Iar vin și zic…

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* O doamnă își pierde poșeta în aglomerație, la cumpărături. O găsește însă un băiețel cinstit, care i-o returnează. Uitându-se în poșetă, aceasta zice:
– Hmmm…, când mi-am pierdut poșeta aveam o bancnotă de 20 de dolari. Acum am 20 de bancnote de câte un dolar.
Băiețelul îi răspunde repede:
– Aveți dreptate. Ultima dată când am găsit poșeta unei doamne, nu avea mărunțiș pentru răsplată.

* Inscripție pe o bancă de școală: ”Îl iubesc pe Vasile!!!” Mai jos: ”Relaxează-te proasto. Vasile este… GAY!!!” Și mai jos: ”Eu nu sunt proastă, eu sunt… NICU!!!”

* Două blonde, Mărie și Ildiko, la examen:
– Mărie, cum se scrie corect, piept sau pept?
– Nu știu, Ildi, scrie și tu țâțe.
Scrie Ildiko, se uită nedumerită la foaie, se uită la Mărie:
– Mărie, zici tu că e corect așa: în țâțele mele bate o inimă de român?

* Două blonde la supermarket:
– Ia uite fată, pe cutia de lapte scrie ”Deschide aici” și eu ca proasta o deschideam mereu acasă!

* O blondă merge la doctor:
– Domnule doctor, de fiecare dată când o fac, mă doare.
Doctorul introduce mâna și întreabă dacă o doare, blonda zice că nu, bagă mai mult, tot nu o doare, mai mult… și blonda scoate un țipăt.
– Vă doare?, întrebă doctorul.
– Da!
– Aveți probleme cu amigdalele.

* Tata îmbracă fetița să o ducă la grădiniță, dar nu găsește ciorapii.
– Nu știi unde pune mama ciorăpeii?, întreabă tata.
– Aici, spune fetița… arătând piciorușele.

* Ion și Maria în luna de miere. Prima seară singuri.
– Ioane, rupe hainele de pe mine. Ion le rupe.
– Ioane, strânge-mă în brațe. Ion o strânge în brațe.
– Ioane, sărută-mă peste tot. Ion o sărută.
– Sărută-mă și acolo unde fac pipi. Ion nimic… după 10 secunde, Maria:
– Nu în oala de noapte, DOBITOCULE…

* Într-o stație de metrou, o femeie tânără striga:
– Brândușă albă de vânzare! Brândușă albă de vânzare!
Un polițist aflat în zonă se apropie.
– Aici este interzis comerțul ambulant. Vă rog să vă legitimați. Cum vă numiți?
– Alba Brândușa.

* Doi ardeleni conversează la un pahar de pălincă.
– Măi, Ioane, ție-ți plac roșiile?
După o jumătate de oră de gândire intensă și profundă, Ion răspunde:
– De mâncat, da, însa așa…

* EA: – Mă despart de tine și îți trimit poze cu noul meu iubit!
EL: – Misto!
EA: – Mersi!
EL: – Nmi mlțmi, am o literă care nmi merge la tastatră!

* La service: ”Ne pare rău, nu v-am putut repara frânele, dar v-am dat claxonul mai tare…”

* Noi, ardelenii, suntem singurii cetățeni români care putem scrie o propoziție din 8 cuvinte, fiecare cu câte 2 litere, care să aibă și sens: ”No, ni tu mă la el ce BE!”

* – De ce sunt sparte toate vasele?
– Ne-am certat…
– Dar patul de ce e rupt?
– Ne-am împăcat.

* Socrul către proaspătul ginerică:
– Ia-o și să ai grijă mare de ea, ca de ochii din cap, că așa o femeie vrednică nu mai găsești. Într-o seară a venit cu 3 bărbați și toți au plecat dimineață mulțumiți!

* Un canibal se plimba pe plaja de la Mamaia, unde vede o mulțime de femei goale. El întreabă un bărbat:
– Ce fac femeile astea aici?
– Se prăjesc la soare.
– Da’ ce, crude nu sunt bune?

* Indicați varianta corectă:
”Ne-am vândut străinilor!” sau
”Neam vândut străinilor!”

38 thoughts on “Iar vin și zic…

  1. Faine bancuri 😉 Prima are sambure de adevar, asa cum au si celelalte, doar ca e valabil si la brunete, satene, roscate, albastre, verzi samd… :))
    Merg pe varianta (ne-am) , insa merge si neam de neam ne-am vantut tara 😉 de la cei trecuti cu mult timp in istorie sau din istorie? 🙂
    Duminica binecuvantata! 🙂

    1. Precum bine zici, fiecare banc are o doză mai mică sau mai mare de adevăr, altfel nici nu ar fi amuzante. Păcat că întrebarea de la urmă nu mai e deloc amuzantă, dar e bine să ne-o punem fiecare.
      Săru-mâna și toate cele bune! 🙂

  2. Petru, Petru…tu mereu ne amintești că e bine să zâmbim 🙂
    Mulțumim! Să ai o duminică frumoasă, cu soare blând!

    1. Fiecare cu înclinațiile lui. Tu îmi provoci nostalgie și romantism, iar eu încerc să te înveselesc în schimb. 🙂
      E o duminică blândă pe aici, pe care ți-o doresc și ție, Oana! 🙂

      1. Mulțumesc, Petru! Înseamnă că aici, ‘virtualmente’, ne completăm frumos 🙂
        Să fie blândă, bună – pentru toată lumea!

