Haiku în prag de anotimpuri

Se duce vara,

Dulce e despărțirea,

Mă înclin toamnei.

32 thoughts on “Haiku în prag de anotimpuri

      1. Buna ziua Petru !
        De te vei intreba de ce postez AICI si nu mai JOS ,in SCRIS n-as putea raspunde,
        dar daca-mi dai un telefon caci NU-ti mai am in SIM numarul tau, atunci iti voi spune ………
        Cat priveste DORINTA ta aici exprimata🙂
        e si DORINTA mea caci o IARNA adevarata,
        cu GER neexagerat de mare ,ar DISTRUGE viermii care SUG din sangele ROMANILOR
        prostiti si pacaliti in campanii electorale …………………………….
        Pan atunci insa, o
        ” Zi de Joi ”

        fara vijelii si ploi !🙂
        Aliosa.

      2. Probabil că sunt egoist, ținând cont de faptul că nu pot suporta căldura și stau vara într-un apartament fără pic de răcoare. De aceea îmi cer scuze celor care se bucură de căldură și suferă de frig iarna.
        Am să te sun imediat, Sandule, numai să fii disponibil.😉

      3. Sunt convins ca m-ai SUNAT dar NU am AUZIT ………..
        asa ca, te rog frumos, SUNA-ma VINERI intre orele 09.00-10.00 !🙂
        Noapte Buna, Petru !🙂
        Sandu.

  1. Toamna se numara bobocii 🙂 ….pacat ca trece vara(ca tare-mi place), ca de la noi trece , da si toamna are frumusetile si bucuriile ei …doar ca trebe sa ne mai imbracam cu ceva in plus🙂 … Sa ai o zi frumoasa in continuare, draga Petru !🙂

    1. E drept că vara îmi plăcea cel mai mult, când eram mai tânăr, dar parcă și anotimpurile se ajustează după noi. Acum, prefer mai mult primăvara, însă nu mai suport căldura zilelor caniculare de vară, mai ales de când stau la apartament.🙂
      Zile cât mai bune și frumoase, dragă prietene!🙂

    1. Anotimpul „de aur” e diferit pentru fiecare. Cel de „argint”, pentru mine, e acela de iarnă, dar numai până după 10 ianuarie, când intervine „perioada depresivă”. Eu îți doresc să fii mereu veselă, dragă Gabi!🙂

    1. Te las pe tine în a convinge vara să rămână, pentru că aveți nevoie de ea. Eu aștept toamna, cu sânul ei generos și cu blândețea mângâierilor parfumate.
      Salutări și urări din cele mai călduroase și binefăcătoare, Cristian!🙂

  2. Foarte frumoasă poezie, dragă Petru! Iar fotografia aleasă, ne sporește și mai mult melancolia, la gândul că toamna bate la ușă…
    Numai bine îți doresc cu drag și multe bucurii, la acest sfârșit de vară…🙂

    1. Au fost doar niște gânduri venite la o cafea, dragul meu prieten, dar îți mulțumesc că le-ai apreciat. Sunt într-adevăr esența gândurilor mele și a bucuriei de a trece în anotimpul belșugurilor.
      Te salut cu multă simpatie, Alex!🙂

  3. Te-oi inchina matale toamnei dar…nu uita ca aduce cu ea : ” Ploi marunte , frunze moarte , stropi d e tina…GUTURAI !!! ” Si …fireste durerile reumatice 😉 deci , fa-ti provizii de ceaiuri anti … ce-o trebui !

    1. Mulțămesc de recomandare, dar nu știu cum se face că vara mă răcesc mai mult, probabil că după ce transpir și intru la răcoare. Nici de ceai nu mă feresc, dar îl alternez cu lapte prins, direct de la sursă. Toate au rolul lor.

  4. Da Petru e frumoasa toamna sa stai pe o banca sa vezi frunzele aramii cazand si mirosul lor de vested ,mie imi place sa ma plimb in parca si sa vad ploaia de frunze 🙂
    Am intarziat cu cafeluta ca nu mi-a mers netul ,n-a avut picioare cred🙂🙂 glumesc, nush de ce nu a mers ,nu raspundea nimic la comenzi🙂

    O zi buna sa ai la targ !

    1. La mine nu-i niciodată târziu să vii, deci sunt încântat încă o dată pentru bunătatea ta, anytza!
      Și eu aștept toamna cu mare drag, în special pentru miresmele sale deosebite și gusturile nostalgice, care parcă ne întineresc cu fiecare picătură. E, totuși, o mare doamnă, dacă nu se enervează.😉
      Să-ți fie seara ca o sărbătoare!

Leave a Reply

