Seini

Imagini pentru imagini din seini

Imagini pentru imagini din seini

Imagini pentru imagini din seini

Imagini pentru imagini din seini

Imagini pentru imagini din seini

Imagini pentru imagini din seini

Imagini pentru imagini din seini

Imagini pentru imagini din seini

Imagini pentru imagini din seini

Imagini pentru imagini din seini

Imagini pentru poze cu restaurant chili din seini

Imagini pentru imagini din seini

Imagini pentru imagini din seini

Imagini pentru imagini din seini

Sursa: Google

47 thoughts on “Seini

    1. E harnică și capabilă, nu degeaba a fost realeasă cu o majoritate covârșitoare. La restaurantul Chilli – din imaginea de mai sus – se desfășoară mereu concursul de șah din oraș. 🙂

  1. Ziua buna !!!
    Foarte frumoase imagini din oraselul dv. “SIENI”, aveti cu ce va mandri, si cu o primarita la fel de frumoasa !!! Felicitari !!! 🙂

  2. Frumoase și îmbietoare imagini ne-ai prezentat, dragă Petru. Cu hartă și cu poza edilului local (foarte prezentabilă domna primar!), ne faci să vrem să ajungem pe acolo! Recunosc că n-am fost niciodată prin această zonă a țării, tocmai pentru că este (precum se spune)… unde se atârnă harta în cui. Dar sper să ajung vreodată și pe la Seini!
    Numai bine și un weekend minunat! 🙂

    1. Și eu sper să ajungi odată prin aceste părți, dragă Alex. Pentru că aici găsești multe alte locuri care-i musai să fie văzute, iar tu știi foarte bine despre ce vorbesc.
      Îți doresc un sfârșit de săptămână de toată frumusețea! 🙂

      1. Mulțumesc din suflet, dragă Petru! Sper să reușesc într-un viitor nu prea îndepărtat. Și să nu ratez frumusețile locului, sperând că vei putea să ne fii ghid pentru aceasta.
        Zile frumoase, îți doresc cu drag! 🙂

  3. Foarte frumos orășelul. Dacă așa ar fi toate… Văd că gara este la fel ca peste tot. Nimeni nu mai are grijă de gări, că doară sunt destule mașini și autobuze.

    1. Acum garăm mai mult amintirile unor vremuri în care trenul și stațiile lui erau pline de viață și oameni. Iar locomotivele aveau un miros ademenitor de cărbune, ce ne atrăgea parcă spre căldură.

      1. Ti-am trimis prin YahhoMail si prin YahhoMessenger rugamintea de a-mi da un telefon sa-ti SALVEZI numarul ca , NU-l mai am ! 😦
        Suna-ma chiar acum ! 🙂
        O zi faina Petru ! 🙂
        A mea, NU prea este iar MOTIVUL il vei afla daca vei citi postarea mea de pe
        http://aliosapopovici.wordpress.com/2016/09/15/
        Astept cu nerabdare sa vin la tine macar pentru 2-3 zile ! 🙂
        Sandu.

  4. Ma bucur sa revin pe blogul tau! Nu te-am uitat, doar m-am mutat (din apartament) si am lasat telefonul din mana mai mult timp 🙂 . Am revenit si dau nas in nas cu meleagurile tale care sunt foarte frumoase. Nu am fost le acolo niciodată dar cine stie cum se va întâmpla si asta…

    1. Și eu sunt bucuros de revenirea ta, chiar mă întrebam ce s-a întâmplat de nu mai dădeai semne nici pe alte bloguri. Bine că nu s-a întâmplat nimic rău și sper să aflu mai multe de pe blogul tău.
      Un drum prin Maramureș ar trebui să fie ca un pelerinaj obligatoriu măcar o dată în viață pentru fiecare român! 😀

  5. E adevărat, dar e pe malul celălalt al Someșului și-l treceam cu bacul în tinerețe, că aveam drăguță în Pomi. 🙂 Primărița promite un pod care să ne unească localitățile.

Leave a Reply

