Un Pokemon pus pe glume

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Soțul încearcă să plece pe furiș de acasă, dar soția, vigilentă ca de obicei, îl vede:
– Unde pleci?, întreabă ea.
– Mă întâlnesc cu amanta.
– Minți! Te duci să cauți Pokemoni!

* – Doctore, trebuie să mă ajutați, soțul meu este grav bolnav: mă crede câine.
– Și cum se manifestă?
– Îmi cere să-i fiu credincioasă mereu.

* Merge un schelet la medic.
MEDICUL: – Acum se vine?

* – Ce faci?
– Stau degeaba.
– Păi…, parcă și ieri stăteai degeaba?!
– Da, dar n-am terminat…

* Un medic chinez nu-și putea găsi de muncă în SUA, așa că a deschis o clinică privată. La intrare a afișat un banner pe care scria: „Tratamentul costă 20 de dolari, în caz că boala nu trece vă vom returna 100 de dolari”.
Un avocat, considerând o bună ocazie de a face rost de 100 de dolari, intră în clinică.
Avocatul: – Mi-am pierdut gustul.
Chinezul: – Soră, adu medicamentul din cutia nr. 22 și picurații-i pacientului în gură 3 picături.
Avocatul: – Ptiu, este benzină!
Chinezul: – Felicitări, v-ați recăpătat gustul, vă costă 20 de dolari.
Plătește iritat avocatul și pleacă clocind o răzbunare… Vine înapoi a doua zi.
Avocatul: – Mi-a dispărut memoria, nu-mi mai amintesc nimic.
Chinezul: – Soră, adu medicamentul din cutia nr. 22 și picurați-i în gură trei picături.
Avocatul, enervat: – Nuuu, că acolo este benzină… mi-ați dat și ieri.
Chinezul: – Felicitări, v-ați recăpătat memoria, vă costă 20 de dolari.
Avocatul, gata să plesnească de nervi, plătește cei 20 de dolari, dar se întoarce a treia zi pentru a recupera banii.
Avocatul: – Am o vedere foarte proastă, aproape că nu văd nimic.
Chinezul: – Din păcate nu am nimic pentru tratarea acestei boli. Poftiți cei o sută de dolari.
Avocatul, fericit, ia bancnota, dar… când se uită vede că-i de 20 de dolari…
Avocatul: – Dar… nu sunt decât 20 de dolari!
Chinezul: – Felicitări, v-ați recăpătat vederea, vă costă… 20 de dolari.

* A doua zi de Crăciun, preotul unei biserici se uită la scena Nașterii și observă că Isus lipsea dintre statuete. Când iese afară, vede un băiețel cu o mașinuță roșie în care era așezată statueta pruncului Isus.
– De unde ai luat statueta asta, micuțule?
– Din biserică, zice băiețelul.
– Și de ce ai luat-o?
– Cam cu o săptămână înainte de Crăciun, m-am rugat pruncului Isus și i-am promis că dacă-mi va aduce o mașinuță roșie de Crăciun, El va fi primul pe care-l voi plimba cu ea!

* – Alinuța, de ce te tot învârți în jurul mesei cu cana aceea în mână?, o întreabă mama pe fiică-sa cea blondă.
– Îmi iau pastilele!, răspunde Alinuța.
– Păi nu poți să stai locului?
– Nu, pentru că așa mi-a zis doamna farmacistă… Una înainte de masă, una după masă…

* Anunț matrimonial: ”Tânăr, 28 de ani, doresc căsătorie. Caut o femeie cu simț de răspundere care să-mi scoată din cap ideea asta prostească”.

* Două blonde stau de vorbă despre plictiseala vieții de cuplu:
– Mie îmi merge foarte bine căsnicia.
– Și care este secretul?
– Vorbesc cu el foarte drăgălaș, îl alint cu nume de insecte: ”gândăcelule”, ”greierașule”, „fluturașule”…
– Hmm, voi încerca și eu…
Merge blonda acasă și-i spune soțului:
– Am sosit, păduchel!

* Anunț în ziar la rubrica diverse: ”Avem murături mai acre ca soacră-ta! Sună-ne!”

* Două blonde pălăvrăgesc despre curiozitățile naturii:
– De ce crezi că vântul de dimineață e atât de rece?
– Pentru că a stat toată noaptea afară, răspunde cealaltă cu convingere.

