat portia de ras de dimineata
    Buna dimineata! Tuturor
    Ti-am zis eu ca esti AS in ale umorului ,multumim ! ca ne delectezi cu asemenea bancuri ,uitam ptr. un moment de tot🙂

  4. Gluma e gluma, dar s-ar putea sa fie și nițel adevărată, cea cu Caracalul. Am citit un studiu care spunea ca oltenii sunt cei mai mari consumatori la bere, vin și tărie. Ardelenii sunt pe locul 2 doar la tărie.
    Presupun ca moldovenii (despre care nu zicea nimic) sunt pe locul 2 la vin.

Leave a Reply

