Cu umor punctual

BANCURILE SĂPTĂMÂNII

* Un bărbat abordează o femeie într-un bar:
– Domnișoară, dacă ți-aș oferi un milion de euro, ai accepta să faci sex cu mine?
– Da, bineînțeles.
– Dar dacă aș spune că îți dau doar 10 lei?
– Mă jignești! Ce fel de femeie crezi că sunt?
– Asta am stabilit mai devreme, acum încerc să negociez prețul.

* Femeile sunt ca fructele. Au forme și culori diferite, aroma și gustul diferă de la una la alta…
Problema apare când îți dai seama că îți place salata de fructe…

* Un băiat și o fată și-au făcut planuri să iasă în oraș de 8 martie. Fata s-a pregătit și îl aștepta pe tip să vină să o ia de acasă. După ce a așteptat o oră, s-a gândit că nu mai vine. S-a dezbrăcat, s-a demachiat, s-a îmbrăcat în pijama, și-a făcut niște floricele și s-a băgat în pat la televizor. Deodată se aude soneria. Era tipul, venise să o ia. O privește din cap până în picioare și zice:
– Serios? Am întârziat o oră și tot nu ești gata?

* Poliția a bătut la ușa mea astăzi:
– Unde ai fost azi-noapte la ora 8:05?, mă întreabă ofițerul
– E oarecum jenant să vă spun, dar la ora 8 am urcat cu soția mea în cameră să facem dragoste, i-am zis.
– Asta e adevărat, strigă soția mea din hol, dar dracu’ știe unde a fost la 8:05!

* Prezervativul nu oferă siguranță în sex totdeauna. Un prieten de-al meu îl purta când a fost înjunghiat de soțul femeii…

* Soția în casă cu un amant, un tip bine făcut, când la ușă sună soțul, un prăpădit, vai de el. Amantul deschide și îl întreabă ce vrea.
– Păi, știi… locuiesc aici și… am venit să mănânc.
– Ciorbă făcută de o zi mănânci?
– Da!
– Ok, vino mâine!

* De câte feluri sunt conducătorii români?
Little boss, big boss și scarBoss.

* În România se zice că cine n-a murit în iarna asta va regreta în iarna viitoare. Mulți oameni sunt în dilemă, neștiind ce-i mai bine: să moară în iarna asta de frig sau să moară la vară de foame. Taxa de înhumare se plătește de acum în valută, fiindcă decesul se consideră părăsirea definitivă a țării.

* – Care-i treaba la Suceava?
– Bei, mănânci și stai dijeaba.

* Șeful poliției își trimite subordonații să prindă homosexualii din parcul Cișmigiu.
La ora 1:00, șeful vine în inspecție. Îi găsește pe polițiști în fundul gol ieșind din câte un tufiș. Curios, îi întreabă:
– Ce faceți, băi, aici?
– Întindem o cursă, șefu!

* Un ascultător: – Ce poți face când doctorul îți interzice să te apropii de băutură?
Radio Erevan: – Încercați de la distanță… cu paiul.

* Natura nu a înzestrat femeia cu putere fizică. Din acest motiv ea stăpânește la perfecție arta violenței psihologice!

* O blondină în avion se adresează stewardesei:
– Vă rog să-i spuneți pilotului să nu depășească viteza sunetului. Eu și prietenul meu dorim să facem conversație.

* – Vezi că inspectorul care a fost luna trecută a dispus să fie marcate toate viețuitoarele din fermă. Ai terminat?
– De ieri. Dar a fost taaaaare greu.
– Cu taurii, nu?
– Taurii ca taurii, dar să vedeți cu albinele!

* E-mail de la soție către soț:
”Trimite-mi bani, că altfel încep să calc strâmb”!”
E-mail de răspuns, de la soț către soție:
”Calcă strâmb, și trimite-mi și mie niște bani!”

* Test cu întrebări, la care răspunsul este ”da” sau ”nu”. Unul dintre elevi aruncă o monedă în sus și notează rezultatele. Profesorul se gândește: ”Acesta va termina primul”.
Se termină examenul, toți pleacă, în afară de tânărul cu moneda, care stă și o tot aruncă. Profesorul se apropie și întreabă:
– Ai răspuns la întrebări?
– Da.
– Și ce faci acum?
– Verific răspunsurile!

* Bărbatul își chestionează soția:
– Iubito, când o să mor, o să plângi mult după mine?
– Bineînțeles, iubitule. Doar știi că eu plâng pentru orice fleac…

37 thoughts on “Cu umor punctual

  1. Dupa multe ore de sport ,
    si emotii la pronosport ,
    de la un intelectual,
    ” cu umor punctual ” 🙂
    am citit bancuri bune,
    ce mi-au produs o stare de bine ! 🙂
    Seara faina Petru ! 🙂
    Aliosa.

    1. Buna dimineata Petru !
      Daca TU nu mi-ai RASPUNS din MOTIVE bineinteles OBIECTIVE 🙂
      da-mi voie sa-ti aduc eu aminte cu mare mandrie,
      ca la comentariul nr.4 de pe
      http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/08/21/
      te asteapta o buna surpriza 🙂
      mai buna chiar si decat SPECTACOLUL oferit mai jos

      de frumoasele si ” apetisatele ” 🙂 🙂 🙂
      BRAZILIENCE !!! 🙂 🙂 🙂
      O saptamana frumoasa ca si FETELE de mai sus ! 🙂
      Aliosa.

      1. Nu știu care o fi cauza, dar în ultima vreme mi-au intrat la moderare câteva din comentariile tale, printre care și acesta. Acum l-am descoperit și acesta este motivul OBIECTIV pentru care n-am ajuns la tine m-ai devreme. Dar îți sunt recunoscător că mi-ai adus samba la domiciliu, Sandule! 🙂

    2. Mă gândeam eu că joci la pronosport, după flerul de care dai dovadă în pronosticuri.
      Mulțumesc mult pentru aprecieri și îți doresc să-ți iasă 13 rezultate exacte și un premiu consistent, Sandule! 🙂

  2. Am ras “cu intarziere” ca ardelenii 🙂 🙂 🙂 …da fiindca ieri nu am apucat sa intru la tine , draga Petru ! Da parca lunea-mi pica si mai bine ! Sa ai o saptamana plina de 🙂 🙂 🙂

  3. Nu puteam să pierd porția de veselie săptămânală! Toate sunt faine, dar soluțiile umoristice de la celebrul Radio Erevan, mereu mă fac să râd cu poftă. Așa că… „cu paiul”, dragă Petru! 😀

Leave a Reply