* Anunț la cimitir: ”Cei care dețin locuri de veci sunt rugați să le ocupe până la sfârșitul lunii, altfel devin proprietatea statului.

* Un om în vârstă avea nevoie de operație, iar ginerele său era un renumit chirurg. Astfel, omul a insistat ca ginerele său să facă operația. Înainte să i se facă anestezia, acesta a dorit să zică ceva:
– Da, tată, ce este?
– Fiule, vreau să fii liniștit, dacă ceva merge rău și nu o să rezist, o să fie bine… mama o să vină să locuiască cu tine și soția ta.

* Pe un gard, în loc să scrie ”Câine rău”, scria: ”Există viață după moarte? Sari acest gard și vei afla!”

46 thoughts on “Un Pokemon pus pe glume

  1. “Un pasager o întreabă pe stewardesă :
    -Ne daţi şi paraşute?
    -Pentru ce vă trebuie paraşută?Răspunde profesional stewardesa.
    -Ultima oară când am traversat oceanul cu vaporul fiecare din noi avea în cabină un colac de salvare.Şi când te gândeşti că mult mai mulţi oameni ştiu să înoate decât să zboare…”
    O duminică plăcută !🙂

  2. Buna ! Petru
    Am luat portia de ras ,la cea cu chinezul mi-a placut ca la cati bani ia ei merota asta🙂
    Cea cu Iisus m-a impresionat🙂
    Felicitari ca te-ai revansat si astazi🙂
    O seara linistita !

    1. Și pe mine m-a delectat bancul cu chinezul, mai ales că nu-l mai auzisem până acum. Îți mulțumesc pentru zâmbetul tău virtual și sper să mai râdem unul de la altul, anytza!🙂

  3. Lesina o maica stareta pe drum.ajunge ea la spital,insa nu stia ce cauta akolo.sa rada de ea asistentele ii zic:
    -aveti un baiat frumos…
    La care stareta:-nici in lumanari nu mai ai incredere

  4. 🙂🙂🙂 …este rea-
    Dupa consultatie,pacientul catre doctorul de familie: D-nu doctor pot sa mai beau alcool?
    Da, dar numai Șliboviță !🙂
    ….din pacate Șliboviță nu se mai gasește in comerț…:)
    Zi minunata in continuare !

  5. Ha, ha! Bună porție de râs, dragă Petru! Cel cu chinezul mi-a plăcut tare!
    Numai bine îți doresc și o nouă săptămână plină de veselie!😀

  6. Ca de obicei portia de ras este la inaltime si mai ales ca pakemonul de data aceasta s-a intrecut prin a ne aduce umor de inalta calitate.
    O saptamana plina de reusite si multe bucurii❗

    1. Am încercat să intru în pielea unui Pokemon mai șugubăț, dar fără să mă ascund, ci dimpotrivă. Mă bucur că ți-a plăcut rețeta din această duminică și îți mulțumesc pentru frumoasa vizită. Toate cele bune și frumoase, Beta!

  7. Eu abia acum, la servici , am apucat sa le citesc….si din cauza rasului a trebuit sa citesc cu voce tare, sa auda si colegii de birou despre sursa amuzamentului meu 😁😁😁😁😁😁

  8. ” Scroafa-i moarta-n papusoi ”😦
    unul ce-l cheama busoi,
    face propaganda portocalie,
    iar romanii cauta POKEMONI in campie !!! 🙂 🙂 🙂

    O saptamana de vis Petru ! 🙂
    Aliosa.

    1. Toată turma de mioare
      A plecat în căutare
      De Pokemoni, frățioare,
      Doar ciobanii stau la soare
      Și se-ntreabă: e turbare?

      Cele mai frumoase urări și salutări, Sandule!🙂

  9. Cred ca sunt singura fiinta din lume care habar nu are ce e cu Pokemonii astia. Dar ce importanta are daca bancurile au fost savuroase, cu pokemoni sau fara🙂

    1. Nu-i niciun bai, că sunt și așa prea mulți vânători de iluzii. Nici eu nu știu cu ce se mănâncă, dar are grijă mass-media să ne țină la curent. Săru-mâna pentru aprecieri!🙂

  10. O blondă dădea la pește pe malul unui lac. Pe malul celălalt apare o altă blondă și strigă la cea care dădea la pește:
    – Hei, cum ajung pe malul celălalt?
    Răspunsul pescăriței blonde vine instantaneu:
    – Păi, ești deja pe malul celălalt!!!
    :))

Leave a Reply

