10 motive să iubești o asistentă

  1. de ce iubim asistentele1. Nici o parte a corpului nu o sperie.
  2. Defibrilarea, știe să te facă să tremuri dintr-o singură atingere.
  3. Este obișnuită să lucreze toată noaptea.
  4. Cine altcineva te va încuraja să tragi un ”vânt”.
  5. A răsucit persoane și mai mari decât tine în pat.
  6. Nu vei fi scârbit de nici o discuție din timpul cinei.
  7. Drogurile… le cunoaște pe toate.
  8. Știe un cod pentru toate culorile, chiar și pentru maro.
  9. Știe cum să te lege de pat.
  10. Apasă butonul potrivit și imediat va veni.

Sursa: Cercetează.com

47 thoughts on “10 motive să iubești o asistentă

  1. BUNE MOTIVELE…toate zece fara nici o discutie !!! Singura problema ar fi ca…nici o ” asistenta ” , nu va arata la fel 1000 de ani . Eu ma uit la baba mea si…chiar ma-ntreb d e multe ori : unde mi-au fost ochii atunci { adica in urma cu…peste patruzeci de ani } cand mi-am legat viata taman cu babaciunea asta ?!! ;-(

    1. Oare nu se întreabă și baba ta la fel? Sau poate, în mintea ei, păstrează aceeași imagine de când te-a cunoscut. La care mai intervine și obișnuința de a trăi cu o persoană căreia îi cunoști calitățile și slăbiciunile. E ceva natural, dar societatea de astăzi e cam rebelă la orice vârstă.

      1. Baba mea…nu ” se-ntreaba ” , ea le zice pe sleau 😉 .” Aceeasi imagine de cand m-a cunoscut “…pai asta se-ntampla doar la aia mortii ….Doamne fereste 😦 !

  2. Asistentele îmi aduc aminte de spitalele prin care am trecut pentru a fi alături de oameni aflați în suferință. Nu-mi trezesc nici mie fantezii – cu sau fără stetoscop. ☺ Prefer să mă scoată Geanina la tablă, profesoară fiind. ☺☺☺

    1. Cu Geanina lângă tine, e rezolvată problema oricărei asistențe. Eu, în schimb, am trăit mulți ani în spital, iar cele mai multe asistente mi-au fost o adevărată mângâiere a sufletului și a privirilor. Mai ales când era vară, iar halatele lor erau atât de transparente! 🙂

  3. Ehehehe, vin cu amendamente!!! Din punctul meu de vedere, pica majoritatea punctelor! Las in viata doar punctul 2 ca este treaba de viata si de moarte, si punctul 9, ca este chestie de “trigger” :))) Deci nu va lasati pacaliti de “motive”!
    Semneaza: o asistenta!

    1. N-aș putea să contrazic o profesionistă, mai ales că, de multă vreme, nu am mai avut ocazia de a testa calitățile asistentelor din ziua de azi. Sper să amân cât mai mult o astfel de experiență.

  4. asistentele sunt chiar niste “tipe” de treaba si “cu treaba” eu spun mereu ca nu pot lucra fara ele !! sunt colaboratoarele noastre ., sunt cele cu care ba intalniti mai des decat cu medicii… sunt prost platite ca tot sistemul sanitar , sunt putine si totusi stau langa voi cand sunteti in patul de spital !!😀 si da … sigur ca sunt si asistente care nu stiu sa comunice cu pacientul care va repede sau va ignora … dar nu sunt ele de vine ci … angajatorul si scoala care nu le-a invatat asta .. 😬
    hai priviti un pic in jur … jumate’ din asistente au plecat din tara ( numai eu am incurajat vre-o 4 pana acum) !! si totul pentru economic dar si pentru ” socialul” asta care le considera doar ” ciubucare” !!!😋am dreptate , nu?!!🙃🙃🙃

    1. Îți dau perfectă dreptate, mai ales că lucrezi în domeniu și cunoști care este situația. Dar știi și tu că această postare e o glumă, inspirată, firește, din activitatea profesională, dar și imprevizibilă a asistentelor. Nicio profesie nu-i scutită de persiflare, mai ales când asistentele sunt atât de drăguțe și apoi te desparți de ele! 🙂

  5. Eu, pe lângă cele 10 motive mai am unul: îmi place cum arată în uniforma de serviciu! 😆
    Vă mulţumesc frumos pentru gestul deosebit de a-mi trimite cartea! Am primit coletul şi mă apuc să-l devorez! Multă sănătate vă transmite un prieten îndatorat! Mulţam fain, Petru!

    1. Chiar așa?! Dacă mi-ai tăiat speranța, mai bine să nici nu ajung în această situație, pe care o vedeam oarecum roz. Săru-mâna pentru trezire și multe, multe, multe urări frumoase, dragă prietenă! 🙂

    1. Buna Em !
      Ai perfecta DREPTATE ! 🙂
      Exista si varianta ” ASISTENT ” 🙂
      iar POLITICA ROMANEASCA este PLINA 😦 din pacate si de
      ” ASISTENTE” dar si de ” ASISTENTI ” 😦
      dupa cum e PLINA si de TRADATORI de NEAM si TARA
      din INTERIOR 😦 dar si din AFARA 🙂
      http://www.marturisitorii.ro/2014/05/09/ogoranu-si-partizanii-din-munti-au-fost-tradati-securitatii-bolsevice-de-agentii-gru-si-kgb-din-cia-si-mi6-document-declasificat-din-arhiva-CIA/
      Toate cele bune si domniei tale,
      da si prietenului nostru comun, PETRU ! 🙂
      Cu stima si prietenie pentru AMANDOI,
      Aliosa.

Leave a Reply

