Constatări excepționale; bune de luat în seamă

  1. Oamenii sunt mai fericiți atunci când sunt ocupați. Acest lucru îi ajută să rămână fericiți.
  2. Fericirea, supărarea, tristețea, frica, repulsia și uimirea sunt singurele șase emoții care se pot exprima universal, peste tot în lume.
  3. Consumul de ciocolată eliberează în organism aceleași substanțe chimice care se secretă atunci când suntem îndrăgostiți.
  4. Oamenii sunt mai sinceri atunci când sunt obosiți.
  5. O îmbrățișare scurtă, de numai 25 de secunde, eliberează în corp substanțe chimice care sporesc încrederea în persoana pe care o iei în brațe.
  6. Studiile arată că pierderea telefonului mobil generează o panică similară cu cea provocată de o experiență care pune viața în pericol.
  7. Atunci când gândesc în altă limbă, oamenii au tendința să fie mai logici.
  8. Nicio persoană oarbă nu a fost diagnosticată vreodată cu schizofrenie.
  9. Elevii de liceu din ziua de azi suferă de același nivel de anxietate ca pacenții medicilor psihiatri din anii ’50.
  10. Creierul înregistrează respingerea drept durere.
  11. Cam 30% din timp, gândurile ne zboară aiurea.
  12. Cele mai clare amintiri pe care le avem sunt probabil greșite.
  13. Chiar și iluzia progresului îi motivează pe oameni.
  14. Dependența de Internet a fost declarată boală mintală.
  15. Nu există adevăr multi-multitasking.
  16. Inconștientul nostru este cel care știe și decide primul.
  17. Oamenii pot lega relații apropiate, autentice cu aproximativ 150 de persoane.
  18. Când ne amintim un eveniment din trecut, ne amintim de fapt ultima oară când ne-am amintit de el. Nu ne amintim evenimentul în sine, ci amintirea lui.
  19. Cantități mai mici de informații sunt mai ușor de reținut.
  20. Amintirile se distorsionează în timp, fiecare om ajungând să aibă cel puțin o amintire falsă.
  21. Oamenii cu un scăzut respect de sine sunt în general violenți.
  22. 80% din conversațiile oamenilor sunt despre nemulțumiri.
  23. Oamenii care fac voluntariat sunt mai mulțumiți de viața lor.
  24. Creierul uman este mai creativ atunci când e obosit.
  25. Relațiile interumane sunt mai benefice pentru sănătate decât sportul.

Sursa: e-mail

29 thoughts on “Constatări excepționale; bune de luat în seamă

  1. Jos palaria pentru postare…lucruri foarte interesante de luat in seama …multe chestii nu le-am stiut !
    Baiul mare al oamenilor este la pct 22,,,80% din conversațiile oamenilor sunt despre nemulțumiri.
    Multumiri si urari de bine , draga Petru ! 🙂

    1. Tocmai ăsta-i unul din motivele pentru care le-am postat: să mă pot întoarce la ele și să le recitesc din când în când. Mă bucur mult că ți-au plăcut și ție! O zi cum nu se poate mai bună! 🙂

      1. Ca bine zici , draga Petru ! Unoeri este bine sa ne spunem/repetam si noua niste lucruri, asta pentru a ni le fixa mai bine(si eu o fac foarte des)…Zi frumoasa si un w/e plin de bucurii ! 🙂

    1. Activități se găsesc mereu – doar să deschidem ochii -, ciocolata nu o uităm, iar nemulțumirile le lăsăm deoparte, dacă tot nu putem schimba ceva. Dar avem urări din cele mai benefice, Cristian! 🙂

  2. Buna dimineata! Petru

    O noua dimineata,aceasi trezire brusca,imi iau traistuta cu amintiri si pasesc cu pasi timizi in universul acestei noi zile.Caut zambete,caut oameni ce stiu sa isi impartaseasca zambetul lor cu mine,sa ma ajute sa nu uit sa rad,sa traiesc.Da,si eu zambesc,si le zambesc lor din toata inima.Uneori un zambet face mai mult decat un milion de cuvinte.

  3. Zâmbetele tale m-au înveselit de dimineață, iar cafeaua m-a întărit, anytza. Drept pentru care îți sunt recunoscător și îți zâmbesc de fiecare dată când ne întâlnim. 🙂

  4. Buna dimineata Petru !
    Felicitari pentru postare ! 🙂
    Cum peste 25 de ani 🙂 🙂 🙂
    s-ar putea ca MINTEA mea sa UITE 😦 😦 😦
    decat sa cheltui niste bani,
    ca sa-mi aduc AMINTE ,
    am dat scurt RE-PUBLICARE 🙂
    ca sa le am si-n CASA mea FRATIOARE !!! 🙂 🙂 🙂
    Weekend placut ! 🙂
    Aliosa.

    1. Recunoștință pentru aprecieri și rezonanță, dragul meu prieten! 🙂
      Măcar, dacă se întâmplă vreun accident cu blogul meu, o să pot regăsi la tine aceste constatări, mai mult sau mai puțin excepționale. 🙂
      Zile din cele mai frumoase, Sandule! 🙂

  5. Prima o contrazic. Si eu, si viata mea. Am mai citit cateva, sunt ok. Dar prea multe! Ce e cu prima: oamenii au nevoie de o ocupatie pentru ca e foarte greu sa faci fata vidului din minte. Sufletul insa nu are nevoie de vreo ocupatie. Numai ca foarte multi dintre noi traim in minte, nu in suflet. In suflet nu mai poti sa fii decat iubitor si intelegator. Unii nu mai pot trai in minte. E destinul lor sa fuga de minte pana reusesc sa iasa din ea si sa fie doar suflet. Toti avem destinul asta, mai devreme sau mai tarziu. Unii nu mai apuca.

    1. Pe prima cred că o cunoștea și Ceaușescu. Ne dădea mereu de lucru, chiar și duminica sau în sărbători, pentru ca să ne știe fericiți și mai puțin periculoși în critici sau revolte.

Leave a Reply