  3. Buna !Petrule draga ,am venit sa citesc umorul tau de neinlocuit 🙂 ceva imi spunea sa trec pe la tine ca ai noutati 🙂
    O zi plina de veselie sa ai in continuare ! 🙂

    1. E bine să ne adăpăm unul de la altul cu umor, pentru o zi cât mai veselă și un bun start în săptămâna care urmează. Îți mulțumesc și eu pentru energia pe care o iau de la tine, dorindu-ți, în continuare, o duminică pe cinste, anytza! 🙂

  4. Salutare, dragă Petru! Mulțumiri pentru porția bună de râs. Primul, cel cu puștiul și geanta, a fost mortal.
    Îți doresc să te bucuri de o duminică minunată! 🙂

  5. 🙂 🙂 🙂 Multumiri pebtru momentul de ras , draga Petru ! S-apoi daca tot te-ai cam legat de blonde mai vin si eu cu una…..
    Doua blonde de o parte si de alta a unui rau…
    Una ii striga celeilate: Cum pot trece dincolo si eu…
    Cealalta ii raspunde: déjà esti dincolo…

    Duminica draga inimii tale ! 🙂

    1. Ne plac blondele și poate tocmai de aceea au ajuns subiect de bancuri. Altfel sunt frumoase și deștepteee! 🙂
      Și eu îți sunt recunoscător pentru banc, dragă prietene! Gânduri bune și urări în consecință! 🙂

      1. Blondele sunt mai destepte decat brunetele …au demonstrat-o cercetatorii…da mai stim noi care ce o fi de la mama natura? 🙂 Oricum femeile sunt frumoase …Duminica faina sa ai draga Petru ! 🙂

  6. Salut Petru !
    De suparare ca Romania a luat BATAIE la HANDBAL de la ANGOLA ( 19-23) 😦 😦 😦
    am uitat sa mai trec pe la tine dar ,
    acum deja trecut, tonusul mi-a revenit dupa ce-am citit bancurile de tine postate ! 🙂
    Toate-s faine ! 🙂
    Felicitari ! 🙂
    M-ai rugat sa te TIN la CURENT cu REZULTATELE sportivilor ROMANI la J.O de la RIO ! 🙂
    In raspunsurile date de mine TIE si doamnei “Beta” , am postat despre toti si toate 🙂
    dar din pacate, MEDALIILE-s prea departe de sportivii din ” Romania lucrului bine facut ” !!! 🙂 😦 🙂
    O duminica seara, pe placul ❤ tale , Petru ! 🙂
    Aliosa.

    1. Buna dimineata Petru !
      Daca nici la tine n-ai raspuns comentariilor facute ieri,
      cu siguranta ai fost PLECAT la CLUJ 🙂 🙂 🙂
      sa-l vezi pe fostul premier Emil Boc ( ce-l CAZUT in DIRECT in GROAPA de pe o scena la o emisiune tv moderata de Andrei Gheorghe pe vremea cand REDUCEA salariile bugetarilor cu 25% …)
      cum isi tine SOTIA pe umeri la concertul UNTOLD de aseara !!! 🙂 🙂 🙂
      M-ai rugat sa te TIN la CURENT cu EVOLUTIA olimpicilor romani 🙂
      iar de vei tece ZILNIC pe la mine,
      vei AFLA primul VESTILE bune sau rele de la RIO pana pe 21 august ! 🙂
      Din pacate, in ” Romania lucrului bine facut ” 🙂 ,
      si SPORTUL merge PROST iar REZULTATELE sunt pe masura ! 😦
      Cand DACIADA era in floare,
      iar GRIJA pentru SPORT venea de SUS,
      nu era de mirare,
      ca SPORTIVII ROMANI, aveau ceva de SPUS !!! 🙂 🙂 🙂
      ( la PS ! voi posta DOVADA ) 🙂
      O saptamana pe placul ❤ tale Petru ! 🙂
      Aliosa.

    2. Am luat cunoștință de rezultate și îți mulțumesc și pe această cale. Nu trebuie să păstrăm supărările, ci să fim alături de cei care continuă să lupte pentru medalii. Vor veni și ele, în cele din urmă. 🙂
      O săptămână cu multe bucurii, Sandule! 🙂

  7. Intotdeauna duminica primesc o portie buna de veselie la tine pe blog! Duminica faina in continuare si o saptamana cat mai buna,Petru! 😀

  8. Buna dimineata! Petru si prietenilor acestui blog
    Va poftesc la o cafeluta si sa aveti o saptamana plina de bucurii ,dar si racoare ,mie mi-a ajuns la saturatie atata canicula 🙂

Leave a Reply

