De ziua internațională a pisicilor

Sursa: Google

60 thoughts on “De ziua internațională a pisicilor

  1. :)) Eu sunt aia cazuta dupa canapea, nu ma puteti vedea, doar auzi! Miaaaaauuuuu……. mi-au luat tigarile, paharele, vorbele, injuraturile…. Miaauuuuuu!

  2. Nu știu cum se face că mie nu-mi place niciuna, deși mă cred mare iubitoare de pisici. Ciudățele specimene, ca să nu spun altfel😦 . Prea…, prea nu știu cum.😆

  3. Felicitari pentru PISICUTELE postate Petru !
    De unde se vede ca IUBESTI nu numai ” PUICUTELE ”🙂 ci si PISICUTELE !! 🙂 🙂
    Cu ” toata dragostea ” Petru dar,
    pisicuta noastra MIRELA ,
    nefardata, nemachiata, nepieptanata, nerujata,nevopsita, nedrogata,
    fiind NATURALA 100%🙂 🙂 🙂
    e mai FRUMOASA decat toate cele sus postate !!! 🙂 🙂 🙂
    O seara linistita si-o saptamana pe placul❤ tale, prietene !🙂
    Aliosa.

    1. Cea mai frumoasă pisicuță e cea pe care o iubești și care te iubește, pe care o ai alături și o cunoști bine. La fel se întâmplă și cu femeile.🙂
      Gânduri bune și salutări din cele mai efervescente, Sandule!🙂

      1. Asa este Petru !🙂
        Ai spus un mare ADEVAR
        si cum EU iubesc ADEVARUL
        care pe una lume virtuala o deranjeza,
        desi nu am ca tine un deosebit HAR
        in a face pe POVESTITORUL,
        chiar daca ideea in sine ma jeneaza,
        te invit sa citesti VESTILE de la RIO si nu numai ! 🙂
        Ganduri bune si salutari si de la mine ,pentru tine !🙂
        Sandu.

    1. Dacă aș fi avut o pisicuță, sigur i-aș fi pregătit ceva deosebit. Așa, însă, am sărbătorit virtual, privind la animăluțele altora. Să fii iubită și răcorită de ploaia promisă de meteorologi, dragă Gabi!🙂

  4. Buna noapte Petru !!!
    Ce dragut o pagina pentru pisicute, toate sunt dragalase, dar “Bonita” care este a fiului meu este cea mai frumoasa, este si neagra, unde mai pui ca se zice ca e doctorul familiei !!!
    Somn usor !!!

    1. Bună dimineața și o zi pe măsură!
      Se pare că nu e doar un mit. După cum am citit în mai multe articole, pisicile chiar pot vindeca sau ameliora anumite afecțiuni, așezându-se pe locul cu pricina.

  5. Salut Petru !
    Vesti triste de la RIO iti aduc acum in miez de noapte ! 😦
    Judoka Corina Caprioriu de la care asteptam o MEDALIE OLIMPICA,
    a fost invinsa in SEMIFINALA de o brazilianca iar pentru locul 3 de o portugheza ! 😦
    La ora asta ( 23.52 ) handbalistele BRAZILIENCE de domina pe ROMANCE iar SCORUL ( 21-12 ) spune totul ! 😦
    Noapte buna🙂 ca a mea este deja ratata😦

    1. Eu am avut o noapte bună, nefiind cuplat la emoțiile și apoi dezamăgirea unei medalii pierdute. Vestea m-a întristat acum, dar n-o las să-mi strice ziua. Știu că o să avem o recoltă slabă de medalii, dar mă voi bucura pentru fiecare.🙂
      Să auzim, dară, și de bine, Sandule!

      1. Sa te auda Dumnezeu !!! 🙂 🙂 🙂
        La mine insa, SPERANTA a MURIT
        iar pentru ca am avut o sumbra PREMONITIE,
        am postat pe
        http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/08/06/
        ” A NU se UITA niciodata Ziua de 6 August ” …………….
        Mai multe in STIRILE zilei …….
        De BINE o sa auzim doar daca facem NOI BINE 🙂 Petru ,
        caci cei care vremelnic ne conduc,fac mai mult RAU ! 😦
        O zi faina !🙂
        Aliosa.

  6. Am ratat ziua de ieri pe la tine , draga Petru ! Sunt si eu prin concediu, hai hui prin tara….mi-au(miau, miau !) placut mereu pisicile, cainii si toate animalutele ce stau prin jurul casei….sa ai o zi minunate !🙂

    1. Bună dimineața și bine ne-am reîntâlnit, anytza! Sper să fie o zi deosebită, mai ales că îmi vizitez o prietenă pe care n-am văzut-o de un an. O zi excelentă și ție!🙂

  7. Ha, ha! N-am știut că și mâțele au o asemenea sărbătoare dedicată lor. Foarte frumos ai ilustrat-o, dragă Petru. Cel puțin ultima poză…. este de pomină!😀 Animale simpatice, care ne fac viața mai frumoasă.
    O zi frumoasă și plină de veselie, dragă Petru!🙂

    1. Tu știi mai bine, fiindcă ești înconjurat de animăluțe care de care mai frumoase și afectuoase. Eu trăiesc cu nostalgia celor pe care le-am avut când stăteam la casă cu curte.
      Să fii iubit și mereu iubitor, dragă Alex!🙂

  8. Frumoase, și la mulți ani pisicilor !
    Pentru mine a fost o zi tristă. În 2 iunie motanul meu s-a stins sub ochii mei. A fost cumplit. Avea 16 ani, orb și bolnav. A așteptat să ajung acasă și …

    1. Of, of… Asemenea tragedii sunt foarte dureroase și umbresc adesea amintirile plăcute pe care ni le-au oferit prietenii noștri necuvântători. Îmi pare rău pentru pierderea ta și îți doresc să te poți bucura de o altă pisicuță.

      1. Petru, a fost cumplit sa ma uit cum isi da ultima suflare. A fost tratat dar era grav bolnav. Mama lui a fost eutanasiata cu ani in urma. Era sufletul care ma astepta, asa orb cum era, la usa. Acum il caut uneori. Nu stiu daca as putea sa mai am vreodata alt animalut, am suferit prea mult.
        Seara faina !

  9. Nu pot sa spun ca nu-mi plac pisicile pt. ca in copilarie am adus acasa cateva, pe rand, bineinteles. Aciuite pe la bloc, atunci cand erau bolnavioare si aveau nevoie de ajutor, impreuna cu sora mea le aduceam in casa, (scandal cu tata care nu le accepta la inceput dar apoi n-avea ce face!🙂 ) le ingrijeam si ele apoi o tuleau afara, la sanatoasa. Ce recunostinta din partea lor!🙂
    Apoi am inceput sa indragesc din ce in ce mai mult cateii, pt. dragalasenia si giumbuslucurile pe care le faceau, pt. dragostea lor neconditionata si loialitatea lor. Si la parinti acasa am avut caine. Iar astazi casa mea este si casa a doi catei pe care ii ingrijesc si ii iubesc nespus, sunt membrii ai familiei. O seara racoroasa si frumoasa!

    1. Nici eu nu știu care dintre ei aduc mai multe bucurii: câinele sau pisica. De aceea, cât timp am stat la casă, am avut din fiecare. Câinii, ce-i drept, ne-au făcut câteva probleme, fiind răi cu oricine intra în curte, iar vecinii și poștașul ne reproșau asta.

  10. N-am fost prea activa in lumea virtuala in ultimele zile ca sa stiu de aceasta zi.. insa îmi plac pisicile si imi plac imaginile de aici 😍😍

Leave a Reply

