Nr.6 Petru Racolța

26 thoughts on “Nr.6 Petru Racolța

    1. Și mie mi-a plăcut abordarea deosebită a lui „comentatoramator” (că și ea ar trebui să fie intervievată de cineva), dar mă bucur că apreciezi și răspunsurile mele. 🙂

  1. Inspirat am fost când m-am decis să vă urmăresc descoperindu-vă la alt prieten virtual!
    Azi m-am amuzat la interviul citit aici, drept pentru care vă mulţumesc amândurora. Sunt încântat şi vă doresc numai bine! Felicitări pentru lansare! Sper să ajung şă cumpăr această carte.

    1. Și eu sunt bucuros că am luat legătura și sper să ne citim mereu cu plăcere. Din păcate, cartea nu se găsește decât în Baia Mare și la… mine. La librărie costă, dar eu o ofer cu plăcere prietenilor vechi și noi care mă vizitează pe blog. Adresa prin care se poate solicita este trecută chiar în postarea „Povestirile unui maramureșean”. 🙂

    1. Săru-mâna pentru felicitări, dar la a face interviuri nu m-aș băga. E o treabă grea și trebuie să ai talent pentru asta, ceea ce s-a dovedit că sunt calități ale prietenei noastre (dacă-mi permite să-i spun așa).

    1. Mulțumesc mult și mă bucur că am scăpat fără mari daune! 🙂 Recunosc că-i primul interviu de amploare la care am participat, dar sunt convins că am învățat ceva din asta. Să vină ploaia, că încă n-a apărut pe aici, în pofida prognozelor! Iar tu să te bucuri de ea, dragă Gabi! 🙂

    1. Wooow! Lasă că-ți vine rândul să fii intervievată de o profesionistă cu umor, cea care ne va chestiona pe toți, în cele din urmă. De la mine ai scăpa prea ușor, Svetlana! ❤

Leave a Reply

